Blax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Føles som et tap. Jævlig surt PL desidert dårligste dommer, Mike Riley. Endret 21. september 2008 av Blax Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jada Jada, fikk bare ikke med meg hvorfor han fikk gult kort. Uu, sorry Han fikk visst gult fordi han klaget på dommeren at han skulle ha frispark da de fikk innkast. Hva gjør Carragher i hver kamp? Han er kaptein/visekaptein. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dårligste byttet idag, ut ifra spillerprestasjoner var uten tvil Ronaldo. Greit han trenger kamptrening, men ikke i denne kampen. Synd vi ikke setter flere sjangser, for vi har mer enn nok til å kunne avgjøre dette. Tevez og Brown skulle ha kommet inn istedenfor. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er fornøyd med 1 poeng i dag, og ikke minst med de første 25 min. United var helt konge da, men slapp seg for mye ned etter scoringen, slik som mot Liverpool. Og mot et så godt lag som Chelsea MÅ det gå galt til slutt. Men jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved at Evans spilte og ikke Brown. Evans var helt malplassert ved utligningen, og Brown har mye større rutine i slike situasjoner. Kan jo hende at han sliter med noe da, ikke vet jeg. Men sesongens tøffeste bortematch er unnagjort, og poengdeling er slett ikke verst og med seier i hengekampen er vi bare 3 poeng bak Chelsea. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nei, det er en slik satsning på unggutta som varmer et united-hjerte. Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ronaldo sugde idag, ser ikke ut som han har fått den touchen enda. Men den kommer forhåpentligvis. Evans skulle ha gått ut tidligere. Tevez skulle ha kommet inn istedenfor Ron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Føles som et tap. Jævlig surt PL desidert dårligste dommer, Mike Riley. Er så hjertens enig. Tok over den stillingen etter Graham Poll han. Endret 21. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er fornøyd med 1 poeng i dag, og ikke minst med de første 25 min. United var helt konge da, men slapp seg for mye ned etter scoringen, slik som mot Liverpool. Og mot et så godt lag som Chelsea MÅ det gå galt til slutt. Men jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved at Evans spilte og ikke Brown. Evans var helt malplassert ved utligningen, og Brown har mye større rutine i slike situasjoner. Kan jo hende at han sliter med noe da, ikke vet jeg. Men sesongens tøffeste bortematch er unnagjort, og poengdeling er slett ikke verst og med seier i hengekampen er vi bare 3 poeng bak Chelsea. Kødder du? Evans var jo STOR. Gutten er 20 år og gjør en såppas god kamp mot Chelsea, kongebra, en gutt for framtiden imo. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Uten at jeg er helt sikker, men det var vel egentlig Berbatovs mann? Han opphevde iallfall offside. Litt usikker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. Kalle alle feilplassert blir jo feil siden vi må ta ut hodespillerne dems, men det er jo en eller annen som lar Kalou gå og det er jo en eller annen sin feil, men jeg fikk ikke med meg hvem det var siden jeg var fryktelig opptatt med å banne og sverte no jævlig... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Chelsea begynner å irritere meg ganske så kraftig... Nei, begynner blir feil ord å bruke i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men om vi vinner den hengekampen, så er vi forsatt med. Hvem er denne hengekampen mot? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Arghhh! Mest frustrerende resultatet på lenge, vi hadde det så lenge. Det hadde kledd oss å tatt med 3 poeng hjem til Stretford End. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men du vet, Chelsea får alltid dommerhjelp. Dem fikk til og med hevet det røde korte til Terry. SKANDALE!. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Men om vi vinner den hengekampen, så er vi forsatt med. Hvem er denne hengekampen mot? Fulham, I think. Endret 21. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men du vet, Chelsea får alltid dommerhjelp. Dem fikk til og med hevet det røde korte til Terry. SKANDALE!. Enig dommern var elendig idag, i samtlige situasjoner - tilogmed straffesparket til Chel$ki. ^^ Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nei, det er en slik satsning på unggutta som varmer et united-hjerte. Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. Joda Evans spilte bra han, men reprisen viste at han ikke passet på en eneste Chelsea spiller på scoringen, var nesten stillestående. Men som sagt er jeg fornøyd med poeng i dag mot PL's beste hjemmelag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når Chealsea utligna så var egentlig alle feilplasserte - Don't blaim the New Guy. Kalle alle feilplassert blir jo feil siden vi må ta ut hodespillerne dems, men det er jo en eller annen som lar Kalou gå og det er jo en eller annen sin feil, men jeg fikk ikke med meg hvem det var siden jeg var fryktelig opptatt med å banne og sverte no jævlig... Tja, om jeg husker riktig (og skuffelsen ikke kampen "tar meg igjen") så synes jeg det var veldig mange alene på førstestolpe. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dårlig dommer, dårlige avslutninger og dårlig innsats av enkelte! Mye som ikke klaffet i dag føler jeg Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan vel ikke skylde på dommern når det gjeld baklengsmålet.. rett å slett latterlig å slippe inn et mål fra frispark som kommer rett bakover. Ellers så var det vel en grei kamp som måtte ende 1-1 pga ikke united vil ha 2-0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå