Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Kan ikke vise til noen eksakte kamper han kunne ha startet (Dvs gidder ikke Google). Anyway, detta har liten betydning, jeg synes Foster er en knall god keeper - husker fortsatt min skepktiske holdning til da han kom (Alle husker vel Luke Steel sin spådom, men det endte ikke akkurat slik). Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kan ikke vise til noen eksakte kamper han kunne ha startet (Dvs gidder ikke Google). Det forstår jeg, det var ett ork bare å gå inn på Physioroom og skjekke når han ble skadet... Anyway, detta har liten betydning, jeg synes Foster er en knall god keeper - husker fortsatt min skepktiske holdning til da han kom (Alle husker vel Luke Steel sin spådom, men det endte ikke akkurat slik). Enig, kan bare huske en kamp jeg har sett ham i (Derby), men han overbeviste så til de grader. Dessuten er han ganske ung, og engelsk. Endret 19. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Men selv etter den Derby kampen så var det vel Kuszczak som ble benket etter det røde kortet. Ikke Foster. Tror nok Fergie er enig med meg tror jeg. Tipper Foster står i en gjennomsnittlig PL klubb om noen år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Den siste kommentaren til Ferguson er jævlig bra http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2231427.ece Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Vanligvis er jeg utrolig negativ før Stamford Bridge, men har bare en god følelse om søndag. Fikk det nå plutselig. Jeg tror vi vinner, jeg tror det. Håper jeg har rett da, håper det ikke er alkoholen som snakker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 En gang må jo også Chelsea tape på Stamford Bridge. Jeg har av en eller annen grunn alltid en dårlig følelse når Chelsea skal spille mot en av de presumptive topplagene, men den følelsen blir fort borte så snart kampen settes i gang. Det blir en knallkamp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Vi får håpe at det blir en knallkamp, så får vi også håpe at noen endelig klarer å slå chelsea på brua. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Vi får håpe at det blir en knallkamp, så får vi også håpe at noen endelig klarer å slå chelsea på brua. Og vi håper jo at "noen" blir vårt kjære United Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Carrick...eller Anderson... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Vanligvis er jeg utrolig negativ før Stamford Bridge, men har bare en god følelse om søndag. Fikk det nå plutselig. Jeg tror vi vinner, jeg tror det. Håper jeg har rett da, håper det ikke er alkoholen som snakker Det må være alkoholen. Håper Liverpool-tapet var et stikk til dere tullinger som på forhånd av kampen forventet seier og gledet seg til vi vant osv. Man kan ikke spasere seg til seier på Anfield, og heller ikke på Stamford Bridge...6 år siden seier der. Men dette er jo vintage United da, å vinne kamper når de trenger det mest, jmfr. 2-0 mot Arsenal 24 oktober 04, Chelsea 1-0 høsten 05 bl.a. Men tviler på seier i morgen, uten Carrick og Vidic. Og håper for guds skyld ikke Fergie fortsetter med den taktiske genistreken ved å bruke tre spisser og en ving sammen slik som i andre omgang mot scouserne. Der og da skjønte jeg faen ikke hva han drev med. Det MÅTTE straffe seg, og det gjorde det. Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten? Det CL-trykket var til å kaste opp av, noe så monotont og smaksløst. Ble det bestemt på fylla eller? Skulle det være så vanskelig å få til noe litt bedre? Ser ut som slike fake-trykk man får på Kreta liksom.... Endret 20. september 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Carrick...eller Anderson... Vil kanskje helst hatt Anderson, men på en annen side hadde det vært best med Scholes med tanke på at det er jubileumsdrakt. Anderson får jeg sikkert nok av sjanser til å kjøpe senere, håper jeg da... Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten? Det CL-trykket var til å kaste opp av, noe så monotont og smaksløst. Ble det bestemt på fylla eller? Skulle det være så vanskelig å få til noe litt bedre? Ser ut som slike fake-trykk man får på Kreta liksom.... Poenget med trykket er jo at det skal være retro, slik de hadde for 40 år siden (I think). Og da blir jo litt av poenget at det skal være monotont, minimalistisk, enkelt, kall det hva du vil. Jeg syntes heller ikke det passet helt til hjemmedrakten men på tredjedrakten passet det utrolig godt, etter min mening. Endret 20. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Carrick...eller Anderson... Vil kanskje helst hatt Anderson, men på en annen side hadde det vært best med Scholes med tanke på at det er jubileumsdrakt. Anderson får jeg sikkert nok av sjanser til å kjøpe senere, håper jeg da... Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten? Det CL-trykket var til å kaste opp av, noe så monotont og smaksløst. Ble det bestemt på fylla eller? Skulle det være så vanskelig å få til noe litt bedre? Ser ut som slike fake-trykk man får på Kreta liksom.... Poenget med trykket er jo at det skal være retro, slik de hadde for 40 år siden (I think). Og da blir jo litt av poenget at det skal være monotont, minimalistisk, enkelt, kall det hva du vil. Jeg syntes heller ikke det passet helt til hjemmedrakten men på tredjedrakten passet det utrolig godt, etter min mening. Har ikke fått med meg retrogreiene, men det kan sikkert stemme det, siden det er 40 år siden vi ble første engelske lag til å vinne serievinnercupen, med 4-1 over Eusebio & co. på Wembley. PS: Jeg skrev første engelske lag til å vinne serievinnercupen, fordi Celtic var det første britiske laget som vant, et år før oss. Men uten Munchen-ulykken er jeg sikker på at det hadde stått seg anderledes. Men uansett, nok off topic. Det er hvertfall et bevis på at retro ikke funker i alle tilfeller (Les: Bortedrakta til Liverpool). Det kunne funket, men fonten på bokstavene og tallene ser jævlig ut, det kunne fort vært gjort mye bedre syntes jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Men uansett, nok off topic. Det er hvertfall et bevis på at retro ikke funker i alle tilfeller (Les: Bortedrakta til Liverpool). Det kunne funket, men fonten på bokstavene og tallene ser jævlig ut, det kunne fort vært gjort mye bedre syntes jeg. Det kunne sikkert vært gjort bedre, men da hadde det kanskje mistet litt av det poenget med at det skulle være retro. Jeg syntes det ser ganske tøft ut, tøffere enn med PL-trykket (på den blå drakten selvfølgelig, på den røde er det omvendt). Du syntes noe annet og vi kommer nok ikke til å bli enige uansett hvor mye vi diskuterer Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Ser man på formen til lagene er jeg fornøyd om United tar poeng i morgen. Håper selvsagt på seier men har ikke helt trua. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Fillern å, har kamp imårra klokka 15 selv Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Og jeg er uten internett foreløpig, så får ikke sett kampen =/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Vanligvis er jeg utrolig negativ før Stamford Bridge, men har bare en god følelse om søndag. Fikk det nå plutselig. Jeg tror vi vinner, jeg tror det. Håper jeg har rett da, håper det ikke er alkoholen som snakker Det må være alkoholen. Håper Liverpool-tapet var et stikk til dere tullinger som på forhånd av kampen forventet seier og gledet seg til vi vant osv. Man kan ikke spasere seg til seier på Anfield, og heller ikke på Stamford Bridge...6 år siden seier der. Men dette er jo vintage United da, å vinne kamper når de trenger det mest, jmfr. 2-0 mot Arsenal 24 oktober 04, Chelsea 1-0 høsten 05 bl.a. Men tviler på seier i morgen, uten Carrick og Vidic. Og håper for guds skyld ikke Fergie fortsetter med den taktiske genistreken ved å bruke tre spisser og en ving sammen slik som i andre omgang mot scouserne. Der og da skjønte jeg faen ikke hva han drev med. Det MÅTTE straffe seg, og det gjorde det. Hm, jeg kanskje det var det. Jeg er litt tvilsom jeg. Jeg er enig i at det er veldig irriterende når folk tror jeg at vi vinner lett borte mot Pool og sånt, men forrige uke så må jeg innrømme at ETTER jeg så lagene (pool uten gerrard og torres, og oss med berba) så trodde jeg vi skulle vinne. Ikke at det skulle være lett, men at vi klarer å skaffe 3 poeng derfra. Men ja, jeg må ha troa at vi kan vinne når jeg ser press conference til Fergie og alle tingene han har sagt i går om at vi kan seriøst vinne der og slutte hjemmerekorden til Chelsea. In Fergie we trust, og i morgen kan det hende at han klarer å "masterminde" Scolari med en liten "Welcome to the Premier League, Big Phil". Jeg har troa, men jeg er ikke så dum og tror at det blir lett. Også veldig enig at vi må slutte å rote så mye med 3 spiss og 3 i midtbane osv, det er ikke Manchester United. Vi må kjøre litt klassisk Man Utd, med to spiss; håper det blir Berba med Rooney litt bak han. Også 2 sentralt i midtbane, og to vinger; og håper det blir Ronaldo på høyrekant og Park på venstre. Men tror det blir Giggs/Nani og Park på benken. Forsvaret blir vel Evans siden Fergie har jo bare sagt gode ting om han etter Villareal kampen. Så det er ikke noe vanskelig å velge. Også VDS i mål, og vi må seriøst håpe at han ikke gjør noe feil i morgen. Ihvertfall, vi får se. Jeg har troa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Så du Park mot Villareal? Han var jo elendig. For min del skal heller Tevez starte, da han imotsetning til Rooney spilte bra i forhold til resten av laget mot Pool. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Syns du virkelig det? Kanskje jeg er bare litt Park fan, men jeg syns han var ganske god for å bare ha spilt to kamper hele sesongen. Og sier du at Rooney spilte dårlig mot Pool? Jeg syns han gjorde alt han kunne da han måtte være på høyrekanten hele jævla kampen. Tevez fikk jo nesten ingenting til, men ja. Håper fortsatt Fergie har balls til å benke en av spissene (personlig håper jeg Tevez men bare fordi jeg tror vi trenger en spiss som Berba på brua og at Rooney er jo en spiller som må spille for Utd når han ikke er skadet). Hva vil dere se sentralt btw? Scholes, Fletcher eller Scholes, Hargreaves? Anderson er ihvertfall ikke med fra start, det tror jeg vi kan si uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå