Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig. Men når det er sagt, så glemte jeg å nevne at jeg tror Brown starter kampen uansett. (enten høyreback hvis Evans spiller eller midtstopper hvis vi bruker oshea/nev/owen som back)

PS: den kampen du snakket om stonemeister var roma i kvartfinalen på OT tror jeg. Han spilte helt villt, og hadde innlegg som ble til mål med Tevez heading da det ble 1-0 :) (ikke for å nevne en gang til at vi har slått Roma flere ganger Giallorossi :))

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hvis du ikke allerede har drakt med Scholes, så er det jo bare et valg for deg. Men det er kanskje fordi jeg er Scholes lover. Har to med han jeg :)

Har ingen med Scholes så han er absolutt et alternativ.

Velg noe orginalt da. En reservelags spiller eller noe :)

Føler det er litt for risikabelt med tanke på om de slår til eller ikke.

Hvorfor i all verden skal man være orginal? Jeg mener favoritt-spilleren skal være der. Men om man skal være litt orginal er det vel ikke mange som har Ferdinand bakpå.

Har den svarte bortedrakten med Ferdinand så han skal jeg ikke ha bakpå. Kanskje ved en senere anledning men ikke nå.

Shit, dette ble vanskeligere enn jeg trodde... :p

Lenke til kommentar
Jeg mener Brown er vår beste kanditat på backplassen. Brown er også raskere enn Hargreaves.

Hargreaves er vel den raskeste på United, så her bomma du litt. Har dessverre ikke link, men leste at United-spillerne løp en test og at Hargreaves toppet listen. Eneste som manglet var vel Ronaldo. Vet ikke hvor lang distanse det var snakk om, men du er allikevel på bærtur når du sier at Brown er raskere enn Hargreaves.

Kan se for meg denne lagoppstillingen i morgen:

Edwin van der Sar

Brown - Ferdinand - Evans - Evra

Hargreaves

Scholes Fletcher

Rooney Tevez

Berbatov

Altså en 4-5-1/4-3-3-formasjon helt til å begynne med. Håper Brown starter på backen og Evans i midten med Ferdinand. Trioen på midtbanen bør være i stand til å bryte ned Lampard og co. Nå er det jo ikke sikkert Berbatov er klar til kampen? Jeg har ikke sett troppen en gang, men da er det bare å flytte Tevez eller Rooney på topp og Ronaldo på en av sidene. Vil selvfølgelig se Anderson fra start, men han har ikke imponert meg så langt denne sesongen. Det vil nok stå mellom han og Hargreaves, og jeg tror Ferguson velger sistnevnte fra start.

Lenke til kommentar
PS: den kampen du snakket om stonemeister var roma i kvartfinalen på OT tror jeg. Han spilte helt villt, og hadde innlegg som ble til mål med Tevez heading da det ble 1-0 :) (ikke for å nevne en gang til at vi har slått Roma flere ganger Giallorossi :))

Tror nesten det stemmer. Det var helt ekstremt spilt av godeste Hazza. Var med på omtrent alt av betydning som skjedde den dagen. Hans beste kamp for United, og da regner jeg med den kampen hvor han reddet ligagullet mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Typisk at kampen skal begynne kl. 15:00 på en dag jeg ikke er hjemme før 17:00... :p

Skal se reprise av kampen kl. 18:40 på C+Sport 1, så håper ingen røper resultatet før det.

Men i dag har jeg en god følelse av at Chelseas lange rekke uten tap på brua er i veldig stor fare. :D

Og håper ikke SAF bruker Rooney, Ronaldo, Tevez og Berbatov fra start. Mye bedre hvis en av dem satt på benken og avgjorde kampen i 2. omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...