Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig i at man bør satse friskt på Rossi fremfor Smith. Men syns du er litt vel negativ overfor Alan, å nå har han nå ikke pådratt seg så store mengder kort etter overgangen til United. Var vel heller tiden i Leeds han var verst.  Uansett så gir han alt i dueller, samme som f.eks Heinze som forøvrig også pådrar seg mange frispark og gule kort. 

 

Jeg for min del kunne tenkt meg både Rossi og Smith i innspurten.

8083319[/snapback]

 

Jeg skrev før fylte 24 så det vil si tiden i Leeds :)

 

Men det er også en vesentlig forskjell på Smith og Heinze, det er riktig at de begge går inn 100% i duellene. Forskjellen er vel at Smith til de grader mister hodet til tider og har fått mange kort på bare tull...

 

Kan sikket hende at jeg virker litt negativ til Smith, men det er på grunn av at jeg aldri vil kunne se han som et førstevalg på topp kun som tredje fjerde man i rekka. Og når man da ikke har avslutter egenskapene til f.eks. Solskjær så blir man kun benkefyll i mine øyne...

 

Over til gårsdagen :w00t: Grei kamp og var det noen som fikk med seg måten Ronaldo feiret målet på :!:

Lenke til kommentar

United.no

 

Jeg tror ikke helt Ronaldo skjønner hvilken klubb han spiller for. At han vi spille i Spania er jo forståelig, men akkurat nå spiller han i verdens beste liga og på laget som leder den ligaen.

 

United har størst fanskare og har en historie ingen klubber kan matche. Vi er muligens ikke mestvinnende gjennom tidene, men vi har hatt noen av de klart største profilene i PL gjennom tidene.

 

Så var det snøen som falt ifjor da. Håper United kjøper noen spillere som virkelig kan heve laget i sommer, etablerte spillere som har erfaring fra internasjonal fotball. Slik at Ronaldo virkelig ser at United mener alvor.

Lenke til kommentar

Det ligger jo i korta at Ronaldo ikke kommer til å spille for United hele karieren sin, men dersom vi klarer å forlenge kontrakten så lenge som mulig, blir jeg mer enn godt nok fornøyd :) Hadde selvsagt sett at han hadde blitt i United for alltid, men det ser jeg på som meget urealistisk!

 

Spent på trekningen i Champions League nå kl. 1200... Hvilken motstander håper dere at vi får?

Selv kunne jeg gjerne tenke meg PSV eller Roma.

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar
Tviler på det gitt! United undervurderer ikke motstanderen når man har kommet så langt i denne turneringen :)

 

Glad vi slapp de andre engelske lagene hvertfall! Skal vi til finalen, må vi uansett slå "de antatt beste"...

8113645[/snapback]

 

Tror vi møter Milan i finalen visst vi kommer så langt. Husker Milan for 2 år siden og frykter dem fortsatt. Men United - Chelsea i finalen hadde jo vært kult! United vinner serien og CL på omtrent samme tid. Tror Mourinho hadde fått sparken da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...