RyanReynolds Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Park er jo rene arbeidsmaskinen, han løper og han løper. Men han greier ikke å dominere kamper. Park dominerer kanskje ikke kamper sånn som Ronaldo har en tendens til å gjøre, men han dominerer i alle fall mer enn Nani. Hvis du bare tror at Park får spille bare pga. løpingen sin tar du feil. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er jo ikke det jeg sa, han spiller fordi han er god selfølgelig. Men han er rene arbeidsmaskingen også. Angående Nani så har jeg plutselig fått mere sans for han nå i det siste. Ro ned Raste, jeg tror ikke hormonene dine klarer både Ronaldo og Nani Hva behager? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tja, Park sin fremste egenskap er jo definitivt sin løpskraft. Men selvsagt er det ikke derfor han får spille. Som spillertype er Park en mye mer beveglig og tilpasningsdyktig (tenker da på diverses posisjoner på banen) enn mange andre. Hadde han kun kunnet løpt så hadde han nok spilt for et vist annet lag Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 *host* Kuyt *host* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva behager? Bare en liten spydig berkelse i ditt "forhold" til Ronaldo. *host* Kuyt *host* Når Kuyt ligger i grøfta og spyr fordi han er slitten etter å ha løpt så kommer Park bortom og lurer på om oppvarmingen er ferdig snart... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "Forhold" til Ronaldo? Utdyp det litt mere er du snill? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "Forhold" til Ronaldo? Utdyp det litt mere er du snill? Skal vi plutselig begynne å ta oss nær av litt spydigheter også nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tuller med deg Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Må jo passe på litt også. Kan jo hende at du plutselig ligger under bordet i foster stilling med United drakta på (med Ronaldo på ryggen selvfølgelig) og ytrer ditt hat mot alle som har kødda med deg i United-tråden og vi skal alle dø. Men siden du ikke vet hvem stort sett ingen av oss er i virkeligheten så ender du opp med skyte i stykker skjermen din for å ta "livet" av oss. Så kommer du på nyhetene som gutten som tok livet av pc-skjermen sin på grunn av at den "snakket" stygt om Ronaldo. Du ender etter hvert opp gå Gaustad (mental sykehuset) på grunn av at legene og politiet fant en dokke av Ronaldo i full størrelse i sengen din med et litt fårete glis om munnen... Vi andre ender opp med å le av han United gærningen som ble sperret innen, mens vi i samme slengen lurer på hvor det har blitt av Raste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har ikke Ronaldo drakt faktiskt. Jeg har Raste og Carrick trøye. Og en med Keane Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Manx: Når Raste ligger i fosterstillinga, så ligger du i grava. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har ikke Ronaldo drakt faktiskt. Jeg har Raste og Carrick trøye. Og en med Keane Nei du dæven, var sikker på at du hadde et par stykker. Keane og Carric står det respekt av Eget navn på drakta er det dummeste jeg ser, men det er min mening og ikke noe i mot deg, mange som dessverre har det. Manx: Når Raste ligger i fosterstillinga, så ligger du i grava. Er greit at jeg er en av de elste her inne, men så gammel er jeg da pokker ikke Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tehe, det viste jeg ikke engang. Siden vi spørte om dette i Canal-digital-tråden (til andre), hvor gammel er du? PS: Settningen min kan tolkes på to måter, kan hende Raste er en liten guttevalp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Manx er en gammel mann. Endret 28. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hvor gammel er du? 31 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Oh Nesten på Høyde med Limbsy da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Angående Nani så har jeg plutselig fått mere sans for han nå i det siste. Ro ned Raste, jeg tror ikke hormonene dine klarer både Ronaldo og Nani Men trivelig å se noen som faktisk ser mer en 5 minutter framover i denne tråden for en gangs skyld også og ikke sutrer over at han dro av en mann eller to for mye når vi leder 2-0... Nani gjør dette hele tiden, samma faen hva resultatet er. Husker en kamp ifjor, der vi kommer 4 mot 3, og Nani velger å skyte upresset fra 30 meter, istedet for å sentre. Reaksjonen til Sir Alex etterpå var ikke akkurat særlig blid. Og dette gjør han, hver jævla kamp. Og det irriterer meg så jævlig mye. Men fint å se at visse folk er uenige da. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har Ronaldo bakpå 2 drakter. Noen bedre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror Nightkeeper har 4. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nani gjør dette hele tiden, samma faen hva resultatet er. Husker en kamp ifjor, der vi kommer 4 mot 3, og Nani velger å skyte upresset fra 30 meter, istedet for å sentre. Reaksjonen til Sir Alex etterpå var ikke akkurat særlig blid. Og dette gjør han, hver jævla kamp. Og det irriterer meg så jævlig mye. Men fint å se at visse folk er uenige da. Som sagt han er fremdeles ung og Ronaldo holdt på i 3 år før han til slutt skjønte at det var 10 andre spillere på laget også. At det ser dumt ut skal jeg være enig i, men de må få lov til å utvikle spillet sitt uten at de skal bli benket eller buet ut av den grunn. Man kjøper ikke en spiller av den typen for så si at sorry du kan ikke spille på den måten, her har du en video av Scholes og Keane sånn skal du også bli, blir for dumt. La gutten utvikle seg og gjøre litt dumt nå og da, vi vil få stor glede av han den dagen han læren når han skal skyte, når han skal dra av en spillere og når han skal spille ballen. Er sånn spillere som Giggs og Ronaldo har blitt de spillerne de har blitt og sånn blir sikkert Nani til slutt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå