Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Herregud, noen mods tror jo dem er FBI. HÅper jeg ikke blir banned av den der setningen der. Har en god følelse til imorgen, men man vet aldri. Er også nervøs, for man vet jo hvordan Pool kampen endte. Forferdelig forestilling. Kampen mot Villarreal var jo mere positiv, men ingen scoringer som er ganske så utrolig. Ville nok passa på litt mer hva jeg hadde sagt. Why? Jeg sier meninga mi, that's it! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hehe Limbeck, jeg skjønner hva du mener. Kan også skjønne at det blir litt vanskelig for andre å høre slike ting, men ja, jeg har sagt det hele tiden til kompisene mine at i år skal vi bare spille for supporterne, prøve vårt beste å vinne hver kamp og vinne FA Cupen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 I'm Back Guys hvor har du vært? Under jorden... Neida, en mod som utestengte meg etter L'pool kampen. Hahah! Shit, du er kul azz. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Herregud, noen mods tror jo dem er FBI. HÅper jeg ikke blir banned av den der setningen der. Har en god følelse til imorgen, men man vet aldri. Er også nervøs, for man vet jo hvordan Pool kampen endte. Forferdelig forestilling. Kampen mot Villarreal var jo mere positiv, men ingen scoringer som er ganske så utrolig. Ville nok passa på litt mer hva jeg hadde sagt. Why? Jeg sier meninga mi, that's it! Tror mod vil at man pakker de sterkeste meningene inn i bumull Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Hvis jeg leser riktig: Heller FA Cupen enn CL? Jepp. Vi har jo CL nå og FA cupen hadde jo vert fantastisk. Ellers synest jeg CL er oppskrytt. Jeg må si at det er godt å kunne si dette nå slik at jeg slipper sleipne Manchester United hatere komme med "ja men det er bare fordi Manchester United ikke vant det" CL er oppskrytt? Am More Confused! Greit nok at Fa Cupen er tradisjon i England, men det er ikke mye status å vinne det iforhold til CL, det er tross alt ingen som spesifikt satser på FA cupen (Av Topplagene). Endret 20. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 I'm Back Guys hvor har du vært? Under jorden... Neida, en mod som utestengte meg etter L'pool kampen. Hahah! Shit, du er kul azz. Ok, fint for deg da Fru. Blom Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 OT: Panucci rett før pause ja. Han er jo goalgetter i det siste hæ? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Herregud, noen mods tror jo dem er FBI. HÅper jeg ikke blir banned av den der setningen der. Har en god følelse til imorgen, men man vet aldri. Er også nervøs, for man vet jo hvordan Pool kampen endte. Forferdelig forestilling. Kampen mot Villarreal var jo mere positiv, men ingen scoringer som er ganske så utrolig. Ville nok passa på litt mer hva jeg hadde sagt. Why? Jeg sier meninga mi, that's it! Tja, man må ikke skrive et innlegg (host: Faen i hælvete osv) f.eks viss motlaget skåret. Sier ikke at det er kun deg, men det er ikke rart man bli bannet. OT: Panucci rett før pause ja. Han er jo goalgetter i det siste hæ? Hehe! He Is the One! I'm Back Guys hvor har du vært? Under jorden... Neida, en mod som utestengte meg etter L'pool kampen. Hahah! Shit, du er kul azz. Sarkasme på Høyt nivå Detta ble et la-angt innlegg. Endret 20. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hvis jeg leser riktig: Heller FA Cupen enn CL? Jepp. Vi har jo CL nå og FA cupen hadde jo vert fantastisk. Ellers synest jeg CL er oppskrytt. Jeg må si at det er godt å kunne si dette nå slik at jeg slipper sleipne Manchester United hatere komme med "ja men det er bare fordi Manchester United ikke vant det" CL er oppskrytt? Am More Confused! Greit nok at Fa Cupen er tradisjon i England, men det er ikke mye status å vinne det iforhold til CL, det er tross alt ingen som spesifikt satser på FA cupen (Av Topplagene). Det er jo bare en cup. Ting er så tilfeldig. En dårlig dag eller en dommertabbe så er man ute. Jeg synest det sier lite om hvor godt et lag er. Liverpool vant jo etter en dommertabbe i kvarten, en ball som ikke var inne i semien og et veldig billig straffespark i finalen. I ligaen ble de ikke best i byen engang. De andre topplagene gjør hva de vil, men jeg tror også at laget og Fergie ikke har samme mening som meg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Forresten, her er laget jeg håper på i mårra. Sar Owen - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Scholes - Fletcher - Nani Tevez - Rooney Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hvorfor ikke Brown? Ellers er jeg enig med deg i laget. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Han spiller sikkert, men jeg foretrekker owenboy på backplass i toppkampene. Brown er ofte innvolvert i baklengs måla samt sjangser i mot. Dessuten blir han finta vekk litt for lett imo. Btw: Er Berba ute for oss med kneskaden i mårra? Ikke på benk engang liksom? Endret 20. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg mener Brown er vår beste kanditat på backplassen. Brown er også raskere enn Hargreaves. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg synes også Brown bør starte på høyrekanten. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Btw: Er Berba ute for oss med kneskaden i mårra? Ikke på benk engang liksom? Mener han skal være klar fra kneskaden. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Han er frisk. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Gledar meg som ein liten unge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 http://www.skysports.com/experts/expert_st...4167167,00.html Andy Gray er enig med meg og Sir Alex. Latterlig avgjørelse av FA, å en veldig veldig merkelig en. Terry's suspensjon skulle vedvart. Men har noen gang en avgjørelse fra FA gått United sin vei? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Latterlig :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Brown er også raskere enn Hargreaves. Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå