NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er vell ikke sjeldent United får feil idømte straffespark er det det? =) Er vel det laget som ble snytt for flest straffer i fjor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er riktig reaksjon på dette? Det var feil straffe, men alle supportere av andre klubber jubler når de får sånne ting. Jeg er usikker Jeg jublet ikke. Så faktisk ikke straffen engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rio har jo vært utrolig bra i selve midtbanen i dag! ÅÅ Berbatov, nice try Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Teknikken til Berbashow er elsk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nr 3 ligger i luften nå...kom an!! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ferdinand på løp! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har vanskeligheter for å se at Rooney benkes til neste kamp. Nå er han igang:D Og nesten flere mål, nå er det enveiskjøring Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er vell ikke sjeldent United får feil idømte straffespark er det det? =) Synes det overraskende lite jeg. Mindre enn visse andre klubber Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nr 3 ligger i luften nå...kom an!! Hadde vært bedre om den hadde ligget i nettet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fy faen er det mulig å være så uegoistisk Wazza? Du er så elsk at jeg har lyst på deg! Rooney altså. Man ser at han prøver å skaffe første Berba-mål i røde drakten. Nr 3 ligger i luften nå...kom an!! Hadde vært bedre om den hadde ligget i nettet HAHA den var faktisk litt god Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 NANI DIN D"?)EE" OIJADIOJWDJIOWADJIOAWD Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fy faen er det mulig å være så uegoistisk Wazza? Du er så elsk at jeg har lyst på deg! Rooney altså. Man ser at han prøver å skaffe første Berba-mål i røde drakten. Uselvisk som YTTERST få Gotta lov him Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nr 3 ligger i luften nå...kom an!! Hadde vært bedre om den hadde ligget i nettet Haaaaha..der lo eg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er vell ikke sjeldent United får feil idømte straffespark er det det? =) Synes det overraskende lite jeg. Mindre enn visse andre klubber Ikke kødd en gang, ifjor hadde vi veldig mange avgjørelser mot oss men vant PL uansett, det som var så utrolig deilig med 07/08 PL sesongen. NANI DIN D"?)EE" OIJADIOJWDJIOWADJIOAWD haha fy faen hvor mange ganger han har fått meg til å stå opp og rope det. ÅÅÅ Scholesy, du fortjener det så jævlig, veldig synd! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 SATAN SCHOLES!!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nummer 3 kommer...just waaaaait Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Scholes nærmer seg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hadde Scholesy scoret, så hadde jeg tatt av drakten og begynt å løpe rundt huset. Da hadde det vært digg med mine byttevalg av Scholes og Rooney ja Favorttspillerne mine storspiller nå, og jeg er fornøyd som faen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Møøøøøøøøøljeeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå