Rexbatov Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Haha, United må betale bot pga 7 gule kort mot Chelsea. Bombe. FA, nuff said. EDIT: Drit, er vell en regel på det... Endret 22. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Håper de betaler det i pence Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Man kan faktisk få SportN på CanalDigital. Man kan velge 2 kanaler i "mine favoritter" til 59,- pr måned. Eller, om man bor i borettslag som er "komplett"-kunde, så får man de gratis. *Har akkurat bestillt seg sportn* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Er det kabel tv du snakker om nå? Ikke parabol ? Endret 22. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Man kan faktisk få SportN på CanalDigital. Man kan velge 2 kanaler i "mine favoritter" til 59,- pr måned. Eller, om man bor i borettslag som er "komplett"-kunde, så får man de gratis. *Har akkurat bestillt seg sportn* Eller er det Sport Select du mener...Til 59kr mnd "# 3 tv-kanaler med sport # Basket, baseball og amerikansk fotball # Amerikansk ishockey og motorsport # Noe helt annet en tradisjonell "norsk" sport # Forutsetter pakkene Canal+, Family eller Entertain Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hva mener egentlig dere om filmingen til Ronaldo i går? Skal ikke gå ann! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk ihvertfall latter om det var den filminga i Lampard "taklingen". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Latter ja... Tillater alt nå for tiden. Jeg ble lei meg. Trodde han hadde forbedret seg, men nei da Huffameg, for en fæl spiller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Han trodde Lampard skulle takle han. Ikke bra med filming men ser ikke noe verre på den enn andre filminger. Jeg synest FA kunne sett på video av kampene og luke ut filming, men da er det viktig at det blir rettferdig. Inkonsekvens kan være en stygg ting. For å slå tilbake mot deg kan jeg si at Ronaldo ikke filmer verre enn Gerrard og dere har ikke noe problem med å godta det. Endret 22. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Alle kaster seg, noen gjør det mer og noen gjør det mindre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ikke uventa kanskje, men å kaste seg er ikke noe negativt, synes jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Siden du ser på Serie A og holder med Roma, så kommer det ikke som noen stor bombe nei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese. Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Mange som hater Ronaldo her, og det misliker jeg. Ihvertfall om dere holder med United. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette sier jeg ikke som moderator, bare så dere vet det. MEN. Kan dere seriøst slutte all denne masinga rundt ronaldo og hvorvidt man er ekte og uekte supporter osv osv osv osv osv og diving osv osv osv osv osv? Jeg er faenmeg lei!! Gi nå beng i å debattere det her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Liverpool supportere har jo alltid hatet våre beste spillere. Hadde Gerrard og Torres vert våre spillere hadde de klaget på dem. Alastor: Personlig synest jeg det er litt viktig da men skal prøve å la være å syte så mye. Det er et tema som provoserer meg. Endret 22. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese. Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med Det er ikke å overdrive at Ronaldo filmer mer enn de fleste, uansett om du er ronaldo fanboy eller har samme oppfatning som Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Liverpool supportere har jo alltid hatet våre beste spillere. Hadde Gerrard og Torres vert våre spillere hadde de klaget på dem. Alastor: Personlig synest jeg det er litt viktig da men skal prøve å la være å syte så mye. Det er et tema som provoserer meg. Amen. Det siste altså. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese. Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med Det tror jeg han ikke gjør. Liverpool supportere har jo alltid hatet våre beste spillere. Hadde Gerrard og Torres vert våre spillere hadde de klaget på dem. Hvilke spillere har "vi" kritisert? Ronaldo og Nani er vel de eneste jeg har kritisert, og begge fordi de filmer. Og hat er ett sterkt ord. Du som sikkert er 30år gammel burde vite dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå