tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Akkurat, han har ingenting i fotballens historie å huske. Han hadde ikke talent, bare en vanlig spiller som så mange andre. Du har sikkert rett om Overmars, det var rett og slett noe jeg lurte på og ikke var sikker på. Men hvem kan være en god tredjevalg da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er glad for 3poeng idag. Men er ikke imponert over spillet foran mål idag. Ble veldig bra spill når Rooney og Scholes kom inn. Ronaldo hadde noen glimt, men ingen stor dag. Tross alt en assist og en scoring. Men vi er på vei, og vi kommer nok til å bli bedre for hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 SpenceReid: Tror du vet svaret på det, og nei, Nani og Anderson spiller ikke fordi de har potensial. De spiller fordi de er gode nok. Når skjedde dette skuddet du snakker om? Du kan ikke forvente at alle skal være like pasningskåte som Carrick med flere. Robert Pires hadde da sine dager Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Spence, dette er unødvendig å diskutere hvis du synd at Anderson er god nok for Utd. Altså, det du skriver forvirrer meg litt. Syns du Anderson ikke bør spille for Utd enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Også fint at Ronaldo scorer på dårlige dager(selv om det var på straffe). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ronaldo scorer på en feil idømt straffe. Jeg kunne ikke ha sett for meg et værre scenario. Var ingen filming, men var heller ikke straffe. Var ballen først, og han falt pga han ble taklet. Ingen filming og ingen straffe! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har noen sagt noe om filming? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du har sikkert rett om Overmars, det var rett og slett noe jeg lurte på og ikke var sikker på. Men hvem kan være en god tredjevalg da? Anders Limpar var vel en navn som slo meg men jeg husker pokker ikke hvilken side han spilte på heller Venstre kanten blir vel mye enklere tenker jeg. Giggs er vel eneste mannen som kommer til å bli nevnt... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Raste, ingen har da sagt at han filmet da! Men var ikke straffe nei, svakt av dommeren men vi har sett verre enn dette. Uansett så fortjente vi seieren 100 prosent og hadde masse sjanser i andre omgang og avgjorde kampen med et herlig mål av selve Wazza til og med. Så nå var det greit og enkelt 3 poeng i dag, og fortjent Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, men jeg bare sier det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror det var nevnt for noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg er skuffet over Berbern idag, dog han ble bedre når Rooney kom inn. Han er altfor stillestående. Men jeg skal ikke dømme han etter noen kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du har sikkert rett om Overmars, det var rett og slett noe jeg lurte på og ikke var sikker på. Men hvem kan være en god tredjevalg da? Anders Limpar var vel en navn som slo meg men jeg husker pokker ikke hvilken side han spilte på heller Venstre kanten blir vel mye enklere tenker jeg. Giggs er vel eneste mannen som kommer til å bli nevnt... Venstre ER Giggs, ingen kan nekte det Anders Limpar ja, husker ikke han så godt Men nei, vet ikke. Vedder på at om Wright-Phillips hadde blitt i City i 2004 eller hva det var så hadde han vært tredjevalget. Han var jo vill når han ble solgt av City, og er vill igjen nå som han er tilbake. Men han kan jo ikke være valg bare for det. Vet ikke jeg, veldig vanskelig å tenke på et god tredjevalg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Syns Berba var grei i dag jeg, faktisk ganske god! Ingen tvil at han er bedre med Rooney på banen ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og ja, dette var den beste kampen til Berbatov sålangt. Jobba tilbake og greier... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hva faen har dere drukket for noe? Dere tvinger meg til å poste enda mer her. McManaman var en knallspiller. Han hadde ikke talent? Debuterte på Liverpool som 17-åring og tok laget med storm og begynte å spille fast nesten med en gang. Han spilte 247 ligakamper for Liverpool og scoret 47 mål, samt et utall antall assist. Scoringsratioen hans i ligaen er dermed på omtrent 0,17 mål per kamp fra vingposisjon. Det er veldig bra. Til sammenligning har Ryan Giggs, som dere mener burde være bankers på laget, en ratio på 0,19 ligamål per kamp. Spilt 37 A-lagskamper for England, hvilket er et veldig respektabelt nummer med tanke på konkurransen han hadde, blant annet fra David Beckham. Om McManaman fortjener å vinne kåringen og havne på høyre vingplass på laget? Nei. Men dere aner virkelig ikke hva dere snakker om. Edit: I helvete, dere har skrevet en side mens jeg skrev dette innlegget. Var til Manx/tc47. Endret 27. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ronaldo scorer på en feil idømt straffe. Jeg kunne ikke ha sett for meg et værre scenario. Var ingen filming, men var heller ikke straffe. Var ballen først, og han falt pga han ble taklet. Ingen filming og ingen straffe! Ingen her har vel nevnt noe om filming? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg er skuffet over Berbern idag, dog han ble bedre når Rooney kom inn. Han er altfor stillestående. Men jeg skal ikke dømme han etter noen kamper. Berbatov viste prov på glimrende teknikk og fotballforståelse idag. Burde hatt et-par assister. Berbatov sin jobb er ikke å jobbe som Tevez og Rooney, men å være targetmann og målscorer på toppen. Han var veldig god i andre omgang idag. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ronaldo scorer på en feil idømt straffe. Jeg kunne ikke ha sett for meg et værre scenario. Var ingen filming, men var heller ikke straffe. Var ballen først, og han falt pga han ble taklet. Ingen filming og ingen straffe! Filming? Hvem sa det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg er skuffet over Berbern idag, dog han ble bedre når Rooney kom inn. Han er altfor stillestående. Men jeg skal ikke dømme han etter noen kamper. Berbatov viste prov på glimrende teknikk og fotballforståelse idag. Burde hatt et-par assister. Berbatov sin jobb er ikke å jobbe som Tevez og Rooney, men å være targetmann og målscorer på toppen. Han var veldig god i andre omgang idag. Jepp, i andre omgang så var han den mannen vi har kjøpt. Var veldig god når Rooney og Scholes kom inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå