D'Amico Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Redcafe: http://www.redcafe.net/f11/chelsea-vs-manc...619/index8.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Drogba er på benken han også ifølge de på Redcafe. Official Team, MUTV: VDS Neville Rio Evans Evra Scholes Hargreaves Park Fletcher Rooney Berbatov Subs: Ronaldo Giggs Nani Tevez JOS Pig Brown Midtbanen er jo helt fucked. Endret 21. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Midtbanen er jo helt fucked. Blir sikkert noe sånt: Hargreaves Scholes Fletcher Park Eller slik: Fletcher Scholes Hargreaves Park Ville ikke kalt det helt "fucked". Ganske sterk midtbane egentlig. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Er ganske fornøyd med laget, faktisk, men Brown skulle startet istedenfor Neville. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor ingen Nani, Giggs, eller Ron på ving? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Totalt uenig at Neville skal starte.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvorfor ingen Nani, Giggs, eller Ron på ving? Fletcher i form, Park er veldig løpssterk, noe som passer bra mot Chelsea. Ron er vel ikke helt klar men kommer garantert innpå. De andre har jeg ikke peiling på hvorfor ikke starter Endret 21. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hvis det finnes en eller annen oppi der, la United vinne idag. Er så spent og nervøs, men er egentlig mere beroligende enn forrige uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Nå har jeg sett det laget også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Ja, det er laget. Veldig fornøyd at Park starter, men hvorfor spiller Hargreaves OG Fletcher? Skal jo være en av de med Scholes. Veldig glad at det er Rooney og Berba som starter og ikke alle tre. Men Neville, og ikke Brown? hmmm Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vi trenger løpssterke spillere på midten. Så derfor starter Hargreaves og Fletcher. Anderson er jo vraket helt.. Endret 21. september 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Benken er jo faen meg nesten bedre enn startelleveren... Endret 21. september 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Det har du helt rett i Stonemeister. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jævlig dårlig lag. Johhooo, morro å tape i dag Ingen kreative spillere på midten engang og nok en kamp uten klare kanter. Så jo hvordan det gikk mot pool. Endret 21. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Vi trenger løpssterke spillere på midten. Så derfor starter Hargreaves og Fletcher. Anderson er jo vraket helt.. Skjønner ikke hvorfor ikke Anderson er der når vi har 3kant spillere på benken + tevez.. Vist fletcher eller hargreaves blir skadet så blir blir det O'shea. Anderson har jo vist seg å vare en "big game player" så det her skjønne i lite av Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Fletcher kan jo glimte med sitt harde arbeid og flotte pasninger Og benken vår må jo være den desidert beste i Premier League, eller i hele verden?? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Trur kanskje Hargreaves kjem til å ligge litt bak Fletcher, Scholes og Park på midten.. Uansett er eg veldig overraska over laguttaket. Endret 21. september 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Taper vi denne kampen, noe vi gjør med det laget, så skal faen meg SAF få svare for seg. Kjenner at jeg ble smått provosert over laguttaket. Anderson utelatt, WTF!?!? Potensiell matchvinner type, med sine offensive raid.... Legger vi oss i egen 16m og bare satser på kontringer går jeg å henger meg, det kommer aldri til å gå. Kjedelig at kampen er tapt før den er spillt. Park fra start liksom. Herre jesus Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Nei, jeg klarer ikke å se helt hva som foregår i hodet til den godeste Sir Alex nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Omgfg! Trodde vi hadde lært fra forje kamp at vi måtte spille med kanter jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå