Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 haha hva faen? jeg tenker på sky sport 1 kanalen der jeg hører på kommentatoren nå. Han sier mye drit Manucho burde gjort et bedre med sjansen hans btw. EDIT: Er det ikke frispark da? NI min lagt til? hahaha, fy faen. Possebon vet du Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk det med meg Limb Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Apropos tillegg, hva er det meste som noen gang har blitt lagt til i en kamp? Husker Tromsø-Start i 2006, da det ble lagt til et kvarter i 1. omgang. Var vel da en Tromsø-forsvarer svelget tunga eller noe. Morten Pedersen slått bevistløs/hjernerystelse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Apropos tillegg, hva er det meste som noen gang har blitt lagt til i en kamp? Husker Tromsø-Start i 2006, da det ble lagt til et kvarter i 1. omgang. Var vel da en Tromsø-forsvarer svelget tunga eller noe. Var det i 90 vm et mål knakk? Og de måtte sette opp et nytt mål. 15-20 min tilegg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha, et mål som knakk ja Artig for arrangøren... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fullt fortjent seier Men veldig synd om Possebon, men ellers. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pogatetz ødelegger noe av dagen, altså oppturen vår. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vi vant og mange unggutter gjorde det meget bra. Possebon Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, vi spiller til tider helt vidunderlig bra fotball. Men avslutningene er ikke gode nok, minner meg litt om 03/04 sesongen tror jeg det var. Vi må begynne å putte 3/4 sjanser, og ikke 1/5 som nå. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Synes dette var en god kamp av guttene. Anderson var Mom synes jeg i dag. Gjorde vel veldig lite feil. Tevez var god som alltid når han kom inn. Kampen snudde da. Nani og Welbeck var vel de minst imponerende. Manucho synes jeg virket iverig noe som er bra. Når han får noen kamper tror jeg han kan bidra mye for laget. Ronaldo har litt igjen før han er skikkelig tilbake, men det hjalp nok litt med mål i dag. Han sutret ikke å mye eller. Virkelig synd med Possebon det sy stygt ut. Håper han kommer tilbake og det ikke ødelegger for mye for han. Håper dette fortsetter til helgen. Godt og se en morsom United kamp igjen, så att spillerene virkelig koste seg utpå der i dag Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) BTW: Deilig å se Ronaldo åpner scorings kontoen igjen da... det er ihvertfall positivt, å at vi vant "drar litt pent på smilebånde" ops, ble dobbelposting Endret 23. september 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 http://cache4.asset-cache.net/xc/82978502....30A760B0D811297 Et bilde av situasjonen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 http://cache4.asset-cache.net/xc/82978502....30A760B0D811297 Et bilde av situasjonen AuAuAuAu pogatetxttxtxtxt/&%¤/¤%&(&/ burde fått en Svær stein i hue!!! Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Håper Rafael får en del spilletid fremover, har veldig sansen for han. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Håper Rafael får en del spilletid fremover, har veldig sansen for han. Samme her! Kunne startet hver kamp for min del. Godt med seier i dag, selv om målene kom på tabber av Boro-forsvaret. Utrolig trist for for Possebon. Nå blir han nok ute en god stund. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nani irriterer meg fortsatt, den scoringen hadde ikke mye å si. Men nå er jeg ekstra bitter akkurat nå, klarte å pådra meg et kutt under barbering nettopp, og oppdaget det ikke før etter jeg hadde på after-shave. Alltid like deilig. Rafael imponerer veldig. Forbannet synd med Rodrigo, håper på det beste og at det ikke er brudd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Håper Rafael får en del spilletid fremover, har veldig sansen for han. Jeg også egentlig. Dog jeg stoler mye mere på Brown og Gary. Men nå som benken er utvidet så kan det hende han får komme inn i kamper vi har kontroll på. Fy flate som den gutten takler. Endret 23. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som har en video av taklinga på Possebon? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Produksjonen til SportN må jeg si er utrolig dårlig! Jeg vet at det er ikke som står for selve overføringen, men at de ikke kan vise høydepunkter og mål i pausen, synes jeg er utrolig dårlig. Jeg kom hjem for sent til å se den første scoringen, og trodde jeg skulle få se den i pausen, men neida. Så gikk jeg på kjøkkenet mot slutten av kampen for å ordne meg et par blingser, da jeg kommer tilbake har Nani scoret. Fikk jeg se reprise av den etterpå? Selvsagt ikke. Nå var det heldigvis ikke en så viktig kamp for meg, men dette var dårlige greier! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som har en video av taklinga på Possebon? Da må du laste ned høydepunktene for 2. omgang. 9 minutter Produksjonen til SportN må jeg si er utrolig dårlig! Jeg vet at det er ikke som står for selve overføringen, men at de ikke kan vise høydepunkter og mål i pausen, synes jeg er utrolig dårlig. Jeg kom hjem for sent til å se den første scoringen, og trodde jeg skulle få se den i pausen, men neida. Så gikk jeg på kjøkkenet mot slutten av kampen for å ordne meg et par blingser, da jeg kommer tilbake har Nani scoret. Fikk jeg se reprise av den etterpå? Selvsagt ikke. Nå var det heldigvis ikke en så viktig kamp for meg, men dette var dårlige greier! Forstår at du er irritert, men jeg som så hele 1. omgangen koste meg med mål fra Championship i pausen. Men det burde selvsagt være noen høydepunkter fra kampen i pausen og etter full tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå