Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Måtte dette forsette. <3 Og som jeg nevnte tidligere (tror jeg), så har Nani noen merkelige valg. Irriterte meg et par ganger da han stoppe spillet for å finte uten å greie det. Han har leken teknikk, men er de effektiv? Ronaldo kommer seg forbi mye mer effektivt for å si det sånn. Han spilte forøvrig ræva i første, men gjorde opp i andre. Berba var solid etter min mening. Ikke negativt at han ikke putta idag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ei rose til Hull! Dæven, Hull slår Arsenal! For ei bombe! Noen som har link til målene? Ikke ofte jeg klager over Off Topic, men den var kanskje litt drøy i mine øyne også Arsenal tråden kan ha noe, men ikke sikkert de er så opplagte i kveld. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kaller du den off topic i United tråden? Du MÅ tulle! Du skulle ha vært her fra 12-> om dagene. Tråden er reine forumkafèen Grattis med seier idag, og herlig at Arsenal tapte. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sammenliknet med alt som har blitt skrevet i denne tråden tidligere, og også blitt slettet, vil jeg si det er veldig on-topic. Var vel søren meg alt fra slagsmål til samtaler om homo-gruppe-sex her Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det handla nå om fotball i det minste da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Innlegget til Kjetil ja. Igår hadde noen en samtale om homoer. Edit. Begge deler inneholder baller, men i en annen forstand. Endret 27. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja jeg vet. Men fotball er litt homo da. Lettkledde gutter som klemmer og koser Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Edit. Begge deler inneholder baller, men i en annen forstand. Nå går vi i feil retning. Må ikke komme inn på den debatten igjen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "I was surprised because it looked as though their lad got a foot on the ball," said Ferguson. "But Rob Styles turned us down four or five times last year so maybe it is payback time. But he still owes us another four." Genialt SAF! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Måtte dette forsette. <3 Og som jeg nevnte tidligere (tror jeg), så har Nani noen merkelige valg. Irriterte meg et par ganger da han stoppe spillet for å finte uten å greie det. Han har leken teknikk, men er de effektiv? Ronaldo kommer seg forbi mye mer effektivt for å si det sånn. Han spilte forøvrig ræva i første, men gjorde opp i andre. Berba var solid etter min mening. Ikke negativt at han ikke putta idag. Akkuratt sånn var Ronaldo i starten også. Jeg har kjempetro på Nani og er villig til å vedde store penger på at han kommer til å bli en av våre viktigste spillere om noen år. Heller han fra start enn Park i kamper som i dag. Syntes innhoppet hans var veldig positivt jeg, enda han bare fikk 12-13 minutter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan ikke klage på Park idag :o Han spillte kjempebra syntes jeg, jobba opp flere baller enn noen anne jeg så på bana idag... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Enig med GameBatov, han utvikler seg dag for dag - og blir stadig bedre. Han har virkelig ekstreme ferdigheter, akkurat som Ronaldo, men jeg føler han er litt mer samarbeidsdyktig enn Ronaldo var og forsåvidt er. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Sveer'n: I didn't. Men i kamper som vi skal kjøre på hjemmebane er det en fordel med mer kreative spillere. Park er konge i vanskelige bortekamper osv og en joker å slenge innpå når vi sliter, men jeg ser heller at Nani spiller fra start. Den gutten har jeg klokketro på. Giallorossi: My man Endret 27. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan ikke klage på Park idag :o Han spillte kjempebra syntes jeg, jobba opp flere baller enn noen anne jeg så på bana idag... Men innleggsfoten er så som så. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Akkuratt sånn var Ronaldo i starten også. Jeg har kjempetro på Nani og er villig til å vedde store penger på at han kommer til å bli en av våre viktigste spillere om noen år. Heller han fra start enn Park i kamper som i dag. Syntes innhoppet hans var veldig positivt jeg, enda han bare fikk 12-13 minutter. Sveer'n: I didn't. Men i kamper som vi skal kjøre på hjemmebane er det en fordel med mer kreative spillere. Park er konge i vanskelige bortekamper osv og en joker å slenge innpå når vi sliter, men jeg ser heller at Nani spiller fra start. Den gutten har jeg klokketro på. Må bare si min mening om Nani. Ble ekstremt glad da jeg så dagens startoppstilling, bare en negativ ting og det var at Rooney startet på benken. Vår lille koreaner fortjente å starte kampen i dag. Han har vist glitrende spill i det siste og derfor var jeg storfornøyd med at han fikk sjansen fra start. Jeg synes han tok godt vare på den og ser gjerne at han får mer tillit fremover. Tror ikke han starter mot Aalborg på tirsdag, men kanskje neste helg mot Blackburn? Nani kom innpå og gjorde sakene sine bra. I kamper som dette kan han selvfølgelig starte og han får sikkert sjansen fra start, allerede på tirsdag tror jeg, men helt riktig at Park startet i dag. Nani er til tider alt for ego og holder på ballen litt for lenge, men det kommer seg. Det virket som han bare tenkte på én ting i dag og det var MÅL. Med en gang han mottok ballen skulle han gjøre en finte og deretter skyte. Han sentret ikke ballen før han virkelig var nødt til det, og det irriterer meg litt, men dette bedrer seg vel etter hvert. Nani kommer nok til å bli en skikkelig klassespiller etter hvert, men han kommer aldri til å dominere PL på samme måte som Ronaldo. Det var herlig med seier i dag, men grusomt at det måtte en feilaktig dommeravgjørelse til for at vi skulle klare å skåre. Og det var ikke vanskelig å se at Rooney manglet i 1. omgang. Alle gjorde en grei jobb i dag, men synes Anderson må forbedre seg litt. Kjempebra at han fikk sjansen fra start, han spilte bra, men av og til går det litt for sakte, utrolig nok. Gleder meg til neste kamp! Blir spennende å se hvem som får sjansen fra start i den kampen. Tror i hvert fall Brown og Giggs får sjansen fra start, og Nani mest sannsynlig. Hargreaves er vil tilbake, han også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Angående Nani så har jeg plutselig fått mere sans for han nå i det siste. Han mangler litt, er ego litt i noen situasjoner der han kan sentre ballen til en annen. Men Ronaldo var sånn også, han driblet jo den samme mannen 2-3 ganger før han passerte mannen. Jeg tror Nani om 2 sesonger er en av våre viktigste spillere. Jeg håper han får starte endel kamper utover nå på høsten. Park er jo rene arbeidsmaskinen, han løper og han løper. Men han greier ikke å dominere kamper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Angående Nani så har jeg plutselig fått mere sans for han nå i det siste. Ro ned Raste, jeg tror ikke hormonene dine klarer både Ronaldo og Nani Men trivelig å se noen som faktisk ser mer en 5 minutter framover i denne tråden for en gangs skyld også og ikke sutrer over at han dro av en mann eller to for mye når vi leder 2-0... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror nok Ronaldo var litt mer ekstrem enn Nani er nå. Men Nani kan absolutt bli veldig god btw, forsvant det tre innlegg i løse luften uten at noen sa ifra? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 btw, forsvant det tre innlegg i løse luften uten at noen sa ifra? Synes jeg merket det jeg også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ronaldo har nok det lille ekstra, men hvis Nani kan ende opp på 85% av det Ronaldo har blitt så har vi to av de beste kantspillerne i verden på laget vårt. btw, forsvant det tre innlegg i løse luften uten at noen sa ifra? De gidder vel rett og slett ikke mer, regner med at det var tre innlegg som virkelig hørte hjemme i denne tråden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå