Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling.

Hvorfor skriver du "dive" ?

Klar dive.

Lo meg i hjel på puben sammen med horden av Reds som var der.

Var tre stk som klappet da Ronaldo kom inn, oss hundre andre bare gav de fæle blikk...

Kult det da å ikke klappe for vår viktigste spiller offensivt i fjor? :>

Driter i hvor viktig han er. Ufyselig person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronaldo sugde idag, ser ikke ut som han har fått den touchen enda. Men den kommer forhåpentligvis.

Evans skulle ha gått ut tidligere. Tevez skulle ha kommet inn istedenfor Ron.

Synes det var helt riktig å sette på Ronaldo. Jeg ropte også etter Tevez, men i stedet kom O'Shea ved en senere anledning. Det var viktig for hele laget og kontringene våre at Ronaldo kom innpå. Han gjorde noen gode ting og noen dårlige. Ikke i kampform ennå, men gi han noen kamper til så er han der han avsluttet i fjor. Nå har vi ligacup kamp mot Boro på tirsdag og PL-kamp mot Bolton neste helg. Vi får nok se en litt bedre Ronaldo i disse kampene.

Og hvorfor skulle Evans bli byttet ut?

Neville banens beste imo :thumbup:

va kanon i dag, og bevise at han bør spille fast

Absolutt ikke enig. Jeg skrek etter Brown ved flere anledninger. Kapteinen vår hadde noen gode involveringer og noen dårlige, spesielt i 2. omgangen slet han til tider voldsomt med Anelka. Forundrer meg ikke om han starter mot Bolton neste helg, men Brown har spilt bra og det er synd om han vrakes mye fremover.

Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til.

Skal sies at han var god ellers da

Rooney hadde vel bare én sjanse der han burde ha skåret og det var helt i slutten, men så klart.. han sliter litt med avslutningene.

1-1 var et rettferdig resultat, selv om Chelsea var frempå en del ganger i 2. omgang. Kjedelig å se at laget faller helt sammen etter scoringen til Park. Greit at laget legger seg nedpå, men i 2. omgang bør vi være tøffere. Med Scholes på banen hadde vi grei kontroll, men det ble dårligere da han gikk ut.

Lenke til kommentar

Det er greit nok å ikke like Ronaldo. Jeg personlig har ikke noe i mot han. Jeg ser ikke hva han har gjort som er så forferdelig.

Men det jeg synest diverse kan gjøre er å vise litt takknemlighet for hva han har gjort for klubben.

Vi kan ta en spiller som George Best. Lot være å stille til trening og kamp. Komme på trening og kamp driting og til og med spille kamp dritings. Festing og damer hele tiden.

Men alikevel så hyller vi han.

PS! Skal vi vinne PL så trenger vi Ronaldo.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Poenget er at Rooney nesten ikke scorer mål. Drittlei av misser på store muligheter nå...

Ang Ronaldo: Makan til filming skal man lete etter. Grusomt innhopp hadde han også. Arogant fjert som ikke gadd å ta defensive løp.

VDS: Blitt for gammel? Sett utrolig usikker ut i år. Skyld i flere sjangser i mot, samt et grusomt selvmål mot Pool.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra konfirmasjon. Derfor dere ikke har sett meg her på en HEL helg :O Satt å wap'a gjennom hele kampen tho, så fikk med meg resultatet fortløpende.

Ang. Ronaldo diskusjonen: Sportslige prestasjoner: i like him!, andre diverse sportslige akter: i do NOT like him. Ellers som person: tja, kjenner ikke personen nærmere enn allmight sun, seoghør, dagbladet og united.no..sååe, troverdig? Nope :)

Vil ellers si at vi skal vere fornøyd med 1-1 på brua. Frykta det verste i dag, men virker som om gutta alt i alt har gjort en god, god innsats. Dette gleder, vi er i framgang! Og som Points sier:

"Dette ser bra ut. Vi har fullført 2 av 3 bortekamper mot de beste lagene og er kun 4 poeng bak tabelltopp om vi vinner hengekampen. Kan ikke klage selv om dette føltes som et tap"

Absolutt enig! :)

Ang. VDS: Har sett det helt siden PRE-season. Han er for gammel nå, tror han burde gi seg før han egentlig gjør katastrofale ting som kan få fatale følger for laget :/

EDIT: la til, klipte og ehhm..siste setning kanskje litt ivrig? :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Van der Sar eller Ronaldo du snakker om nå? =P

Er 100% sikker på at Ronaldo blir i united-fanses hjerter i Oktober.. Etter et par gode kamper og noen mål.

Lenke til kommentar
Ikke døm spillere etter noen kamper nå da. Sar har min fulle tillit og det har Ronaldo også.

Han scårer nok snart og da blir man kvitt all drittslengingen etter han.

Jeg er enig med Limbeck angående formkurven til spillerene. Sar var ikke for gammel for 4 måneder siden, han er heller ikke det nå.

Ronaldo, vel jeg håper Park spiller neste kamp fra start å.

Lenke til kommentar
Poenget er at Rooney nesten ikke scorer mål. Drittlei av misser på store muligheter nå...

Ang Ronaldo: Makan til filming skal man lete etter. Grusomt innhopp hadde han også. Arogant fjert som ikke gadd å ta defensive løp.

Rooney og Berbatov skårer neste helg mot Bolton. :) Når det gjelder Ronaldo var innhoppet strengt talt ikke så grusomt som du skal ha det til. At du misliker spilleren er ikke vanskelig å skjønne. Og filmingen var utrolig teit, men Lampard lurte jo Ronaldo. Det så jo ut som Lampard skulle fly inn i en hårreisende takling, men det gjorde han ikke. Hadde forstått det om Ronaldo bare hadde hoppet, men litt teit at han "datt". Defensive løp? Tror du Ronaldo ble satt innpå for å jobbe knallhardt tilbake? Da må du tro om igjen.

Lenke til kommentar
Ikke døm spillere etter noen kamper nå da. Sar har min fulle tillit og det har Ronaldo også.

Jeg er enig med Limbeck angående formkurven til spillerene. Sar var ikke for gammel for 4 måneder siden, han er heller ikke det nå.

Park gjorde en kjempegod kamp da. Jeg håper han starter jeg også i neste viktige kamp. I neste kamp håper jeg vi stiller med reserver og spillere som trenger kamptrening. :)

Ronaldo hadde altfor høye skuldre i dag. Tipper han hadde veldig lyst til å vinne denne kampen.

Lenke til kommentar

Jupp, man har selvsagt CL-Finalen i bakhodet, og generelt fjoråret. :)

Lenke til kommentar
Berbatov med to assists på to kamper! Jeg vurderer sterkt å bestille den blåe bortedrakten med Berbatov bakpå. :)

Gutten sin :) vi tenker likt vi to..

Jeg er vel en av få som har sett positivt på hva berba har gjort så langt, mange gjør ikke..

Når laget har spilt bra, har Berbatov gjort sakene sine bra. Og derfor står han igjen med to assists på to kamper. Så klart får han en vanskelig jobb når han blir så alene på topp. Så, ja.. jeg er allerede stor fan av Berbatov. Han åpner garantert målkontoen neste helg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...