NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror Nightkeeper har 4. Hehe, ja jøss. Har aldri kjøpt en Ronaldo-drakt i hele mitt liv, hvorfor skulle jeg liksom begynne med det nå? Ellers, er det hvor mange drakter man har som gir respekt her inne eller...? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tuller med deg. Det burde du vel ha skjønt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "Forhold" til Ronaldo? Utdyp det litt mere er du snill? seksuelt. Raste: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hehe, Gaybatov hits back Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Uffamei, hva i allverden er det du søker på nettet da Game? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 *host* Kuyt *host* Når Kuyt ligger i grøfta og spyr fordi han er slitten etter å ha løpt så kommer Park bortom og lurer på om oppvarmingen er ferdig snart... Haha, ja, enig der. Mente bare å svare på personen over som sa at Park var mer enn en løpemaskin (som en viss annen). Kuyt har jo ikke teknikk for 5 flate. Men vilje! Det har han... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 *host* Kuyt *host* Når Kuyt ligger i grøfta og spyr fordi han er slitten etter å ha løpt så kommer Park bortom og lurer på om oppvarmingen er ferdig snart... Haha, ja, enig der. Mente bare å svare på personen over som sa at Park var mer enn en løpemaskin (som en viss annen). Kuyt har jo ikke teknikk for 5 flate. Men vilje! Det har han... Jeg sikta rimelig mye til Kuyt jeg å Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg sikta rimelig mye til Kuyt jeg å Haha, er jo ikke til å ta feil av! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nå kom jeg hjem endelig, last night var digg etter Arsenal tapet, ble full som fuuuk etter mine 150 innlegg i går, wtf var det? Kan forstatt ikke tro at Arsenal tapte. Og Hegland og Giallarossi, jeg formulerte meg litt feil i går. Arsenal fortjente jo seff ikke tape kampen på stats og alt, men Hull må få mye cred for å faktisk prøve seg litt med Marlon King der oppe og ikke som Stoke mot Pool forrige uke med en i midtbane og resten i forsvaret. Hull "fortjente" noe pga. måten de prøvde faktisk å vinne kampen på, man kunne nesten føle det fra treneren som hoppet opp og trodde faktisk på seier. Så ja, stats og alt sier at Arsenal ikke skal tape den kampen, men du kan ikke kalle seieren for flaks i går. Ellers er jeg enig med Night i Nani diskusjonen. Jeg vet at han må få lov å prøve ting osv. men vi trenger han å sentre ut når det er 4 mot 3 på slutten av en kamp når vi bare leder 1-0. Husker den situasjonen Night snakker om ganske godt, var faktisk 2-0 mot Bolton på OT i fjor der og, og Fergie ble JÆVLIG sur fordi Rooney startet angrepet løp hele veien alene og var bra onside og alt med en eaaasy pass opp til han hadde vært alene med keeper, men Nani skyter høøøyt over (noe som han ofte gjør btw, er ikke sånn som han får 1/3 skudd på målet heller). Irriterer meg stort, men har tro på han uansett. Og sist men ikke minst, FY faen for ett andre mål i går. Smokin' hot, var vel det beste målet vi har scoret i fjor. Og forventer at vi dreper B'burn på Ewood i motsetning til de siste årene, Blackburn er jo ikke samme laget som før. Bare se på kampen de spilte mot Arse for to uker siden, 4-0 på Ewood til Arsenal. Lett. Tror vi vinner ganske lett vi og med nesten full stall nå Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 La oss ikke ha fo høye forhåpninger og snakke om en lett match igjen. Vi gjør det hele tiden i denne tråden, og sjelden vi får rett. Blackburn med Santa Cruz i spissen kan fort bli en lei oppgave, og vi bør ikke ta noe på forhånd Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 La oss ikke ha fo høye forhåpninger og snakke om en lett match igjen. Vi gjør det hele tiden i denne tråden, og sjelden vi får rett. Blackburn med Santa Cruz i spissen kan fort bli en lei oppgave, og vi bør ikke ta noe på forhånd Håper han egentlig skårer et saftig mål, slik at Fergie kan angre littp å at han ikke gikk for Santa-Cruz. Samtidig som vi skårer 5-6 mål (Derav 4 av Berba) Anyway, nå ligger snart managerjobben til Juande Ramos i Tottehanm litt tynt an, sist i PL og tap i dag er ikke bra for kravstore Hotspur-supportere. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha, ja det syns jeg er artig :!: Ramos som gikk ut før sesongen og sa at de skulle splitte de fire store. Lærte de ingenting fra sist sesong? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Utrolig at de er sist, stallen er jo full av kvalitet. Se på City nå da, taper mot Wigan. Faktisk en jævlig god kamp, følg med på Valencia. Veldig spennende. Scorte forøvrig et saftig mål og, 1-0 målet. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har en følelse på at Gamsten kommer til å briljere denne kampen. Vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ikke jeg. Vi får se Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Utrolig at de er sist, stallen er jo full av kvalitet. Se på City nå da, taper mot Wigan. Faktisk en jævlig god kamp, følg med på Valencia. Veldig spennende. Scorte forøvrig et saftig mål og, 1-0 målet. Ja, eg håpte på at Valencia blei ein av sommarkjøpa i år. For 30mill pund kunne vi jo nesten fått han og Huntelaar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ferdig 2-1! men vi gikk ned på tabellen da God helg da, Arsenal + Shitty tap, Utd seier Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Utrolig at de er sist, stallen er jo full av kvalitet. Se på City nå da, taper mot Wigan. Faktisk en jævlig god kamp, følg med på Valencia. Veldig spennende. Scorte forøvrig et saftig mål og, 1-0 målet. Ja, eg håpte på at Valencia blei ein av sommarkjøpa i år. For 30mill pund kunne vi jo nesten fått han og Huntelaar. Hva skal vi med Valencia? Vi trenger ikke enda en ving synes jeg. Og vil heller ha Berba enn Hunter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har en følelse på at Gamsten kommer til å briljere denne kampen. Vet ikke hvorfor...Jeg har en følelse av at Gamsten, eller Pedersen som det står på trøya nå, har landslagsklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå