IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja..den straffen var syyyyltynn...om ikke IKKE tilstedeværende Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Synes ikke det er morsomt når vi scorer på den måten. En utrolig bra takling blir til straffe. Synd at vi skal få sånne mål. La oss i alle fall vise at vi fortjener å vinne Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så det var ikke straffe!? Har kinesiske kommentatorer, og selvsagt hakket det for første gang under den situasjonen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skulle til å skrive et innlegg om hvor forbanna irritert jeg var på Ronaldo, og det er jeg fortsatt. Verdensrekord i å skyte i andre spillere eller? Og så de patetiske forsøkene hans på å få frispark og sutre på dommeren etterpå. Glimrende pasning av Berba isted forresten, som førte til Ronaldo-bommen. Og, straffe var det ikke. Håper vi kan score et ordentlig mål nå. Løftet ikke en mine i ansiktet da Ronaldo puttet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Syns alltid det er morsomt når united vinner på en slik måte jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Synes ikke det er morsomt når vi scorer på den måten. En utrolig bra takling blir til straffe. Synd at vi skal få sånne mål. La oss i alle fall vise at vi fortjener å vinne +1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ok. FA bør bare bli kvitt Styles og Riley, ihvertfall i PL. Styles pga. store tabber, og Riley fordi han elsker kort så jævlig mye. Jeg har alltid sagt at Styles er verste "generale" dommeren i PL, med Riley som sterk nummer 2. Absolutt feil dømt, selvom jeg trodde det var straffe FØR reprisen. Men seff, var det ikke straffe. Iskald av Ronaldo å sette den inn da, så jeg er fornøyd med 1-0. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Synes ikke det er morsomt når vi scorer på den måten. En utrolig bra takling blir til straffe. Synd at vi skal få sånne mål. La oss i alle fall vise at vi fortjener å vinne Sånn er fotballen, take it or leave it. Har sett være situasjoner sikkert (Host: Roma's 2 mål mot Genoa!). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skulle til å skrive et innlegg om hvor forbanna irritert jeg var på Ronaldo, og det er jeg fortsatt. Verdensrekord i å skyte i andre spillere eller? Og så de patetiske forsøkene hans på å få frispark og sutre på dommeren etterpå. Glimrende pasning av Berba isted forresten, som førte til Ronaldo-bommen. Og, straffe var det ikke. Håper vi kan score et ordentlig mål nå. Løftet ikke en mine i ansiktet da Ronaldo puttet... Forsiktig nå, ellers kommer Ronaldoboy<3-patruljen og det blir ikke pent. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jeg blir faen meg flau over denne sleipe typen. Er det rart folk ikke kan fordra trynet hans i England? Ble ikke glad da Manchester Scoret. Heia Stoke. Edit: er det rart folk ikke kan fordra trynet hans generelt? Endret 27. september 2008 av Ispep Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hehe Night, bare se på innleggene mine før målet, Og faktisk det samme som jeg feirer at vi får straffe Helt enig, han er veldig irriterende til tider. Og fortjener ikke å være på banen når vi har Rooney på benken, hva faen er det liksom? Rooney inn NÅ, PLEASE! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rob Styles is a red, is a red, is a red Neida. Men det der var helt håpløst dømt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heh, du som Pool-supporter klager på at United får slike straffespark? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Danielzu, jeg skjønner hvorfor du sa det, men ikke i straffesituasjoner når du ser på Pool i det siste. Tenker spesielt på Arsenal i CL, du skal ikke snakke om straffeavgjørelser etter de to kampene; spesielt Kuyt på Hleb på Emirates. Så bare hysj om akkurat straffeavgjørelser EDIT: ROOOOOONEY OG SCHOLES!! AAAH griner nesten, jeg elsker de to spillerne så mye at det er ekkelt. Sweeetypies Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men da kan vel ikke du det heller da? Fra nå av. Deal,and fine by me. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Der ja...Rooooney Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hør på OT nå, ekte engelskmenn kommer på. Faen så deilig. Nei Danielzu, no deal. Jeg bare sier det in the moment så er det litt unødvendig å si det på akkurat den måten. Du kan bare si som andre at det ikke var straffe. Nå hører vi Paul Scholes, he scores goals på OT. DEILIG EDIT: PL kamp nr. 400 for lille Ginger man. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Berbatov LØPER og JOBBER bakover, hva skjer med verden? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Se Berba! Tråkler seg gjennom! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) lol. Hurra! Endret 27. september 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå