Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå klarte dere å få tråden vår stengt, og 8 sider slettet Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av. Han er god nok, men iforhold til våre ambisjoner så tror jeg neppe han klarer det over så lang periode. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Nå klarte dere å få tråden vår stengt, og 8 sider slettet Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av. Han er god nok, men iforhold til våre ambisjoner så tror jeg neppe han klarer det over så lang periode. Våre? Er det Roma og Real det? Endret 29. september 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av. Kuszczak er vel mer en god nok vil jeg tro. Han har gjort flere gode matcher, men har også bommet litt sånn gjerne reservekeepere har en tendens til å gjøre nå og da på grunn av liten spilletid. Men han hadde nok stått fast noen av de andre lagene i pl, han gjorde vel også det sist West Bromwich var opp hvis jeg ikke husker feil... Men jeg personlig tror han også kommer til å spille andre fiolin bak Foster når han er i gang. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ser helst at vi enten bruker Foster eller får inn en ny keeper, føler meg aldri helt trygg med Kuszkcakzak mellom stengene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå klarte dere å få tråden vår stengt, og 8 sider slettet Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av. Han er god nok, men iforhold til våre ambisjoner så tror jeg neppe han klarer det over så lang periode. Våre? Er det Roma og Real det? Hehe, look kid, skal du høgge på meg hele tia? Hvis ja, så kommer du til å gå lei av det etterhvet, forhåpentligvi fordi uttrykka dine ikke henger på greip Men over til topic: Det går faktisk an å heie på andre lag/flere lag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mye av det er prestasjons-angst, han må jo vise seg fram hver gang han står mellom stengene. Så hadde han stått en sesong så hadde han vel blitt mer stabil, men det er jo feltarbeidet som er den store synderen, han er jo lynrask på streken. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Mye av det er prestasjons-angst, han må jo vise seg fram hver gang han står mellom stengene. Så hadde han stått en sesong så hadde han vel blitt mer stabil, men det er jo feltarbeidet som er den store synderen, han er jo lynrask på streken. Hehe, sant nok igrunn, men tror vi heller (og håper) satser på Foster. Edit: Men har en følelse om at ingen av de keeperne vi har i stallen per dags dato blir prioritet som arvtager til VDS. Endret 29. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6619379 Hmm, faen da. Ser ut som Hargreaves aldri kommer til å være skadefri igjen Og se der ja, Amos er tatt med i troppen og ikke Kuszkak, kanskje jeg hadde rett . Neida, jeg vet, kan sikkert bli en "Heaton" han og. Men ja, at Neville ikke er tatt med er ikke så rart. spilt nok i det siste også kan vi se Browny igjen Begynner nesten å savne han litt! Endret 29. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hargreaves er den nye Saha. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han kommer aldri til å bli 100 % i det kneet, og det har han sagt ved tidligere anledninger. Så intet sjokk det der. Er bare så jævla synd, for han er en fantastisk fotballspiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dessverre så er det sant. Veldig veldig synd som du sier, han er utrolig effektiv i vår midtbane og har imponert i nesten hver eneste kamp han har hatt utd drakta på han. Føler fortsatt at han har mye å bidra for oss da, er skade som gjør vondt etter litt for mye spilletid. Må bare bruke han 60 min om gangen eller noe. Vi får se, har troa på han fortsatt ihvertfall jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer han aldri til å bli 100% klar i kneet? :O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer han aldri til å bli 100% klar i kneet? :O Nope, han har sagt det selv. Og det er sånn det er med tendinitis. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva er deres forventninger ifht kampen i mårra? Merker at jeg gruer meg litt til å møte et såpass svakt lag på papiret, for da er fallhøyden ekstra stor hvis vi snubler. Blir jo gjerne sånn at Aab jobber 150% og spiller langt over evne og det engster meg. Hater sånne kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja vet hva du mener. Men tror ikke det blir vanskelig å dominere spillet, men det å score mål kan være et problem. Går ikke inn like lett som det skal, så man vet aldri om det er 0-0 lenge også sniker de inn ett mål fra corner eller noe (tenker på 1-0 tap borte i København et par år siden). Hvis vi taper så er vi i stor trøbbel, men tror ikke vi gjør det. Faen, nå tenkte jeg plutselig på de to straffene vi kunne fått mot Villareal; vi burde i det minste fått en av de. Jaja, får vel gjøre det på den vanskelige måten og vinne bortekamp Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vi går nok videre fra denne gruppa, selv om vi hadde tapt i mårra. Akkuratt den biten uroer meg ikke. Noen som har kåll på hvor gode Aab er egentlig? Hvilken profiler har de? Registrerte at de var god motstand mot Tottenham i UEFA cupen i fjor. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Aalborg hadde to-tre brasillianere som så brukbar ut. Er det enste jeg vet om Aabk ihvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Aalborg har mange tøffe typer, den tidligere brøndby "Helten" Karim Zaza (Zazazaza) i mål, Jeppe Curth i spiss "rollen", Marek Saganowski kjenner vi fra Southampton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeppe Curth var den eneste spissen jeg fant som pleier å score mål. Han har 43 mål på 128 kamper. Selv om de ikke har så mange store stjerner, må vi passe på. Vi har gått på sånne smell tidligere, men denne gangen er det viktigere å vinne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel, hvis vi taper, så blir jeg bekymret men uavgjort skal være greit. Men klubben våres må nesten vinne mot Aalborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå