Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med 1 poeng i dag, og ikke minst med de første 25 min. United var helt konge da, men slapp seg for mye ned etter scoringen, slik som mot Liverpool. Og mot et så godt lag som Chelsea MÅ det gå galt til slutt. Men jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved at Evans spilte og ikke Brown. Evans var helt malplassert ved utligningen, og Brown har mye større rutine i slike situasjoner. Kan jo hende at han sliter med noe da, ikke vet jeg. Men sesongens tøffeste bortematch er unnagjort, og poengdeling er slett ikke verst og med seier i hengekampen er vi bare 3 poeng bak Chelsea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Føles som et tap. Jævlig surt

PL desidert dårligste dommer, Mike Riley.

Er så hjertens enig.

Tok over den stillingen etter Graham Poll han.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med 1 poeng i dag, og ikke minst med de første 25 min. United var helt konge da, men slapp seg for mye ned etter scoringen, slik som mot Liverpool. Og mot et så godt lag som Chelsea MÅ det gå galt til slutt. Men jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved at Evans spilte og ikke Brown. Evans var helt malplassert ved utligningen, og Brown har mye større rutine i slike situasjoner. Kan jo hende at han sliter med noe da, ikke vet jeg. Men sesongens tøffeste bortematch er unnagjort, og poengdeling er slett ikke verst og med seier i hengekampen er vi bare 3 poeng bak Chelsea.

Kødder du? Evans var jo STOR. Gutten er 20 år og gjør en såppas god kamp mot Chelsea, kongebra, en gutt for framtiden imo.

Lenke til kommentar
Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. ;)

Kalle alle feilplassert blir jo feil siden vi må ta ut hodespillerne dems, men det er jo en eller annen som lar Kalou gå og det er jo en eller annen sin feil, men jeg fikk ikke med meg hvem det var siden jeg var fryktelig opptatt med å banne og sverte no jævlig...

Lenke til kommentar
Nei, det er en slik satsning på unggutta som varmer et united-hjerte.

Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. ;)

Joda Evans spilte bra han, men reprisen viste at han ikke passet på en eneste Chelsea spiller på scoringen, var nesten stillestående. Men som sagt er jeg fornøyd med poeng i dag mot PL's beste hjemmelag.

Lenke til kommentar

Kalle alle feilplassert blir jo feil siden vi må ta ut hodespillerne dems, men det er jo en eller annen som lar Kalou gå og det er jo en eller annen sin feil, men jeg fikk ikke med meg hvem det var siden jeg var fryktelig opptatt med å banne og sverte no jævlig...

Tja, om jeg husker riktig (og skuffelsen ikke kampen "tar meg igjen") så synes jeg det var veldig mange alene på førstestolpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...