NightKeeper Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 I think he will refuse. Then he's sleeping with the fishes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Åja sa han det i autobiografien? Ikke verst, kort og greit. Jepp. Jeg har bare andre utgave. Skulle gjerne hatt første. Som en del av dommen måtte han skrive om situasjonen. Pakke den litt inn i bummul. Endret 26. september 2008 av datating Fjernet OT Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) For å holde meg innenfor min egen argumentasjon. Om Pogatetz hadde taklet en liverpool spiller så hadde du aldri sagt det der. Det er helt naturlig å reagere når sånne ting skjer mot egne spillere. Jeg tror/overbevist om at det var et uhell, men man reagerer og blir sint. Er så herlig når dere vet hva jeg hadde og ikke hadde gjort. Ikke der og da, men i ettertid om det var et uhell hadde jeg ikke tenkt noe på Pogatetz. Lampard sørget jo for at Alonso var ute nesten et halvt år i 2005 da han brakk et ben i foten hans med en hard takling på standfoten, hater ikke Lampard av den grunn selv om jeg var pissforbanna der og da. Det var et uhell og Lampard beklaget det. What more can you do. Edit: Og nå merker jeg at det er på tide å luske seg bort herfra. Glad jeg ikke treffer dere i en mørk bakgate, med de holdningene. Jeg kunne jo komme til å spørre om hva klokka er ... Endret 26. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 <Er så herlig når dere vet hva jeg hadde og ikke hadde gjort. Ja, ikke sant <Ikke der og da, men i ettertid om det var et uhell hadde jeg ikke tenkt noe på Pogatetz. Lampard sørget jo for at Alonso var ute nesten et halvt år i 2005 da han brakk et ben i foten hans med en hard takling på standfoten, hater ikke Lampard av den grunn selv om jeg var pissforbanna der og da. Det var et uhell og Lampard beklaget det. What more can you do. Jeg vet ikke nøyaktig hva du mener med "i ettertid" men jeg vil tro at ting roer seg etterhvert. Gjorde det da Bosvelt takla Irwin også. Det er tross alt ikke så lenge siden Tirsdag. Gi det et par uker. <Og nå merker jeg at det er på tide å luske seg bort herfra. Glad jeg ikke treffer dere i en mørk bakgate, med de holdningene. Jeg kunne jo komme til å spørre om hva klokka er ... Tror ikke du har så mye å frykte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han hadde endel mer en Gerrard ja, men poenget er jo at Keane slo og sparket etter dommere, og tråkka på motstanderne, slo motstandere osv. Taklinger er forsåvidt "greit" (utenom Haaland - overgrep ), siden nok mange av dem er uskyldige og kan lett forekomme. Jeg forsvarer ikke Gerrard sine taklinger her, tvert imot. EDIT: Gerrard er dog ikke ferdig med karrieren, kan komme fler ^^ Har du respekt for Brian Clough ? Jeg har noen historier om han. Han var ikke akurat gjennomsnitts manageren Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, det holdt nesten på å galt også for League One-klubben Brighton, som bare klarte 2-2 etter forlenget spilletid og måtte ha ekstraomganger for å riste av seg et innbitt kjempende Manchester City. Genialt av united.no Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Uff, dirty! Men ikke like dirty som Gerrard takling nei Endret 26. september 2008 av datating OT fjernet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da har jeg igjen fjernet en god del som passer mer i "Forumkaféen". Prøv og snakk om United og ikke deres aktiviteter i fylla. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, det holdt nesten på å galt også for League One-klubben Brighton, som bare klarte 2-2 etter forlenget spilletid og måtte ha ekstraomganger for å riste av seg et innbitt kjempende Manchester City. Genialt av united.no hvor? Link me up Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Satt å så denne her. http://www.youtube.com/watch?v=TThOST09haY...feature=related Ca 1.32 ut i filmen...noen som vet åssen det gikk med han som ble sparka ned? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Beklager at det i kveld er jeg som er full (men unlike Nighty så kommer jeg ikke til å være full foran PC-en) og dermed ikke kan delta på disse ellers så koselige planene for kvelden. Men have fun, det trenger dere. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ta en titt på denne: En svært oppfordrende og ivrig midtbanespiller, men den mannen hadde jo en overtenning som ikke ligner grisen. Episoder som taklingen på Alf Inge Håland (eller var det Gunnar Halle, blander de to) vil alltid kaste en skygge over mitt syn på Roy Keane. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ta en titt på denne: En svært oppfordrende og ivrig midtbanespiller, men den mannen hadde jo en overtenning som ikke ligner grisen. Episoder som taklingen på Alf Inge Håland (eller var det Gunnar Halle, blander de to) vil alltid kaste en skygge over mitt syn på Roy Keane. Er enig i at dere kan synes at spillere som Keano ødelegger fotballen og er i bunn og grunn enig, men stil, he was a devil, så jeg må nesten bare glise i slike situasjoner og si "Hardt Liv" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er enig med alt du sier Hegland; Keane et et perfekt eksempel på innsats for klubben sin og hva lojalitet betyr, men metodene hans kan til tider være noe diskutable. Nedsparking og slag står ikke jeg for uansett hvor mye fan jeg er av denne fantastiske fotballklubben. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg vil si at Roy Keane passer inn i den engelske fotballsjela, på godt og vondt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Beklager at det i kveld er jeg som er full (men unlike Nighty så kommer jeg ikke til å være full foran PC-en) og Til mitt forsvar så må jeg få lov til å si at gårsdagens fangt lå og sov i senga, mens jeg ikke var særlig trøtt. Litt søt hvordan du omtaler kebaben, men samtidig litt trist Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) En god haug med innlegg er igjen slettet. OT og svar på OT-innlegg. Minner igjen om at dette ikke er en OT-tråd for alt mulig annet enn ManU, så jeg foreslår at dere vender tilbake til gressmatta. Vil dere snakke om andre ting har vi egne kategorier for sosialt og OT. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Endret 26. september 2008 av Juliess Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 1. "ManU" sier man ikke. 2. Vil du være med på date? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ser du skriver "ManU", med andre ord så kaller du klubben vår for gjødsel? Fy fy Btw, NO GIRLS HERE PLX. kthxgoodbye Endret 26. september 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når vi er inne på "ManU" Så VG skrev det idag i saken om Berbatovs far Noen som vet om han kommer til å spille imorgen forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå