NightKeeper Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling. Hvorfor skriver du "dive" ? Klar dive. Lo meg i hjel på puben sammen med horden av Reds som var der. Var tre stk som klappet da Ronaldo kom inn, oss hundre andre bare gav de fæle blikk... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling.Ja han så skikkelig stygg ut i blikket der han kom Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hargreaves hadde etter min mening en av sine beste kamper i United-drakta. (spesielt 1 omg.) han kom stadig ute på høyre kanten og jobbet bra sentralt. Akkurat en slik type vi trenger når Carrick er ute. Ellers syntes jeg at van der Sar har hatt litt for mange glipper ute i felte i det siste. Han må nok skjerpe seg eller så blir nok dette siste sesong som topp keeper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er enig, Hargy var både rolig og aggresiv (Uvanlig nok) i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja han var det. Men jeg kaller han for Hargo, er det uvanlig? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hargy er mye fetere da - Må jo følge opp Ned Flanders sine "y"-ord. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ellers syntes jeg at van der Sar har hatt litt for mange glipper ute i felte i det siste. Han må nok skjerpe seg eller så blir nok dette siste sesong som topp keeper. Enig. Var litt moro i 1.omgang etter den ene missen da Rio Ferdinand ga ham det glatte lag. Fysteike, da var han forbannet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Blæ, var borte så jeg fikk ikke sett storkampen. Resultatet var ihvertfall ganske greit Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til. Skal sies at han var god ellers da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vil ikke kalle det tullemål. Chelsea hadde mange fremme og da blir det litt mølje og vanskelig å markere. Nå er vi ferdig med Brua og Anfield og gjorde en veldig sterk kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til. Skal sies at han var god ellers da Hvilke enorme sjanser hadde han idag da? Forresten utrolig surt det målet, glipper mer og mer på dødball. Men mest glad er jeg for at denne kampen er over, er ikke bare vi som taper poeng på brua. Håper bare et lag slår dem der, så man slipper det evinnelige maset rundt rekken uten tap der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til. Skal sies at han var god ellers da Hvilke enorme sjanser hadde han idag da? Den mot slutten på åpent mål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til. Skal sies at han var god ellers da Hvilke enorme sjanser hadde han idag da? Den mot slutten på åpent mål. Fra spiss vinkel og 2 spillere i veien? Din definisjon av åpent mål er ulik min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Den eneste med åpent mål var jo Anelka Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Den eneste med åpent mål var jo Anelka Jo men Anelka er jo kosegutten vår Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Godt mulig jeg husker fullstendig feil, men for meg så det ut som åpent mål. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Synd man ikke finner sånt på you tube lengre. Jeg tror nok jeg vet hva du tenker på, men det var ikke åpent mål. Hmm. Er det noen som vet om en nettside med pauseresultatene hittil i denne PL sesongen? Endret 21. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lørdagspausekupongen fra NT Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling. Hvorfor skriver du "dive" ? Klar dive. Lo meg i hjel på puben sammen med horden av Reds som var der. Var tre stk som klappet da Ronaldo kom inn, oss hundre andre bare gav de fæle blikk... Kult det da å ikke klappe for vår viktigste spiller offensivt i fjor? :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå