Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Synes heller ikke det der var straffe! VDS var også klart på ballen (håper jeg snakker om samme situasjon, tror jeg ligger noen minutter bak alle andre - Streamer kampen) Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Det er da ikke straffe når VDS er på ballen før mann. Samme om Maloda er på ballen før VDS. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Synes heller ikke det der var straffe! VDS var også klart på ballen (håper jeg snakker om samme situasjon, tror jeg ligger noen minutter bak alle andre - Streamer kampen) Han var jo ikke i nærheten av ballen! Iallfall ikke før Malouda var på! Jeeesus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Var det straffe da? VDS var jo også på ball, rett etter Chelsea-spilleren vel og merke. Lol, akkurat det er LITT av poenget. Forklar? VDS stopper jo ball før mann. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Du trenger briller tror jeg. Klarer du ikke se på replayen? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Det er da ikke straffe når VDS er på ballen før mann. Samme om Maloda er på ballen før VDS. Når Malouda er på ballen først og dytter den unna, så kommer VDS å tar mannen, da er det straffe. Oi, VDS skadet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 VDS var ikke først på ballen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) VDS burde byttes ut, det er surt, bruker opp et bytte. Men han ser ut som han må ut... Og der går han... ligger noen minutter bak alle her, jeg også. Endret 21. september 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Park jobber steinhardt. Ser ut som SAF hadde rett ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Synes heller ikke det der var straffe! VDS var også klart på ballen (håper jeg snakker om samme situasjon, tror jeg ligger noen minutter bak alle andre - Streamer kampen) Han var jo ikke i nærheten av ballen! Iallfall ikke før Malouda var på! Jeeesus Du er ikke i nærheten av sannheten mener du! VDS snappet ballen foran Malouda. tror det var like greit VDS gikk ut - han så ikke trygg ut i dag. Tror ikke akkurat Rio Klager uten grunn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Omg! Se på replayed da, og ta av deg Scum-brillene ETT sekund. Og etterpå, kom å kommenter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hva prater dere om?!? Det var riktig dømt, ikke straffe. Det er jo åpenbart Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Synes heller ikke det der var straffe! VDS var også klart på ballen (håper jeg snakker om samme situasjon, tror jeg ligger noen minutter bak alle andre - Streamer kampen) Han var jo ikke i nærheten av ballen! Iallfall ikke før Malouda var på! Jeeesus Du er ikke i nærheten av sannheten mener du! VDS snappet ballen foran Malouda. tror det var like greit VDS gikk ut - han så ikke trygg ut i dag. Tror ikke akkurat Rio Klager uten grunn. Du se på reprisen da..malouda toucher borti ballen før VDS tar malouda...det ser tilogmed eg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Omg! Se på replayed da, og ta av deg Scum-brillene ETT sekund. Og etterpå, kom å kommenter. Herregud, ta av deg det partiske synet på kampen og vurder! VDS tar ballen omtrent samtidig som Malouda er på ballen med beinet, og videre holder VDS ballen. Edit: Nå skaper du kun irritasjonsmomenter, get out the way. Endret 21. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Giallorossi, jeg håper faktisk United vinner idag, eller at det blir uavgjort, så noe partisk er jeg ikke. Se nå bare på replayed enn gang til før du kommenterer. Malouda er på ballen først, og VDS tar IKKE ballen før han tar Malouda. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Nå er jeg bare spent på hvordan Kuszczak vil takle presset med å komme inn i en sånn kamp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Edit: Nå skaper du kun irritasjonsmomenter, get out the way. Fordi en United supporter støtter meg og ikke deg? Herregud da man.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Omg! Se på replayed da, og ta av deg Scum-brillene ETT sekund. Og etterpå, kom å kommenter. Herregud, ta av deg det partiske synet på kampen og vurder! VDS tar ballen omtrent samtidig som Malouda er på ballen med beinet, og videre holder VDS ballen. Edit: Nå skaper du kun irritasjonsmomenter, get out the way. Se reprisen i pausen da..og SE ETTER. VDS er IKKE først på ballen..nå må du gi deg å spille dust Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Han får vel rødt kort som vanlig. Kom akkurat jeg, litt problemer med transport hjem. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Malouda var først på ballen, men VDS var på ballen før han tok Malouda. Hvertfall slik jeg så det, får se det på ny i pausen EDIT: Leif Endret 21. september 2008 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå