Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå klarte dere å få tråden vår stengt, og 8 sider slettet :p

Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av.

Han er god nok, men iforhold til våre ambisjoner så tror jeg neppe han klarer det over så lang periode. :)

Våre? Er det Roma og Real det?

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar
Kuszczak, er han virkelig god nok for PL? Har sett lite til han, men virker ikke mye å skryte av.

Kuszczak er vel mer en god nok vil jeg tro. Han har gjort flere gode matcher, men har også bommet litt sånn gjerne reservekeepere har en tendens til å gjøre nå og da på grunn av liten spilletid. Men han hadde nok stått fast noen av de andre lagene i pl, han gjorde vel også det sist West Bromwich var opp hvis jeg ikke husker feil...

Men jeg personlig tror han også kommer til å spille andre fiolin bak Foster når han er i gang.

Lenke til kommentar
Nå klarte dere å få tråden vår stengt, og 8 sider slettet :p

Han er god nok, men iforhold til våre ambisjoner så tror jeg neppe han klarer det over så lang periode. :)

Våre? Er det Roma og Real det?

Hehe, look kid, skal du høgge på meg hele tia? Hvis ja, så kommer du til å gå lei av det etterhvet, forhåpentligvi fordi uttrykka dine ikke henger på greip :)

Men over til topic: Det går faktisk an å heie på andre lag/flere lag.

Lenke til kommentar
Mye av det er prestasjons-angst, han må jo vise seg fram hver gang han står mellom stengene. Så hadde han stått en sesong så hadde han vel blitt mer stabil, men det er jo feltarbeidet som er den store synderen, han er jo lynrask på streken.

Hehe, sant nok igrunn, men tror vi heller (og håper) satser på Foster. :)

Edit: Men har en følelse om at ingen av de keeperne vi har i stallen per dags dato blir prioritet som arvtager til VDS. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6619379

Hmm, faen da. Ser ut som Hargreaves aldri kommer til å være skadefri igjen :( Og se der ja, Amos er tatt med i troppen og ikke Kuszkak, kanskje jeg hadde rett :). Neida, jeg vet, kan sikkert bli en "Heaton" han og. Men ja, at Neville ikke er tatt med er ikke så rart. spilt nok i det siste også kan vi se Browny igjen :) Begynner nesten å savne han litt!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dessverre så er det sant. Veldig veldig synd som du sier, han er utrolig effektiv i vår midtbane og har imponert i nesten hver eneste kamp han har hatt utd drakta på han. Føler fortsatt at han har mye å bidra for oss da, er skade som gjør vondt etter litt for mye spilletid. Må bare bruke han 60 min om gangen eller noe. Vi får se, har troa på han fortsatt ihvertfall jeg :)

Lenke til kommentar

Ja vet hva du mener. Men tror ikke det blir vanskelig å dominere spillet, men det å score mål kan være et problem. Går ikke inn like lett som det skal, så man vet aldri om det er 0-0 lenge også sniker de inn ett mål fra corner eller noe (tenker på 1-0 tap borte i København et par år siden).

Hvis vi taper så er vi i stor trøbbel, men tror ikke vi gjør det. Faen, nå tenkte jeg plutselig på de to straffene vi kunne fått mot Villareal; vi burde i det minste fått en av de. Jaja, får vel gjøre det på den vanskelige måten og vinne bortekamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...