Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg ble fryktelig glad når mål nummer to kom, jeg hadde hatt en FRYKTELIG dårlig smak i munnen hvis vi hadde vunnet 1-0 etter den straffen... Men vi hadde jo fortjent å vinne uannsett, men godt at Rooney fikk første målet også. Var også fryktelig happy når Nani kom inn og tok cornerne, de korte cornerene til Anderson begynte gå meg på nervene. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Viktig å ha en sånn spiller som kommer inn siste 10-15min når de andre begynner å bli utslitte. Merker det på mitt eget lag, har en sånn en der og. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, Utd er ikke laget for korte cornere. Har en følelse at Rooney scorer veldig mange mål i de kommende ukene nå, det er typisk han å gjøre det etter en liten "goal drought". Viktig å ha en sånn spiller som kommer inn siste 10-15min når de andre begynner å bli utslitte.Merker det på mitt eget lag, har en sånn en der og. Nja, men han gjør jo ingenting når han kommer i de store posisjonene. Bare stopper og gjør oversteg hele tiden og sløser bort sjansene. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mens vi snakker om anderson.. Han er da ikke god nok. Greit nok, han har stort potensiale, men det holder ikke. Han er ikke god nok at the moment. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nani er jo bare enormt irriterende. Gutten spiller ikke for laget, men for å prøve ut / vise fram "kule", nye triks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, Utd er ikke laget for korte cornere. Har en følelse at Rooney scorer veldig mange mål i de kommende ukene nå, det er typisk han å gjøre det etter en liten "goal drought". Han gjorde vel 6-7 korte på de 10 første og det kom ikke en dritt ut av det, skjønner ikke at han får lov. Vi har da for pokker Ferdinand, Vidic, Berbatov og Ronaldo som er mer en gode nok på hode og mange andre som kan plukke nedfallsfrukten og lage farlige situasjoner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mens vi snakker om anderson.. Han er da ikke god nok. Greit nok, han har stort potensiale, men det holder ikke. Han er ikke god nok at the moment. Eh. Noen som gidder å svare på denne? Jeg orker ikke. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, Utd er ikke laget for korte cornere. Har en følelse at Rooney scorer veldig mange mål i de kommende ukene nå, det er typisk han å gjøre det etter en liten "goal drought". Han gjorde vel 6-7 korte på de 10 første og det kom ikke en dritt ut av det, skjønner ikke at han får lov. Vi har da for pokker Ferdinand, Vidic, Berbatov og Ronaldo som er mer en gode nok på hode og mange andre som kan plukke nedfallsfrukten og lage farlige situasjoner. Han klarer ikke løfte den, simple as that Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Akkurat. Får ikke noe fordel av de korte, mye mer av de vanlige tradisjonnelle. Som vi så i ligacupen på tirsdagen. Tradisjonell innlegg av Giggsy, og heading av svære Ronaldo. Og Points, det er så sant. Han er faen meg til å slå ned av og til, men har potensiale da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Deilig å endelig vinne en kamp på hjemmebane i PL. Dårlig at vi ikke utnyttet sjansene bedre. 32 sjanser og bare to mål er litt lite, men det viktigste i dag var jo å ta tre poeng. Nani var ego i dag... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Mens vi snakker om anderson.. Han er da ikke god nok. Greit nok, han har stort potensiale, men det holder ikke. Han er ikke god nok at the moment. Så jeg kanskje på feil kamp i dag? Han var en av de gode, spesielt tidlig i første omgang når Utd rotet litt mye. Jaja, alle får ha sine egne meninger, men jeg syns han er defintivt klar til å starte hjemmekamper mot Bolton-aktige lag ihvertfall. Og på Emirates, men det er meg Sangen går tross alt til slutt," AND HE SHITS ON FABREGAAAS" Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vil at vi skal klare å slå et lag som Bolton uten dommerfeil. Men, jeg sier ikke nei takk til mål. Edit: det var svar til Limberbatov, men ting går litt fort her nå. jeg er enig med deg. Men hva er vitsen når ingen andre gjør det. Dommerfeil utgjvnes. Bør ikke det virke begge veier? Og hvor mange ganger har ikke scousere jublet over feildømte straffer Som hewitt sa: det var feil men det har ikke noe å si Jeg mener at en må være glad for de målene man får. Jeg ser ikke forskjell på å juble for et selvmål av motstanderen enn et billig straffespark. