Ed Hunter Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Roma blir knall! Samme kva lag vi møter egentlig, på dette stadiet er alle lag veldig gode og allt kan skje. Håper vi kan stille med eit skadefritt mannskap til desse kampene. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 ohhh! dette hadde vært drøm å være på OT nå united tar i mot roma, jeg er såååååå TOTTI fan!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Så var det Boro. Har vist god form og har spisser som skremmer meg litt. Men har et forsvar Ronaldo og Rooney lett skal rive i filler. Så har ingen tro på at vi roter dette til, selv om det er cup. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For all del, vinn, om dere ikke vinner, ikke spill uavgjort, gjør alt dere kan for å vinne med et evt. tap som resultat. Vi kan ikke ha flere ekstramatcher nå, vi har nok med både CL og PL og da må noe nedprioriteres. Håper ikke vi stiller med toppa lag i dag, la noen spillere hvile. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For all del, vinn, om dere ikke vinner, ikke spill uavgjort, gjør alt dere kan for å vinne med et evt. tap som resultat. Vi kan ikke ha flere ekstramatcher nå, vi har nok med både CL og PL og da må noe nedprioriteres. Håper ikke vi stiller med toppa lag i dag, la noen spillere hvile. 8121655[/snapback] enig, Fa-cupen må nedprioriteres selv om det er høres ille ut. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For all del, vinn, om dere ikke vinner, ikke spill uavgjort, gjør alt dere kan for å vinne med et evt. tap som resultat. Vi kan ikke ha flere ekstramatcher nå, vi har nok med både CL og PL og da må noe nedprioriteres. Håper ikke vi stiller med toppa lag i dag, la noen spillere hvile. 8121655[/snapback] Ser ikke ut som om du blir bønnhørt banansplitt Laget i dag: Kuszczak, Neville, Ferdinand, Vidic, Heinze, Ronaldo, O'Shea, Carrick, Giggs, Rooney, Larsson Reserver: Brown, Park, Smith, Richardson. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For en fantastisk dårlig dommer, skjønner ikke hvordan han kan gi Larsson gult kort der, uansett vinkel. Tror ikke dette blir tap, men kan godt hende det bærer mot omkamp... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For all del, vinn, om dere ikke vinner, ikke spill uavgjort, gjør alt dere kan for å vinne med et evt. tap som resultat. Vi kan ikke ha flere ekstramatcher nå, vi har nok med både CL og PL og da må noe nedprioriteres. Håper ikke vi stiller med toppa lag i dag, la noen spillere hvile. 8121655[/snapback] Du ble ikke hørt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For all del, vinn, om dere ikke vinner, ikke spill uavgjort, gjør alt dere kan for å vinne med et evt. tap som resultat. Vi kan ikke ha flere ekstramatcher nå, vi har nok med både CL og PL og da må noe nedprioriteres. Håper ikke vi stiller med toppa lag i dag, la noen spillere hvile. 8121655[/snapback] Som jeg sa, hvis vi fikk U her så måtte Scholesy bare stå over èn PL-kamp. Og det er meget bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 For en fantastisk dårlig dommer, skjønner ikke hvordan han kan gi Larsson gult kort der, uansett vinkel. 8123302[/snapback] Han går etter beinet, selv om han blir taklet så skaper han frispark i mine øyne. Skal man komme sånt til livs må man belønne slikt med gult. Synes Styles gjorde en bra kamp jeg. Uansett, jeg er så glad Larson drar. Stillestående og treeeeeeeg, å er stort sett aldri spillbar. Absolutt ikke noe suksess, gleder meg til Ole får litt spilletid igjen. Han er hvertfall involvert i spillet i større grad enn Larson. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Enig med deg deg Hyrlen... Så at Larsson er veldig treeg ( ingen Ronaldo ), men nå er Solskjær like treg da... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 dumt med ekstrakamp, ikkje akkuratt kva me trenger no. Men positivt i den forstand at scholes slipper til ein premie league kamp tidligare. Eg syns personlig ikkje at Larsson var så stillestående denne kampen i dag. Men tidligare har han våre ganske stillestående ja. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hva gjør Rooney ute på banen? Han er jo helt elendig om dagen. Og zaltman: Hjemmekamp = mer penger i pungen, mao. ikke så dumt med ekstrakamp Endret 10. mars 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hva gjør Rooney ute på banen? Han er jo helt elendig om dagen. Og zaltman: Hjemmekamp = mer penger i pungen, mao. ikke så dumt med ekstrakamp 8125396[/snapback] Men ekstrakamp betyr mere krefter som må brukes opp, ergo flere slitne spillere som skader seg lettere. Noe vi absolutt ikke trenger i innspurten fram til ligaslutt Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Serien er vunnet, tenkt på Champions League Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjør Rooney ute på banen? Han er jo helt elendig om dagen. Og zaltman: Hjemmekamp = mer penger i pungen, mao. ikke så dumt med ekstrakamp 8125396[/snapback] Men ekstrakamp betyr mere krefter som må brukes opp, ergo flere slitne spillere som skader seg lettere. Noe vi absolutt ikke trenger i innspurten fram til ligaslutt 8125533[/snapback] Er jo over 10 dager med fri fra klubbfotball frem til neste kamp etter Boro kampen. Å se ikke bort fra at noen blir "skadet" før landskampene heller. Er vel kun midtbanen som er sårbar, og Giggs og Scholes skal jo ikke spille. Ronaldo virker jo usårbar og blir nok hvilt mot enten Bolton eller Boro vil jeg tippe. Saha og Solskjær hviler jo også grunnet skade, så denne omkampen er ikke så ille. Rooney er eneste jeg syns trenger en pause, har virket sliten mye av sesongen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Serien er vunnet, tenkt på Champions League 8125742[/snapback] Whaat? Personlig tror jeg vi mister den, men så er jeg alltid pessimistisk da. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjør Rooney ute på banen? Han er jo helt elendig om dagen. 8125396[/snapback] Nå så jeg ikke dette før nå. HÆ? Mannen er jo involvert i det meste United gjør offensivt, selv om kanskje ikke putter nok er det ingen grunn til og bytte han ut. Å hvem i det røde helvete skal vi bytte han med ? Lenke til kommentar
jedde Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Greit med 2-2 i går No he e trua på treble ;D Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjør Rooney ute på banen? Han er jo helt elendig om dagen. 8125396[/snapback] Nå så jeg ikke dette før nå. HÆ? Mannen er jo involvert i det meste United gjør offensivt, selv om kanskje ikke putter nok er det ingen grunn til og bytte han ut. Å hvem i det røde helvete skal vi bytte han med ? 8127171[/snapback] Rooney får ikke til noen ting, bytt han mot Smith. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå