Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bolten nærmer seg.. Ja,de har overkjørt oss... Ok la meg fullføre setningen da. Bolton nærmer seg mål. Happy?(Jeebus) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Så det er altså at vi bryter opp en av de beste delene av suksessen vår fra i fjor; baklinjen med Brown Rio Vida Evra da. Det er vel synd, men Fergie elsker jo Nev så ja, sånn er det. EDIT: Evra er så god at det er skummelt. EDIT 2: Faern, nesten rett før pause der. EDIT 3: Ronaldo = EGO Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Liker virkelig ikke det jeg ser, når vi får styre så mye må vi klare å score. Minner veldig om Pool - Stoke kampen... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Huff, dette er bare tragisk Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg savner Rooney :/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ja det gjør det faktisk. Men er forsvaret som bekymrer meg mest akkurat nå, BOlton har jo hatt mer enn 2 sjanser å kanskje skaffe mål. Det skal ikke skje. Jeg savner Rooney :/ JEG OG! Og min favoritt Scholesy! EDIT: "gjør det faktisk" var svar på at kampen ligner på Pool - Stoke. Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jævlig skuffende. Inn med Nani for Park og Rooney for Berbatov (han har skuffet meg stort, duden står helt stille) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rooney og Nani inn nå.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 SCHOLES! Fletcher ut, han irriterer meg av og til selvom han ikke har vært noe merkbart dårlig. Men Scholesy og Rooney inn hadde blitt stor boost til andre omgang. Nani kan vi la være til 70 min+ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rooney er vel ikke typen man savner på banen når vi sliter med å putte? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rooney for Berbatov (han har skuffet meg stort, duden står helt stille) Ikke for å pirre, men har ikke har gjort det nesten samtlige kamper iår? De 2 kampene jeg har sett med han, har han stått som en saltstøtte fra 30min og utover. Første 30min jobber han derimot heroisk. Ronaldo? Vært god? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rooney er jævlig kreativ, det jeg savner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Liker virkelig ikke det jeg ser, når vi får styre så mye må vi klare å score. Minner veldig om Pool - Stoke kampen... Bare at Stoke hadde et innkast i hele første omgang. Bolton hadde jo ca. ti innkast de første fem minuttene av kampen. Men med så mange sjanser burde det være mulig å score et mål. Evra har vært god! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Litt OT: Newcastle sliter virkelig iår.. De kan da ikke rykke ned!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Rooney er vel ikke typen man savner på banen når vi sliter med å putte? Han kan ikkje gjøre det "dårligere" enn Tevez,Berba...Ronaldo... har gjort det sålangt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Små skuffende første omgang uten mål. Vi burde skåret, men per dags dato så er det vår Destiny. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hehe String Emil jeg ser hva du prøver å si. Men som Blax sier så er han veldig kreativ men viktigste er at han blør for drakta og jobber tilbake og sørger for at vi har alltid ballen når vi trenger det. Jeg elsker sånne spillere som spiller med hjertet. Også er Scholes viktig for å roe ned kampen og gjøre gode pasninger fra midtbane til ving og spiss. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi hadde ballen 2/3 av første omgang, det vi savner er kreativitet og bevegelse på topp. Nå spiller jo også Bolton med 4 defensive midtbanespillere, så det er ikke kjempeenkelt å trenge gjennom. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 er vel en 5-4-1? vet ikke men vanskelig å trenge gjennom ja. Men derfor er Rooney viktig jo. Sier du at du ikke vil se Rooney på banen og heller la Tevez og Berba prøve seg? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Rooney for Berbatov (han har skuffet meg stort, duden står helt stille) Ikke for å pirre, men har ikke har gjort det nesten samtlige kamper iår? De 2 kampene jeg har sett med han, har han stått som en saltstøtte fra 30min og utover. Første 30min jobber han derimot heroisk. Ronaldo? Vært god? Avsnitt 1: Jo Avsnitt 2: Nei Edit: Forventer en bedre andre omgang. Satser på at gutta slipper ned skuldrene og spiller litt joga bonito Endret 27. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå