soundamia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skål for United og skål for Hull. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ei rose til Hull! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Altfor bra av Hull det der. De fortjente det nesten til og med, spesielt i andre omgangen. Sykeste resultatet jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi tok i hvert fall inn 3 poeng på gunners i dag, så da er vi jo oppe i ryggen på arsenal med med seier i hengekampen (når den nå enn spilles). Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hull drar ifra oss da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tjærnås etter at uforklarlig dommerfeil ga United seieren. Bra av DB. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nå trenger vi bare at Chelsea skal snuble. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og visp så ser det ikke så mørkt ut på tabellen likevell. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nå trenger vi bare at Chelsea skal snuble. HAHA tok den Ikke Pool, sant? Men nei, de snubler vel ikke så lett. Vi skulle slått de! Men så lenge det skjer på OT så skal det også gå bra. Men jeg går ut nå, etter å ha sett på Min assistent syns jeg det er litt skummelt hvor mye ord jeg måtte ha skrevet i dag. Snakkes folkens, takk for en god PL lørdag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som hewitt sa: det var feil men det har ikke noe å si Link? Selvfølgelig vil man helst ikke vinne feilaktig, men ja, jeg jubler når laget mitt scorer, uansett om det er korrekt eller ei. Greier å ikke styre følelsene mine fordi det var eller kanskje var feil. Og dere gir oss skyllebøtter for det hver gang og sier vi ikke kan vinne mot dårlige lag uten flaks, men situasjonen viste at det samme gjelder andre vei også, så det er bra. Og ja, dere var griseheldige med den straffen. Herregud for en dommertabbe, og så i tillegg når han står få meter ifra og ser rett på situasjonen. Håper han blir degradert til League Six. Jeg inbildte meg at du sa noe sånt når vi satt og kranglet som Liverpool og straffer for ei stund siden men finner ikke igjen inlegget. Mulig jeg tar feil, i så fall beklager jeg. Vi er av og til heldige med dommeren på lik linje med alle lag vi Jeg skulle ønsket at jeg kunne bli like glad for situasjoner der vi er heldige med dommeren, men det er en jubeldemper altså. Tjærnås etter at uforklarlig dommerfeil ga United seieren. Bra av DB. Det er krig i komentarfeltene der da. Feil overskrift konstruert for å skape krangel Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nå trenger vi bare at Chelsea skal snuble. Tvilsomt men det kan såklart skje. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi må bare fokusere på oss selv, og ikke alle andre. Og som Limbsy har sagt før så må vi ikke se på tabellen riktig enda (selv om det var et stort løft i dag) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 HAHA tok den Ikke Pool, sant? Jeg har ikke så stor tror på pool, nei. Regner med at de gjør som før og roter det til mot lag som egentlig skal være å enkle å slå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Altfor bra av Hull det der. De fortjente det nesten til og med, spesielt i andre omgangen. Hvilken kamp så du? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Altfor bra av Hull det der. De fortjente det nesten til og med, spesielt i andre omgangen. Hvilken kamp så du? Var vel å ta litt hardt i, men det var godt kjempa i forsvar Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 All ære til Hull for at de sto på og kjempet. Men sjanse- og spillmessig er det idioti å si at Hull fortjente seieren. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 All ære til Hull for at de sto på og kjempet. Men sjanse- og spillmessig er det idioti å si at Hull fortjente seieren. Enig her, tror det evt. var litt mer en spydighet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Nettopp kommet hjem fra trening og til min store suprise ser jeg at Hull slått Arsenal. Ang kampen i dag. Overkjøring på slutten der, men i første omgang var vi dårlig. Lite bevegelse og mye unødvendig balltap. Spess Ronaldo var horibel i første omgang, men han tok seg opp på slutten. Andre omgang var bedre, men det måtte et feilaktig straffespark til før gutta slapp skuldrene ned å fortsatte der vi slapp i fjor, med å spille god fotball. Virker som enkelte har for høye skuldre, for når vi "hæpper" og koser oss med ball i laget, er vi desidert best. Spesiellt defensivt virker vi overnervøse (jf VDS feks) Når laget hele tiden føler at NÅ må vi score, blir det så krampeaktig. Første omgangen i dag spillte vi som Liverpool gjør hjemme og det var høyst skuffende. Godt det ble bedre i andre omgang og satser på at vi fortsetter trenden mor Ålborg og Blackbrun borte. Forresten helt uenig med Nightkeeper. Jeg vil ha Nani fra start, fyren kan åpne et angrep aleine og skaper mye muligheter for seg selv og andre. Samt han har gode innlegg. Det var en i Liverpool tråden som kalte Nani for Ronaldo light og det er jeg veldig enig i. Dribler litt mye til tider, men han er enda ung. Samme gjelder Anderson, som jeg mener er bedre som innhopper foreløpig. Rooney: DEILIG! Hærlig å se at gutten vet hvor målet står. Håper han kan bygge på den og gjøre dette til sesongen hvor han lager mange mål i i tillegg til å spille sedvanlig godt. Fortjent seier, men jeg jeg venter på en mer overbevisende seier før jeg ”friskmelder” gutta helt. Vi er enda et stykke unna toppformen. Men den kommer, det er jeg helt sikker på. Endret 27. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, må si jeg gliste godt når Ronaldo la tilbake til Rooney, og med sin fine "Vending", finte, whatever, dro bort forsvareren og itilegg noe uvanlig for rooney fortiden satt den kontant og vel plassert i mål! Kanonbra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ei rose til Hull! Dæven, Hull slår Arsenal! For ei bombe! Noen som har link til målene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå