Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling.

Hvorfor skriver du "dive" ?

Klar dive.

Lo meg i hjel på puben sammen med horden av Reds som var der.

Var tre stk som klappet da Ronaldo kom inn, oss hundre andre bare gav de fæle blikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hargreaves hadde etter min mening en av sine beste kamper i United-drakta. (spesielt 1 omg.) han kom stadig ute på høyre kanten og jobbet bra sentralt.

Akkurat en slik type vi trenger når Carrick er ute.

Ellers syntes jeg at van der Sar har hatt litt for mange glipper ute i felte i det siste. Han må nok skjerpe seg eller så blir nok dette siste sesong som topp keeper.

Lenke til kommentar
Ellers syntes jeg at van der Sar har hatt litt for mange glipper ute i felte i det siste. Han må nok skjerpe seg eller så blir nok dette siste sesong som topp keeper.

Enig. Var litt moro i 1.omgang etter den ene missen da Rio Ferdinand ga ham det glatte lag. Fysteike, da var han forbannet.

Lenke til kommentar
Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til.

Skal sies at han var god ellers da

Hvilke enorme sjanser hadde han idag da?

Forresten utrolig surt det målet, glipper mer og mer på dødball. Men mest glad er jeg for at denne kampen er over, er ikke bare vi som taper poeng på brua. Håper bare et lag slår dem der, så man slipper det evinnelige maset rundt rekken uten tap der.

Lenke til kommentar
Jævla skuffende at vi slipper inn nok et tullemål. At Rooney fortsetter å bomme på store sjangser overrasker ikke det heller. Hadde det vært Torres der oppe hadde vi putta 2-3 til.

Skal sies at han var god ellers da

Hvilke enorme sjanser hadde han idag da?

Den mot slutten på åpent mål.

Fra spiss vinkel og 2 spillere i veien? Din definisjon av åpent mål er ulik min.

Lenke til kommentar
Ang. Ronaldos "dive", så hadde jaggu jeg óg hoppet vekk når Terry/Lampard eller hvem det var kommer i så stor fart. Så ut som han skulle til å sette inn en dødelig takling.

Hvorfor skriver du "dive" ?

Klar dive.

Lo meg i hjel på puben sammen med horden av Reds som var der.

Var tre stk som klappet da Ronaldo kom inn, oss hundre andre bare gav de fæle blikk...

Kult det da å ikke klappe for vår viktigste spiller offensivt i fjor? :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...