archanios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var det et svar til nokon eller berre en generell observasjon? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var bare en generell kamp i det generelle italienske spillersystemet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 mm... ganske generelt egentlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Man City røyk for league One-laget Brighton i LC i dag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja et sted må man jo starte når man skal bli verdens største klubb :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Man City røyk for league One-laget Brighton i LC i dag 032 YEARS. Snart 33 Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Slik som det ser ut på bildet fra taklingen så er det da venstrebenet det går ut over?? Leser på United.no: "Vi kan bekrefte at Rodrigo ikke har pådratt seg brudd i høyrebenet..." Hm... Er det United.no som roter her eller fikk høyrebeinet seg også en trøkk?? - Ser at de henviser til høyrebenet også på Skyports også...?? Beklager quoting av eget innlegg men er det noen som har en forklaring? Ser at Rodrigo også holder seg til høyrebenet men det var da venstre ben som fikk den store trøkken og det dype såret.. eller?? Endret 25. september 2008 av detomaso Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Man City røyk for league One-laget Brighton i LC i dag Da kasta Shitty bort sin eneste mulighet til å vinne noe denne sesongen! Fy faen så bra! :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Slik som det ser ut på bildet fra taklingen så er det da venstrebenet det går ut over?? Leser på United.no: "Vi kan bekrefte at Rodrigo ikke har pådratt seg brudd i høyrebenet..." Hm... Er det United.no som roter her eller fikk høyrebeinet seg også en trøkk?? - Ser at de henviser til høyrebenet også på Skyports også...?? Beklager quoting av eget innlegg men er det noen som har en forklaring? Ser at Rodrigo også holder seg til høyrebenet men det var da venstre ben som fikk den store trøkken og det dype såret.. eller?? Hmm? Du ser jo at det er høyrebeinet? Han har jo hull i høyrebenet og holder seg til høyrebenet og får høyrebenet spent fast i båra jo. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Han blir først truffe i det høgrebeinet, der mesteparten av skaden skjer og deretter i venstrebeinet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Man City røyk for league One-laget Brighton i LC i dag Korttidshukommelse er en fin bil Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hmm? Du ser jo at det er høyrebeinet? Han har jo hull i høyrebenet og holder seg til høyrebenet og får høyrebenet spent fast i båra jo. Det bildet som er lagt ut viser etter det jeg kan skjønne bare at han treffes i venstre ben, som dette: Det vises kanskje bedre på en eller annen videosnutt at det er høyrebenet som skades hardest... Ser jo også at det er høyrebenet han står på så... Godt at det gikk bra uansett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Han treffes 2 ganger, først i venstre, og etterpå et "svakt" i høyrefoten. Edit, venstre først ja. Endret 25. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Omvendt. Høgrefoten som blir skadd, og den som blir truffe først Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det vises kanskje bedre på en eller annen videosnutt at det er høyrebenet som skades hardest...Ser jo også at det er høyrebenet han står på så... Godt at det gikk bra uansett. Det er nettopp det som er problemet. Står man på foten så holder knottene foten fast. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser faktisk ut som høyrefoten blir truffet først. Link til VIDEO! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Høgrefoten er nærmast pogatetz. Det er omtrent fysisk umulig å terffe høgrefoten om han ikkje traff den først. Edit: på videoen ser du jo også at høgrefoten henger igjen i graset. Den venstre foten flyger i vei, noko som betyr at energien i taklinga ikkje får samme effekt som på høgrefoten der foten er planta Endret 25. september 2008 av archanios Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Først av alt må jeg si at jeg gikk inn i taklingen fordi jeg trodde jeg skulle nå ballen," forteller han i dag til Boros offisielle hjemmeside. "Jeg aksepterer nå at jeg ikke klarte å beregne riktig." "Rett etter hendelsen var jeg overbevist om at det ikke var rødt kort, da jeg traff ballen først. Jeg ser nå i etterkant på tv-bildene at det røde kortet var fullt fortjent." Pogatetz forteller videre at han har planer om å snakke med Possebon, for å be om unnskyldning for taklingen. "Jeg kommer til å ringe Rodrigo for å be han om unnskyldning, og håper virkelig ikke at han blir ute lenge." Synes det står litt respekt av Pogatetz når han faktisk går ut og beklager på denne måten, og det virker som det han sier er sannheten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synes det står litt respekt av Pogatetz når han faktisk går ut og beklager på denne måten, og det virker som det han sier er sannheten. Helt enig. Man ser også at han prøver å gå etter ballen og det er bare små tilfeldigheter. Det som er synd er jo at uansett om han mente det eller ikke så tar det like lang tid for Possebon og komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå