NightKeeper Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når vi er inne på "ManU" Så VG skrev det idag i saken om Berbatovs far Noen som vet om han kommer til å spille imorgen forresten? Han spiller nok, og han bør jaggu score. Gjerne 4 mål, haha. Scorer han imorra blir det berbawank all night long. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Når vi er inne på "ManU" Så VG skrev det idag i saken om Berbatovs far Noen som vet om han kommer til å spille imorgen forresten? VG skriver oftere "ManU" enn "United" så det er bare å venne seg til det. Endret 26. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Beklager at det i kveld er jeg som er full (men unlike Nighty så kommer jeg ikke til å være full foran PC-en) og Til mitt forsvar så må jeg få lov til å si at gårsdagens fangt lå og sov i senga, mens jeg ikke var særlig trøtt. Litt søt hvordan du omtaler kebaben, men samtidig litt trist hahahahaha :!: Points forsøker å "putte" nok engang ser jeg. Værste spellaren i byen Go on girl! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når vi er inne på "ManU" Så VG skrev det idag i saken om Berbatovs far Noen som vet om han kommer til å spille imorgen forresten? Han spiller nok, og han bør jaggu score. Gjerne 4 mål, haha. They have everything for you men to enjoy, You can hang out with all the scouser boys ... Is it fun to singing the y-n-w-a.? Is it fun to singing the y-n-w-a.? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Oi masse innlegg slettet fra i går kveld. Vi var vel på bærtur ja. Håper Berba scorer i morgen men for alldel ikke 4, hat-trick holder Endret 26. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Igjen er en haug OT-innlegg slettet. Vil dere diskutere hvem som er homo eller ikke, så har vi en fin samlivskategori til det. Nå går vi tilbake til ManU. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Det blir litt trist når dere sitter her å driter dere ut egentlig... Eller er det jævli kult å være drita å sitte å skrive på Diskusjon.no ? Endret 27. september 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men du blir jo trist av det meste da. Anver post det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir eg det? Og sa eg at EG ble trist av det? Nei,mener eg skrev at DET blir litt trist osv Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Juliess: Å skrive "ManU" i denne tråden er en insult. Manchester United, Man Utd osv i fremtiden, takk. Nå har flere sagt i fra til deg et par ganger. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir eg det? Og sa eg at EG ble trist av det? Nei,mener eg skrev at DET blir litt trist osv heldigvis handler ikke alt om deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Man Utd mot Queens Park Rangers i Carling Cup! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Man Utd mot Queens Park Rangers i Carling Cup! Hey, hey. Viva italia! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Her er listen Sunderland - Blackburn ARSENAL - Wigan Chelsea - Burnley Swansea - Watford Man United - QPR Stoke - Rotherham Brighton/Derby - Leeds Tottenham - Liverpool Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at eg ikke skrev at EG syns det blir trist...?!?! Er dere generelt tilbakestående eller er dere bare flinke å late som? Eg skrev at det blir trist etc...viss noe er uklart så får dere lese posten min om igjen og slutte å oppfører dere som dere er fullstendig idiot....selv når dere ikke er wasted Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hvorfor er det så vanskelig å forstå at eg ikke skrev at EG syns det blir trist...?!?! Er dere generelt tilbakestående eller er dere bare flinke å late som? Eg skrev at det blir trist etc...viss noe er uklart så får dere lese posten min om igjen og slutte å oppfører dere som dere er fullstendig idiot....selv når dere ikke er wasted Hehe, sjekk gutten klikker'a. Edit: Chill Out Bro, We are just fucking with you. Endret 27. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blir eg det? Og sa eg at EG ble trist av det? Nei,mener eg skrev at DET blir litt trist osv Ingen av oss som satt her i går var drita. Jeg var edru. Men, skjønner ikke hvorfor våre politiske diskusjoner ble slettet men.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Neida...mente ikke sånn konkret igår heller Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Seriøst trist... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) VDS Neville Ferdinand Vidic Evra Park Fletcher Anderson Ronaldo Berbatov Tevez Subs: Amos O'Shea Evans Giggs Nani Scholes Rooney Endret 27. september 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå