Nutjob Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Veldig veldig synd med Possebon. Den taklingen der er hårreisende og burde få sterke konsekvenser. Når du ser på bildet fra limberbatov så ser du at han IKKE er på ballen i det hele tatt. Og foten hans står strak mot benet til vår kjære possebon :/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Don't talk about it @ Pogatetz Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Zalt, han er jo på ballen før det, men uansett - en forferdelig takling. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ballen tar han nok. Men det hjelper ikke med sånne taklinger. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nope, hodeløs takling. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Pogatetz er et svin, og det har han bevist ved tidligere anledninger også: "....but during his final game on loan at Spartak Moscow, he tackled Yaroslav Kharitonskiy, leaving the Russian with a double leg fracture. He was banned for twenty-four weeks by the Russian Football Association." - Wikipedia Taklingen som gjorde at han fikk 6 mnd. utestengelse: Se filmen hos Youtube Endret 24. september 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Fy faen så ekkelt. Han bør jo fengles snart. Provosert nå. EDIT: http://www.redcafe.net/f17/liverpool-fans-...-injury-219433/ Ekkelt hæ? Endret 24. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Høydepunkter ute på www.footytube.com nå Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det ser ikke akkurat bra ut Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Veldig trist at mitt "drømmepar" sentralt på midten skulle ende på den måten i går. Syns både Rodrigo og Anderson viser mykje av potensialet sitt i går.Rodrigo hadde faktisk fleire balltap enn eg har sett han gjere tidligare, men så gjer han veldig mykje, veldig bra også. Fryktar det verste, men håpar for stakkaren si skyld at han ikkje blir for lenge ute. Han hadde mest truleg fått spele seg til eindel førstelagserfaring i år, og det er veldig synd for utviklinga hans, og då også for United om han blir lenge ute. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke brudd, som jeg trodde. ManUtd.com Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er flott, så då spørs det berre om han har fått skader på kors/leddband og lignande. Får håpe han kan komme raskt tilbake. Har trua på Rodrigo. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 kom over denne når jeg fulgte youtube-linken over: Ble Ball straffet for denne? Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Slik som det ser ut på bildet fra taklingen så er det da venstrebenet det går ut over?? Leser på United.no: "Vi kan bekrefte at Rodrigo ikke har pådratt seg brudd i høyrebenet..." Hm... Er det United.no som roter her eller fikk høyrebeinet seg også en trøkk?? - Ser at de henviser til høyrebenet også på Skyports også...?? Endret 24. september 2008 av detomaso Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi har så mange gode spillere sentralt at det nesten ikke gjør noe om vi får noen mindre alvorlige skader. Feks Carrick atm. Carrick, Fletcher, Anderson, Possebon, Scholes, Hazza - det er noen å velge i mellom ja. Alle her kan komme inn å forandre en kamp til det positive. Akkuratt nå, så er Fletcher - Anderson mitt førstevalg. Sinna Rooney ----------------------------------------------- Håper alle har fått med seg Ferdinand's fotball punk'd? Winds up, het saken. G. Neville : http://www.youtube.com/watch?v=-grGGSby7ms Rooney: http://www.youtube.com/watch?v=dXDDFzrnl7w...feature=related Klassisk Digger når Rio ler. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Håper alle har fått med seg Ferdinand's fotball punk'd? Winds up, het saken.Rooney: http://www.youtube.com/watch?v=dXDDFzrnl7w...feature=related Den med Rooney er bare fæl. Det er virkelig slemt gjort. Endret 24. september 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hjelp, jeg sitter med heldag nynorsk. Skriver om en fantastisk morsom saga om en helt . Kan noen linke noen gode united-øyeblikk så jeg får noe ut av disse timene? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 http://footycast.com/modules.php?name=News...cle&sid=526 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Og takk til deg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå