Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er skuffet over Berbern idag, dog han ble bedre når Rooney kom inn. Han er altfor stillestående. Men jeg skal ikke dømme han etter noen kamper.

Berbatov viste prov på glimrende teknikk og fotballforståelse idag. Burde hatt et-par assister. Berbatov sin jobb er ikke å jobbe som Tevez og Rooney, men å være targetmann og målscorer på toppen. Han var veldig god i andre omgang idag.

Jepp sterk i andre omgang og må jo være der oppe når han skal være "Ruud-aktig". Og Raste, quote da :)

Hewitt, jeg skal være ærlig og si at jeg syns ikke McManamam var en spesiell spiller men det er ikke så mye vits å snakke om sånne meninger. Men tror du seriøst det er pga. mål ratio Giggs skal være "bonkers" på venstreving på det laget? Da tenker du bare litt feil, og dermed blir det unødvendig å diskutere akkurat det.

Lenke til kommentar
Men tror du seriøst det er pga. mål ratio Giggs skal være "bonkers" på venstreving på det laget? Da tenker du bare litt feil, og dermed blir det unødvendig å diskutere akkurat det.

Så klart ikke, men mål er selvfølgelig også en viktig del av en ving. Jeg bare argumenterer med det som finnes sort på hvitt og som er harde fakta. Det er vanskelig å sammenligne to forskjellige spillere på to forskjellige lag uten å ha noe sort på hvitt å sammenligne med. Men McManaman var en god ving som kunne drible, dra av og trekke fra forsvarere, og som sto for et utall assists og som tidligere nevnt også scoret en aldri så respektabel sum mål. Du må få mene hva du vil om McManaman (personlig tviler jeg på at du husker mye av ham i det hele tatt, uten at jeg vet hvor gammel du er), men når du påstår at han ikke hadde talent og nærmest sier at han knapt var god nok til å leve av å være fotballspiller, så kommer jeg til å si imot når jeg er såpass uenig som jeg er nå. ;) Men uansett, vil du fortsette denne diskusjonen så kan du svare i TIA-tråden, vi dropper dette her nå.

Lenke til kommentar
Edit:

I helvete, dere har skrevet en side mens jeg skrev dette innlegget. :D Var til Manx/tc47.

Når du ikke klarer å komme på samme side en gang så gidder vi ikke engang å bry oss :roll:

:p

Nei har aldri vært en stor fan av McManamam det skal jeg innrømme, stort sett hver gang han fikk ballen så klarte han på en eller annen merkelig måte å gå seg fast i alt og alle som sto i veien for han. Han hadde en tvilling-bror (spillestil) på totteham (som jeg ikke husker navnet på i farten) som gjorde akkurat det samme, syntes det var like håpløst hver gang noen av dem fikk ballen.

Lenke til kommentar

Føler at vi dropper mye, men nei jeg har vel kanskje sett McManaman etter han var skadet og i City og litt av gamle Utd - Pool kamper og sånt. Og var ikke så utrolig imponert. Men du har ett poeng når du sier at mål er viktig som ving og, bare se på Ronaldo. Ihvertfall, jeg bør egentlig ikke si at han ikke hadde noe talent i det hele tatt, det var litt å ta i. Men jeg står for det at han ikke kan være i topp 3 valg som beste høyrekant noensinne i PL. Tror ihvertfall det står mellom Becks og Ronaldo, og er lett å si Becks for min del.

Lenke til kommentar

Jeg snakket om Ronaldinho jeg og når jeg sa at yngre fotballfans tror fortsatt at han er tingen. Og det var at Robinho eller noen knulte en hore etter å forlatet nattklubben kl. 3 eller noe om natten etter Brasil vant VM kvalifiseringskamp, ikke under VM. Det var ikke så lenge siden, kanskje slutten av 2007. Ronaldinho knulte ikke noen den natten, bare at han forlot nattklubben etter 4 når han ble tvunget til å dra etter å ha drukket alfor mye eller noe. Hvor du får dette om PlayStation vet jeg ikke, kanskje du kødder.

Og hva, Angels Eye? :p

EDIT: var ikke dobbelpost fra meg, bare moderator som sikkert slettet mange poster inn i mellom?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Edit:

Ikke rart det ikke var mulig å qoute når Alastor har vært ute med delete knappen, så da kan jeg jo også fjerne det jeg skulle si :)

Men kan jo si i samme slengen at Berbatov ikke så halvdum ut i andre omgangen, er lett å se at mannen har MYE fotball forstålse i blodet...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Under VM så satt han oppe hele natten og spilte PS. Han knullet også endel horer under VM leste jeg.

Du tenker på Ronaldo. Ikke han du forguder, men han andre :)

Forresten en flott kamp idag, massivt press og store bevegelse etterhvert. Liker det jeg ser. Håper bare Berbatov scorer snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...