Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Blir nok spisskjøp til sommeren, håper på Eto'o eller Torres. Leit det med Saha.

Håper Scholes er med imorgen *fingers crossed*

8094741[/snapback]

han begynner vel med soningen alle rede i morgen?

8095333[/snapback]

Soner jo ikke kamper i CL for et rødt kort man har fått i den nasjonale liga. Scholes skal stå over Boro, Bolton og Blackburnkampen hvis vi ikke da må spille omkamp mot Boro, isåfall kan han spille mot Blackburn.

 

edit: Dumme Nightkeeper.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nok spisskjøp til sommeren, håper på Eto'o eller Torres. Leit det med Saha.

Håper Scholes er med imorgen *fingers crossed*

8094741[/snapback]

han begynner vel med soningen alle rede i morgen?

8095333[/snapback]

Soner jo ikke kamper i CL for et rødt kort man har fått i den nasjonale liga. Scholes skal stå over Boro, Bolton og Blackburnkampen hvis vi ikke da må spille omkamp mot Boro, isåfall kan han spille mot Blackburn.

 

edit: Dumme Nightkeeper.

8095386[/snapback]

 

Tenkte heller på denne artikkelen på united.no.

Lenke til kommentar
da blir det myp2p.eu ikveld det

8097379[/snapback]

 

Er det noe spyware eller noe slikt i det programmet man trenger?

8097865[/snapback]

 

Jeg har ikke merket noe spyware når jeg bruker TVAnts i hvert fall. Men synes ikke kvaliteten er god nok. I hvert fall ikke i en så viktig kamp.

 

Noen andre som bruker andre av disse P2P-TV programmene som har noen å anbefale?

Lenke til kommentar

Ja, men blir bare 3 uker ligafotball. Å er jo ikke akkurat de beste defensive vi møter i den perioden, kanskje med unntak av Sheffield U. Å Saha og Solskjær skal vel være klar til Chelsea kampen.

 

Uansett til dagens kamp, O'shea fra start og Larson muligens som enslig spiss blir det spekulert i. Vel jeg vil heller ha Larson på kanten enn Rooney. Larson fungerer ikke som oppspillspunkt, ikke skaper han nok selv heller. Uansett så vil jeg ha 2 spisser.

 

Noe som er gledelig er Smith på benken, håper på et tidlig United mål slik at han får sjansen raskt i andre omgang. Ikke at jeg tror han gjør det stort, men et par spark på ballen i en skikkelig kamp kan nok hjelpe bra på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...