Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Typisk at kampen skal begynne kl. 15:00 på en dag jeg ikke er hjemme før 17:00... Skal se reprise av kampen kl. 18:40 på C+Sport 1, så håper ingen røper resultatet før det. Men i dag har jeg en god følelse av at Chelseas lange rekke uten tap på brua er i veldig stor fare. Og håper ikke SAF bruker Rooney, Ronaldo, Tevez og Berbatov fra start. Mye bedre hvis en av dem satt på benken og avgjorde kampen i 2. omgang. For all del, håper inderlig ikke SAF bruker Berbatov, Tevez og Rooney på topp. Håper på Tevez, Rooney på topp, og Ron på kanten. Fra start altså. Btw, går kampen på Canal + Sport HD idag? Endret 21. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 For all del, håper inderlig ikke SAF bruker Berbatov, Tevez og Rooney på topp. Håper på Tevez, Rooney på topp, og Ron på kanten. Det blir nok Berbatov - Tevez/Rooney tror nok en av de starter på benken i dag, midtbanen tror jeg ser omtrendt sånn ut Ronaldo - Scholes - Fletcher - Nani/Park/Giggs. Hargreaves tror jeg starter på høyreback og Brown i midten selv etter godspillet til Evans i cl på onsdag. Btw, går kampen på Canal + Sport HD idag? Her har du en fin oversikt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Veldig fint at denne kampen også går på HD, er jo stor forskjell på bildekvaliteten Takk Manx. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Brown er nok den tregeste vi har på førstelaget ja. Neville er vel litt treigere enn Brown eller? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Litt!?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Vel, kanskje nå. Men ikke for 3-4 år siden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Etter en sånn skade så er det vanlig man blir litt tregere i rompa. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Alderen har nok like mye med saken å gjøre. Bare se på Giggs, det ser jo omtrendt ut som om han står stille nå i forhold til når han startet i '91... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jepp. Selfølgelig, Neville er jo 33(?) år, og selfølgelig blir han tregere med årene. Giggs har jo mistet "en del" av farten Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Har samme problemet selv, var rask selv en gang i tiden (), nå har jeg egentlig bare blitt tålmodig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jepp alderen har en stor rolle å spille med Giggs og Neville. Men de har egentlig gjort alt de kunne for klubben vår, og nå er de mer eller mindre squad players. Legends Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jepp, synes Nani gjorde en veldig god kamp mot Villarreal. Kanskje han virkelig slår til også? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Han var god, men ikke så god. Jeg er vel en av de få som håper at han ikke starter i dag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Når kommer startoppstillingene? Skulle likt å sett de før jeg drar på kamp i 14 tia Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Jepp, synes Nani gjorde en veldig god kamp mot Villarreal. Kanskje han virkelig slår til også? Nani og Ronaldo på hver sin kant, det er nesten så jeg forventer det etter Liverpool kampen. Klare kanter er et aktivum for oss... Nani og Evra linka bra i midtuka, så det hadde vært helt ulogisk å ta ut en rask og krativ dribbler mot Chelsea, imo. Brown har forresten levert varene som midtstopper, en posisjon han jo opprinnelig kom fra. Brown må gjerne spille der fremfor Evans i en sånn kamp. Hazza, Rio, Brown, Evra virker jo sterkt nok på en god dag. Hvem som spiller på topp er hipp som happ, men Tevez burde være rimelig bankers. Rooney eller Berbatov er et fett for meg, men satser på å få se begge iløpet av 90min Footy vors med pils og WBA - Villa nu Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Når kommer startoppstillingene? Skulle likt å sett de før jeg drar på kamp i 14 tia Rundt 50 min før kampen pleier det vel som regel å være. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Litt over 1 time til kampstart, er veldig spent på lagoppstillinga idag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Berba og Rooney starter, Ron på benken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Sto på RedCafe's forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå