Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, Synd for Foster - Synd han bare kommer til å rotne i vår stal.

Hæ?

Ben Foster er en av englands beste keepere. Han var Watford sin beste spiller i sesongen de rykket ned, og fikk faktisk sin landslagsdebut mot Spania i februar ifjor. Men så fikk han selvfølgelig den skaden som satte han ut av spill i nesten et år. Han reddet oss mot Derby på Pride Park ifjor, i den eneste kampen han fikk spille.

Ben Foster er mange ganger bedre enn Kuszack eller hvordan navnet hans nå staves.

Lenke til kommentar

Oh, Synd for Foster - Synd han bare kommer til å rotne i vår stal.

Hæ?

Ben Foster er en av englands beste keepere. Han var Watford sin beste spiller i sesongen de rykket ned, og fikk faktisk sin landslagsdebut mot Spania i februar ifjor. Men så fikk han selvfølgelig den skaden som satte han ut av spill i nesten et år. Han reddet oss mot Derby på Pride Park ifjor, i den eneste kampen han fikk spille.

Ben Foster er mange ganger bedre enn Kuszack eller hvordan navnet hans nå staves.

Kusczcak er da knallgod. Har da stått bra mange ganger han. Jeg ser på han som en bedre keeper.

Lenke til kommentar
Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret.

Why not?

Dette er mest sannsynlig den siste sesongen til Edwin. Og da er det bare å satse på Foster.

Kan virkelig ikke se for meg Kuszack som førstekeeper i United, ikke i det hele tatt. Han er ikke god nok, og kommer aldri til å bli det.

Lenke til kommentar
Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret.

Why not?

Dette er mest sannsynlig den siste sesongen til Edwin. Og da er det bare å satse på Foster.

Kan virkelig ikke se for meg Kuszack som førstekeeper i United, ikke i det hele tatt. Han er ikke god nok, og kommer aldri til å bli det.

Helt enig, tror så fort Edwin forsvinner så burde vi kaste inn Foster å se om han holder mål. Ellers burde vi gå til innkjøp av en ny keeper

Lenke til kommentar

Why not?

Jeg tror han får det jeg. Og av de to så håper jeg han får det også.

Jeg forstår ikke helt denne troen på Foster. Årets spiller i Watford betyr lite når man skal være med de andre i toppen. Jeg har tro på Foster som andrekeeper da, men tviler på at han selv er fornøyd med det. Han er britisk da og sånn sett hadde det vert fint om det blir satset på han.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Vel, hadde vi satset på han, ville fergie gitt han mye mer spilletid enn det han har gjort. (...)

Det er jo ikke så lett å gi ham spilletid når han er skadet, og med formen til Edwin på slutten av sesongen + mange viktige kamper, ville det ikke vært spesielt lurt og gitt ham spilletid da.

Du må nok følge med i diskusjonen, jeg sier at vi har hatt en rekke muligheter ved å sette han innpå, noe vi ikke har gjort, og de evt. gangene vi har hatt VDS skadet så har Polakken kommet inn. Sry, men Foster blir ikke prioritert.

Lenke til kommentar

Er de mulighetene du tenker på før den forrige skaden? Han var jo skadet i ca 1 år, før han ble kastet rett ut i ilden mot Derby (mener å huske han ikke var helt 100% da). Etter Derby kampen har vel Edwin vært så og si skadefri, uten noen suspensjoner. (Som jeg kan huske i hvertfall).

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...