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei men jeg kan jo svare på denne. Nani er jo bare enormt irriterende. Gutten spiller ikke for laget, men for å prøve ut / vise fram "kule", nye triks. Ser ikke problemet, Ronaldo gjorde dette i tre sesonger før han startet å spille fotball sammen med de andre, Nani må også få lov til å prøve uten at vi hugger hode av han. Man må la sånne spillere få lov til å leke litt, vi ledet også 2-0, da er det heller ingen stor risiko å la han holde på. Han må få lov til å spille på seg selvtillitt og leke seg litt med kula, han kommer til å bli stor på kanten i løpet av året det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ikke for å høre litt dum ut, men vi må jo også tenke på målforskjell når vi allerede henger litt bak og Arsenal og Chelsea gjør det så bra med akkurat det. Vi har 2 i målforskjell nå, og de har begge 9. EDIT: Så det er viktig med 4-0 på hjemmebane mot lag som Bolton, og ikke 2. Så ja, litt irriterende var Nani for min del. Men når man tenker langtids messig og ikke bare i dag, så ja, du har sikkert rett. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sangen går tross alt til slutt," AND HE SHITS ON FABREGAAAS" That is wrong and you know it. Jeg synes Anderson har vært blant de 3 beste for United denne sesongen, men selv den mest ihuga United-supporter kan ikke med hånda på hjertet si at Anderson er bedre enn Cesc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og vi glemmer Pool med vilje(som vanlig) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vil at vi skal klare å slå et lag som Bolton uten dommerfeil. Men, jeg sier ikke nei takk til mål. Edit: det var svar til Limberbatov, men ting går litt fort her nå. jeg er enig med deg. Men hva er vitsen når ingen andre gjør det. Dommerfeil utgjvnes. Bør ikke det virke begge veier? Og hvor mange ganger har ikke scousere jublet over feildømte straffer Som hewitt sa: det var feil men det har ikke noe å si Jeg mener at en må være glad for de målene man får. Jeg ser ikke forskjell på å juble for et selvmål av motstanderen enn et billig straffespark. enig med deg også. Dette er noe jeg har en del tanker rundt. Men men. Seier seier seier !!!!!! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir så vanvittig provosert når anderson får ballen på 30 meter, og bestemmer seg for å bli dagens helt. Ballen går i 60 km/t og blir dempa av nærmeste forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mens vi snakker om anderson.. Han er da ikke god nok. Greit nok, han har stort potensiale, men det holder ikke. Han er ikke god nok at the moment. Eh. Noen som gidder å svare på denne? Jeg orker ikke. Sure. Har du peiling på hva du snakker om? Han er faktisk god nok atm. Hvordan går det med United som kun kjøper spiller som er gode nok atm? Ronaldo var definetivt dårligere enn Anderson når han kom, men se hva som skjedde. Ronaldo ruler gata, og det kan ingen nekte på. Han har ikke hatt den beste sesongstarten, men har heller ikke vært dårlig. Han mista starten pga OL. Visst du fulgte med United og Anderson sist sesong hadde du sett hva han er kapabel til. Anderson er et geni, og vil bli enda mer genial. Vent og se. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sangen går tross alt til slutt," AND HE SHITS ON FABREGAAAS" That is wrong and you know it. Jeg synes Anderson har vært blant de 3 beste for United denne sesongen, men selv den mest ihuga United-supporter kan ikke med hånda på hjertet si at Anderson er bedre enn Cesc. And he shits on Fabregas refererer vel til den situasjonen forige sesong der Anderson stakk en svær stokk opp i rævhølet på Fab. Anderson Panna on Fabregas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå