Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Når det gjelder spissene så har smith vist at han kan å spille spiss, den perioden han spilte som spiss i leeds og united var han toppscorer

8076930[/snapback]

 

Smith har ALDRI vært toppscorer i United, det var det en kar som het Nistelrooy som var...

 

Smith vil heller aldri bli en spiss som scorer 20 mål pluss i sesongen (79/11 for United, 172/38 for Leeds) selv om en del av de har vært på midtbanen hvor han var noe mallplassert. Rossi er et MYE større tallent som hadde fortjent å få litt erfaring sånn i innspurten og han vet hvor målet står. Noe han beviste i reserveligaen i fjor hvor han scoret 36 mål tror jeg det var og ikke så veldig mye mindre året før og han har 4 mål på 14 kamper for Uniteds a-lag. Så nei Rossi før Smith pluss mannen er jo et levede frispark hvor gule og røde kort renner inn i tide og fryktlig mye i utide. Skal se om jeg klarer å grave opp statistikken, men han fikk både Keane og Vieira til å virke som kosegutter og det var før han hadde fylt 24 år gammel, i hvert fall når det kom til røde kort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes at Heinze bør spille mot Lille av den enkle grunn at Evra ikke har levert varene de siste kampene han har spilt! Da bør veien være åpen for Gabriel! Ingen som har klippekort, og når man presterer på banen, bør man slippe til andre. Alle vet hvilke kvaliteter Heinze innehar, så dét burde ikke by på noen problemer!

8081403[/snapback]

 

Helt enig med deg Gabi Heinze. Kjenner deg også fra forumet til Ronaldo7 også, husker ikke hva du het igjen, der. :(

Lenke til kommentar
Helt enig med deg Gabi Heinze. Kjenner deg også fra forumet til Ronaldo7 også, husker ikke hva du het igjen, der.  :(

8081710[/snapback]

 

Jasså? Har du vært medlem der altså?

 

Er med der ennå ja, er vel Norges beste fotballforum per dags dato... Heter nesten det samme, minus Gabi ;)

Lenke til kommentar
Helt enig med deg Gabi Heinze. Kjenner deg også fra forumet til Ronaldo7 også, husker ikke hva du het igjen, der.  :(

8081710[/snapback]

 

Jasså? Har du vært medlem der altså?

 

Er med der ennå ja, er vel Norges beste fotballforum per dags dato... Heter nesten det samme, minus Gabi ;)

8082048[/snapback]

 

OneUnited = Jeg. Tror du kjenner meg ganske godt :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder spissene så har smith vist at han kan å spille spiss, den perioden han spilte som spiss i leeds og united var han toppscorer

8076930[/snapback]

 

Smith har ALDRI vært toppscorer i United, det var det en kar som het Nistelrooy som var...

 

Smith vil heller aldri bli en spiss som scorer 20 mål pluss i sesongen (79/11 for United, 172/38 for Leeds) selv om en del av de har vært på midtbanen hvor han var noe mallplassert. Rossi er et MYE større tallent som hadde fortjent å få litt erfaring sånn i innspurten og han vet hvor målet står. Noe han beviste i reserveligaen i fjor hvor han scoret 36 mål tror jeg det var og ikke så veldig mye mindre året før og han har 4 mål på 14 kamper for Uniteds a-lag. Så nei Rossi før Smith pluss mannen er jo et levede frispark hvor gule og røde kort renner inn i tide og fryktlig mye i utide. Skal se om jeg klarer å grave opp statistikken, men han fikk både Keane og Vieira til å virke som kosegutter og det var før han hadde fylt 24 år gammel, i hvert fall når det kom til røde kort...

8081484[/snapback]

Helt enig i at man bør satse friskt på Rossi fremfor Smith. Men syns du er litt vel negativ overfor Alan, å nå har han nå ikke pådratt seg så store mengder kort etter overgangen til United. Var vel heller tiden i Leeds han var verst. Uansett så gir han alt i dueller, samme som f.eks Heinze som forøvrig også pådrar seg mange frispark og gule kort.

 

Jeg for min del kunne tenkt meg både Rossi og Smith i innspurten.

Lenke til kommentar
OneUnited = Jeg. Tror du kjenner meg ganske godt :)

8082382[/snapback]

 

Aha, da er jeg med vettu, hehe ;) Så dette er deg altså, det viste jeg ikke før nå!

 

Når det gjelder kampen i morgen håper jeg vi får se Saha på topp sammen med Rooney. Larsson har ikke fått det til å funke helt i de siste kampene, noe som bør bety at Saha får sjansen på topp!

Ellers vil jeg se Heinze tilbake på venstrebacken til fordel for Evra, pga. sistnevntes formsvikt!

Lenke til kommentar
Det blir nok ikke å se Saha mot Lille. Les her.

 

Men Rooney er klar.

8091000[/snapback]

 

Fint at Rooney er tilbake.

Men jeg er litt skeptisk til videre i sesongen. Nå som Larson drar står vi bare igjen med Saha og Rooney igjen på topp. Og hvis Saha blir borte en stund nå så lover det ikke bar fremover.

8091066[/snapback]

Vi har jo altids Allan Smith da :roll: . Kansje vi kan få noe liv i han

Lenke til kommentar
Blir nok spisskjøp til sommeren, håper på Eto'o eller Torres. Leit det med Saha.

Håper Scholes er med imorgen *fingers crossed*

8094741[/snapback]

Har ingen tro på at Alex bruker så mye penger på en spiss. Men hvis han får solstikk så blir det nok Torres.

Lenke til kommentar
Blir nok spisskjøp til sommeren, håper på Eto'o eller Torres. Leit det med Saha.

Håper Scholes er med imorgen *fingers crossed*

8094741[/snapback]

han begynner vel med soningen alle rede i morgen?

8095333[/snapback]

 

Nei.

 

Boro i cupen og Bburn og Bolton hjemme i serien. Hvis Boro går til omkamp soner han den i stedet og ikke Bburn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...