banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sangen går tross alt til slutt," AND HE SHITS ON FABREGAAAS" That is wrong and you know it. Jeg synes Anderson har vært blant de 3 beste for United denne sesongen, men selv den mest ihuga United-supporter kan ikke med hånda på hjertet si at Anderson er bedre enn Cesc. And he shits on Fabregas refererer vel til den situasjonen forige sesong der Anderson stakk en svær stokk opp i rævhølet på Fab. Anderson Panna on Fabregas Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mens vi snakker om anderson.. Han er da ikke god nok. Greit nok, han har stort potensiale, men det holder ikke. Han er ikke god nok at the moment. Eh. Noen som gidder å svare på denne? Jeg orker ikke. Sure. Har du peiling på hva du snakker om? Han er faktisk god nok atm. Hvordan går det med United som kun kjøper spiller som er gode nok atm? Ronaldo var definetivt dårligere enn Anderson når han kom, men se hva som skjedde. Ronaldo ruler gata, og det kan ingen nekte på. Han har ikke hatt den beste sesongstarten, men har heller ikke vært dårlig. Han mista starten pga OL. Visst du fulgte med United og Anderson sist sesong hadde du sett hva han er kapabel til. Anderson er et geni, og vil bli enda mer genial. Vent og se. Da gleder jeg meg til å se det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir så vanvittig provosert når anderson får ballen på 30 meter, og bestemmer seg for å bli dagens helt. Ballen går i 60 km/t og blir dempa av nærmeste forsvarsspiller.Mens alle overstegsfintene til Nani inne i boksen er helt greit? Ikke nødvendig å skyte der, men du har en kort lunte visst du blir sur for det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) og derfor kaller du han altfor dårlig for å spille for oss? merkelig... Uansett, Hegland, jeg bare sier hvordan sangen går Men jeg er en jævlig svær United supporter og kan lett si at Anderson er BEDRE enn Fabregas. Haha neida, men skremte deg. Fab er verdensklasse, og Ando er stor og har veldig mye potensiale. Men må si at han var glimrende på Emirates og Anfield i fjor, de kampene husker jeg veldig veldig godt. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men en ting er sikkert, Tjærnås har ukas beste kommentar "Lei for at lobotomering har gått av moten" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og vi glemmer Pool med vilje(som vanlig) Haha hvis du snakker om hva jeg sa tidligere, så ja, det var vel litt med vilje Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir så vanvittig provosert når anderson får ballen på 30 meter, og bestemmer seg for å bli dagens helt. Ballen går i 60 km/t og blir dempa av nærmeste forsvarsspiller.Mens alle overstegsfintene til Nani inne i boksen er helt greit? Ikke nødvendig å skyte der, men du har en kort lunte visst du blir sur for det. Har ikke nevnt Nani i en bisetning engang jeg. Personlig syns jeg det beste er å sentre ballen til en medspiller som står bedre plassert. Og når det gjelder kort lunte syns jeg det kun er relevant om det bare skjer i ny og ne. Dette skjer mange ganger hver kamp. Hva med å slutte å fokusere på å få det første målet, og heller spille sammen med laget. Målet kommer av seg selv på den måten Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som hewitt sa: det var feil men det har ikke noe å si Link? Selvfølgelig vil man helst ikke vinne feilaktig, men ja, jeg jubler når laget mitt scorer, uansett om det er korrekt eller ei. Greier å ikke styre følelsene mine fordi det var eller kanskje var feil. Og dere gir oss skyllebøtter for det hver gang og sier vi ikke kan vinne mot dårlige lag uten flaks, men situasjonen viste at det samme gjelder andre vei også, så det er bra. Og ja, dere var griseheldige med den straffen. Herregud for en dommertabbe, og så i tillegg når han står få meter ifra og ser rett på situasjonen. Håper han blir degradert til League Six. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og ja, dere var griseheldige med den straffen. Tror ikke griseheldige er det rettet ordet for å si det sånn. Den dommeravgjørelsen der bør gå inn i en eller annen lærebok på hva som IKKE er straffe! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ja men ikke verre avgjørelse enn når Kuyt HOLDT Hleb og dro han ned på Emirates og ble ignorert Hewitt pus EDIT: Btw, på tidenes premier league kandidater høyrekant tingen som dukka opp på canal+, alle velger Becks sant? Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Usikker jeg... Ronaldo er en mer komplett spiller enn det Becks var. (?) Endret 27. