Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel en 5-4-1? vet ikke men vanskelig å trenge gjennom ja. Men derfor er Rooney viktig jo. Sier du at du ikke vil se Rooney på banen og heller la Tevez og Berba prøve seg?

Egentlig så er det ikke det jeg mener. Jeg vil gjerne se Rooney på banen, men da på bekostning av Tevez. Berbatov er verdensklasse, men han trenger minutter under beltet for å bli samspilte med resten av laget. Jeg tenker kanskje at Rooney skal inn for Park, så kan Tevez spille venstrekant. Han er jo aldri på topp allikevel, så han kan liksågreit spille en annen posisjon.

Lenke til kommentar

Enig, men ser ikke ut som det er noe bytter. Ok andre omgang nå, kom igjen United, nå skal vi vinne denne kampen. Halvsjanse for Bolton der, dette er ikke bra. KOM igjen gutter.

Shouldn't he be? :)

Oh yes, he should.

;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ikke når det er 0-0 i en kamp vi skal og MÅ faktisk vinne for å henge med. Han kan gjøre det når det er 2-0++.

Rooney varmer opp, that's what I'm talking about :)

EDIT: Tevez spiller rett og slett dårlig i dag, får ikke til noe. Rooney inn for han hadde vært perfekt for meg, trenger ikke ta Park ut.

EDIT 2: ÅÅÅ Ronaldo i stolpen faen!!! AAAH, hørte dere kommentatoren der? Haha, han var desperat på mål! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skjer det, så kan vi si at vi er i trøbbel når det gjelder tabellen. Men så har vi vunnet PL to år på rad, så tror jeg tar det en kamp om gangen; trenger ikke stresse med tabellen :)

EDIT: Jaaskelainen var sjanseløs hvis den hadde vært på vei inn og, veldig synd.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Liker "blikket" til Ronaldo. Tror gutten er fast bestemt på å vise seg like godt frem som forrige sesong, og det fortjener han kudos for, på tross av han ønsker seg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...