Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hahaha, snart orker jeg ikke å være Manchester-supporter lenger. Jeg skjønner godt at alle hater oss. ~ min eneste venn som heier på Man Utd.

 

Jaja, ser ut som om alt går United sin vei dette året. Ser ikke bort ifra at dere stikker av med PL i år. :-\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så han liker ikke evnen til å avgjøre på slutten selv om United har hatt en dårlig dag, det er jo det som gjør at man vinner PL...

 

Nei da er det bare og gjøre seg klar til å gå på jobben på mandagen og kose seg over alle liverpool supporterne man kan bare smile til og de virkelig får lyst til å smekke til meg :D

Lenke til kommentar
Han liker vel strengt tatt ikke å bli kastet ting på (som regel tippekupponger) hver bidige lørdag.

8070633[/snapback]

 

Hvem er så dumme at de tipper mot United :dontgetit:

 

Gjøre som meg å sett 200 kroner på kampen 10 minutter før start på grunn av god mavefølse også 92 minutter senere så er man 490 kroner rikere :tease:

 

Edit: 92 er da uten pause sånn at ingen arresterer meg på det...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Fordi Heinze er bedre?

8070321[/snapback]

Er du morsom? Han er bedre defensivt, men bedre å ha offensiv kraft på sidenbackene...

8070953[/snapback]

 

Det kommer da helt ann på motstanderen, men jeg vil heller ha en back som er 60/40 defensivt en motsatt. Og Heinze er vist seg fram på kanten mer enn en gang før og han har utholdenheten til å holde på der også. Så Heinze er min favoritt i den rollen og jeg tror ikke Evra hadde kommet så "lett" til plassen hvis Heinze ikke hadde vært så mye skadet i starten av sesongen og mange små avbrekk i sesongen...

Lenke til kommentar
Fordi Heinze er bedre?

8070321[/snapback]

Er du morsom? Han er bedre defensivt, men bedre å ha offensiv kraft på sidenbackene...

8070953[/snapback]

Ja, jeg er ganske morsom.

 

Og jeg vil heller ha en som er god defansivt og ikke så værst offensivt, enn omvendt.

Lenke til kommentar
Fordi Heinze er bedre?

8070321[/snapback]

Er du morsom? Han er bedre defensivt, men bedre å ha offensiv kraft på sidenbackene...

8070953[/snapback]

Ja for all del, offensiv kraft i defensive posisjoner er absolutt og foretrekke fremfor det defensive :roll:

Lenke til kommentar
Fordi Heinze er bedre?

8070321[/snapback]

Er du morsom? Han er bedre defensivt, men bedre å ha offensiv kraft på sidenbackene...

8070953[/snapback]

Ja for all del, offensiv kraft i defensive posisjoner er absolutt og foretrekke fremfor det defensive :roll:

8072385[/snapback]

sånn som evra jobber kan han prestere å gå hele banen og legge inn i 16meteren til motstanderen og så tilbake og jobbe bak og..evra er rask og teknisk god nok til å gjøre begge deler; jobbe i forsvar og løfte laget med farten og teknikken sin

Lenke til kommentar

Nå som Solskjær er operert og blir borte i en 3-4 uker tid, Larsson skal hjem og Rooney fikk seg en smell er det ikke på tide å få kalt hjem Rossi fra utlånet sitt?

 

Nå vet jo ingen hvor lenge Rooney blir borte, forhåpentligvis så blir han ikke borte i hele tatt, men vi trenger jo en fjerde spiss i troppen. Det er jo greit nok at vi har Giggs og Ronaldo som kan vikariere i den rollen, men det hadde jo vært fint om Rossi hadde fått litt trening på dette nivået også fått lære seg hvordan presset er i den situasjonen United er i nå. Det hadde jo vært verdifull trening for de kommende årnene når han skal ta over en av de plassene på den øvre halvdelen av banen...

Lenke til kommentar

Stort sett så blir de kontraktene skrevet sånn at det er mulig å hente en spille tilbake til klubben hvis det skulle være nødvendig.

 

Jeg hadde ikke satt penger på at Smith er mannen vi skal stole på, i hvert fall ikke i denne sesongen til det så har han ikke fått nok kamptrening etter skaden. Så tror ikke vi kan stole på han får til neste sesong, selv om jeg tviler på at det skjer da også. Er vel ikke en av de spillerene som kommer høyest opp på min liste over gode kjøp Ferguson har gjort...

Lenke til kommentar

Smith viste jo at han dugde som spiss når han fikk spille som det. Var jo toppscorer etter de ti første kampene sesongen han kom. Bare så synd at vi drev og styrte med dette enslig spiss tullet da og Ruud ble prioritert, og at han måtte brukes som sentral midtbane grunnet at Keane dro. En posisjon jeg syns han gjorde en hederlig innsats på, med tanke på at han aldri har spilt noe annet enn spiss.

 

Han har jo ikke akkurat betalt tilbake pengene, men et dårlig kjøp er han jo ikke. Å skaden han fikk var vel noe av det verste i United de siste 20 årene, så tøft av han og komme tilbake. Har ikke troen på at han vil kunne utgjøre en stor forskjell i år, men kommer han i noenlunde form så kan han bli en liten joker.

Lenke til kommentar

er enig i at det virker som om evra har kommet inn i en formsvikt periode, og heinze er jo en sterk og veldig god forvarer derfor er det ikke dumt å spille med han, jeg vil påstå at i forsvar er han kongen. Når det gjelder spissene så har smith vist at han kan å spille spiss, den perioden han spilte som spiss i leeds og united var han toppscorer, han har ett utrolig tungt skudd som ofte treffer der det skal gjøre. Så jeg håper ferguson stiller med smith om ikke så lenge, og heinze i troppen til neste kamp.

 

mvh

zaltmann

Lenke til kommentar
Synes at Evra hadde en middelmådig kamp mot L'Pool, dog håper jeg han er i start 11er'n mot Lille

8078142[/snapback]

tja, kan vere enig der...for meg er det egentlig samme om det er heinze eller evra...en evra i form og heinze i form går ikke an å velge mellom..er helt enorme på hvert sitt..nå er ikke begge i god form da så da blir det egentlig samme for meg, men må nesten slippe til heinze når evra får en formsvikt. Ellers kommer jo aldri heinze til foruten at evra blir skadet da...

Lenke til kommentar

Jeg synes at Heinze bør spille mot Lille av den enkle grunn at Evra ikke har levert varene de siste kampene han har spilt! Da bør veien være åpen for Gabriel! Ingen som har klippekort, og når man presterer på banen, bør man slippe til andre. Alle vet hvilke kvaliteter Heinze innehar, så dét burde ikke by på noen problemer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...