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir så vanvittig provosert når anderson får ballen på 30 meter, og bestemmer seg for å bli dagens helt. Ballen går i 60 km/t og blir dempa av nærmeste forsvarsspiller.Mens alle overstegsfintene til Nani inne i boksen er helt greit? Ikke nødvendig å skyte der, men du har en kort lunte visst du blir sur for det. Har ikke nevnt Nani i en bisetning engang jeg. Personlig syns jeg det beste er å sentre ballen til en medspiller som står bedre plassert. Og når det gjelder kort lunte syns jeg det kun er relevant om det bare skjer i ny og ne. Dette skjer mange ganger hver kamp. Hva med å slutte å fokusere på å få det første målet, og heller spille sammen med laget. Målet kommer av seg selv på den måten Nei, poenget var at du ikke hadde nevnt Nani, og han har mer feil en Anderson i løpet av en kamp. Om de hadde hatt denne mentaliteten du snakker om, hadde ikke SAF latt dem spille så mye som de gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Altså du er i tvil? han spilte vel 10+ år i PL med utrolige mange assists og mål, mens Ronaldo har storspilt i 2-3 år og vært i PL bare 5 år til sammen? Nei, jeg er sikker jeg. Becks. Latterlig at McMananam er tredje valget. Hvor spilte Overmars på banen? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja men ikke verre avgjørelse enn når Kuyt HOLDT Hleb og dro han ned på Emirates og ble ignorert Hewitt pus Nå skal vi ikke starte en diskusjon her, så jeg svarer bare på denne saken én gang her og det er nå: jo, jeg synes den er ekstremt mye verre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Et til spørsmål. UTEN reprise, som du er på banen, hva er lettere å se? EDIT: Spør ikke igjen, så du trenger bare svare en gang. Og jeg syns det er latterlig hvis du syns det er lettere å se at han tar ballen på taklingen enn at Kuyt tar ut hånden og holder Hleb tilbake og drar han ned i "real time" bevegelse. Men ja. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir så vanvittig provosert når anderson får ballen på 30 meter, og bestemmer seg for å bli dagens helt. Ballen går i 60 km/t og blir dempa av nærmeste forsvarsspiller.Mens alle overstegsfintene til Nani inne i boksen er helt greit? Ikke nødvendig å skyte der, men du har en kort lunte visst du blir sur for det. Har ikke nevnt Nani i en bisetning engang jeg. Personlig syns jeg det beste er å sentre ballen til en medspiller som står bedre plassert. Og når det gjelder kort lunte syns jeg det kun er relevant om det bare skjer i ny og ne. Dette skjer mange ganger hver kamp. Hva med å slutte å fokusere på å få det første målet, og heller spille sammen med laget. Målet kommer av seg selv på den måten Nei, poenget var at du ikke hadde nevnt Nani, og han har mer feil en Anderson i løpet av en kamp. Om de hadde hatt denne mentaliteten du snakker om, hadde ikke SAF latt dem spille så mye som de gjør. Mye nødvendig å nevne Nani, når han kommer på banen når kampen er avgjort og skal hjelpe laget med å få det viktige 3-0-målet... Så du mener altså at Fergies mentalitet går utpå at han slipper folk på banen, så får de gjøre som de vil. De har jo tross alt talent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja men ikke verre avgjørelse enn når Kuyt HOLDT Hleb og dro han ned på Emirates og ble ignorert Hewitt pus EDIT: Btw, på tidenes premier league kandidater høyrekant tingen som dukka opp på canal+, alle velger Becks sant? Hva skjedde med venstekanten? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vet ikke om jeg skjønte den, men hvis du mente hva som var lettest å se på banen så er det definitivt den i dag. ALLE så at det ikke var straffe live. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vet ikke om jeg skjønte den, men hvis du mente hva som var lettest å se på banen så er det definitivt den i dag. ALLE så at det ikke var straffe live. Ok da har jeg sikkert downs, fordi jeg trengte reprise. Men nå dropper vi det Ja men ikke verre avgjørelse enn når Kuyt HOLDT Hleb og dro han ned på Emirates og ble ignorert Hewitt pus EDIT: Btw, på tidenes premier league kandidater høyrekant tingen som dukka opp på canal+, alle velger Becks sant? Hva skjedde med venstekanten? Hmm jeg vet ikke? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hvor spilte Overmars på banen? Han var vel på venstre var han ikke (???) Latterlig at McMananam er tredje valget. Helt enig, latterlig spiller som jeg ikke skjønner har spilt for liverpool og real madrid. Var det noe jeg håpet på når United spilte mot liverpool så var det at McMananam fikk ballen. Edit: Når jeg tenker meg om så skjønner jeg hvorfor han spilte for liverpool Endret 27. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå