tc47 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Enig, fornøyd med Berbatov. Rooney var veldig veldig god i dag, og det var IKKE åpent mål. Det var ikke sånn stor stor sjanse å score på, men kanskje å gjøre noe med hvis dere skjønner hva jeg mener. Kan ikke forvente scoring der. Uansett, er enig at Brown må få spille. Han fortjener det nesten mer enn alle på laget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når laget har spilt bra, har Berbatov gjort sakene sine bra. Og derfor står han igjen med to assists på to kamper. Den ene assisten kom mot oss, spilte laget bra da? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når laget har spilt bra, har Berbatov gjort sakene sine bra. Og derfor står han igjen med to assists på to kamper. Den ene assisten kom mot oss, spilte laget bra da? Ja dei spelte bra i den perioden dei fekk målet! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Venter enda på Berbatov trøya mi.. HVor lang tid tar det normalt når man bestiller fra united.no? Ble også noe rart med bestilinga, sto de hadde tekniske feil så jeg fikk ikke ordrebekreftelse. Men burde vel gå greit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk min etter litt over 1 uke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Poenget er at Rooney nesten ikke scorer mål. Drittlei av misser på store muligheter nå... Ang Ronaldo: Makan til filming skal man lete etter. Grusomt innhopp hadde han også. Arogant fjert som ikke gadd å ta defensive løp. Rooney og Berbatov skårer neste helg mot Bolton. Når det gjelder Ronaldo var innhoppet strengt talt ikke så grusomt som du skal ha det til. At du misliker spilleren er ikke vanskelig å skjønne. Og filmingen var utrolig teit, men Lampard lurte jo Ronaldo. Det så jo ut som Lampard skulle fly inn i en hårreisende takling, men det gjorde han ikke. Hadde forstått det om Ronaldo bare hadde hoppet, men litt teit at han "datt". Defensive løp? Tror du Ronaldo ble satt innpå for å jobbe knallhardt tilbake? Da må du tro om igjen. Ser ikke noe poeng i å "diskutere" filminga til Ronaldo. Han ble ikke skremt av Lampard, han kasta seg for å få et frispark. Sansynligvis fordi han så at han kom til å miste ballen. Skjønner godt at Lampard bare lo av Ronaldo, det gjorde jeg også. Den var faktisk ganske drøy. Ja, så absolutt. Borte mot Chelsea så må ALLE jobbe hardt hjemmover. Ronaldo også. Nei, liker Nani og Park bedre, de jobber i hvertfall for laget. Ble vel 1-1 etter Ronaldo kom innpå. Sar er faktisk 38år Pensjonist jo Endret 22. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) *Jeg er vel en av få som har sett positivt på hva berba har gjort så langt, mange gjør ikke.. Hvem har klaget på Berbatov? Angående filmingen så trodde han nok at Lampard ville takle. Dessuten filmer Nani mye mere enn Ronaldo. Og han ble satt inn for å jobbe fremover. Frykten han sprer i forsvaret er et våpen alene. Inhoppet var ikke så dårlig. I følge United.no så ble bussen vår angrepet etter kampen og frontruten ble knust. Saken er anmeldt. -------------- Etter kampen ble Uniteds lagbuss angrepet. En stein knuste frontruten, men bussen fortsatte likevel til Euston, der Uniteds spillere og ledere tok toget videre hjem til Manchester. En talsmann for United bekreftet hendelsen. ---------------- Endret 22. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når laget har spilt bra, har Berbatov gjort sakene sine bra. Og derfor står han igjen med to assists på to kamper. Den ene assisten kom mot oss, spilte laget bra da? Når laget har spilt bra, har Berbatov gjort sakene sine bra. Og derfor står han igjen med to assists på to kamper. Den ene assisten kom mot oss, spilte laget bra da? Ja dei spelte bra i den perioden dei fekk målet! Riktig, Sunhome20. Jeg mente selvfølgelig at Berbatov har gjort sakene sine bra i de periodene laget har fungert. Hele laget spilte bra frem til scoringen både på Anfield og Stamford Bridge. Og til Gamebatov, du får bare tro hva du vil. Jeg tror ikke Ronaldo ble satt på for å jobbe knallhardt hjem igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Synd det ikke ble seier. Hvis det der var sju gule kort, tror jeg at nesten hver takling burde bli belønnet med gult kort. Tror dere SAF sender ut et ungt lag mot M'boro i Ligacupen i morgen? Jeg mener at han burde stille opp med et godt lag, selv om man spiller LC eller CL/PL. Håper ikke det samme som skjedde i fjor, da vi tapte 2-0 mot Coventry med reservelaget, skjer i år også. Så klart man blir sliten av å spille mange kamper, men samtidig må man prøve å vinne alt man deltar i. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noe slik? ------------------ PIG ------------------ ----------------------------------------- Rafael ----- Brown --- Evans ------ Oshea ----------------------------------------- Ronaldo -- Anderson -- Fletcher ---- Nani ----------------------------------------- ----------- Tevez ---- Manucho ---------- Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ingen Ferdinand, Evra eller Berbatov? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 I en tøysekamp? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ville satset noe slikt jeg også, men tror neppe det skjer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvorfor ikke? Det der er et knallsterkt lag. Blir ikke forundret om vi stiller med flere unge spillere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tviler egentlig bare på det. Manucho tror jeg er langt unna førstelagsspill. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ville satt inn Berbatov for Tevez. Berbatov trenger all den matchtreningen han kan få. Tevez derimot, er i fin form. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fy faen å jeg lo når jeg så denne her på Sky Sport i går: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvem har dere i CC? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fy faen å jeg lo når jeg så denne her på Sky Sport i går: HAAAAAAAAAhahaha.. SAF er skuddredd ser eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå