Liddell Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ah, tok an nå. Beklager. Greit, vi driter i OT Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Vi kan ikke drite i Old Trafford... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Har dere ikke insalert toalett? hahahaha, Men Nok OT og teit postcount. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Nok om alt som ikke har med Manchester United å gjøre, la oss holde oss til topic! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Faen, Foster er jo verre enn Saha. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7624372.stm Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Faen, Foster er jo verre enn Saha. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7624372.stm Oh, Synd for Foster - Synd han bare kommer til å rotne i vår stal. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Faen, Foster er jo verre enn Saha. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7624372.stm Oh, Synd for Foster - Synd han bare kommer til å rotne i vår stal. Hæ? Ben Foster er en av englands beste keepere. Han var Watford sin beste spiller i sesongen de rykket ned, og fikk faktisk sin landslagsdebut mot Spania i februar ifjor. Men så fikk han selvfølgelig den skaden som satte han ut av spill i nesten et år. Han reddet oss mot Derby på Pride Park ifjor, i den eneste kampen han fikk spille. Ben Foster er mange ganger bedre enn Kuszack eller hvordan navnet hans nå staves. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Vet selvsagt dette, og er helt enig, men desverre tror jeg ikke fergie er det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hilarious: http://www.skysports.com/video/clips/0,237...2&ssvPage=1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Faen, Foster er jo verre enn Saha. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7624372.stm Oh, Synd for Foster - Synd han bare kommer til å rotne i vår stal. Hæ? Ben Foster er en av englands beste keepere. Han var Watford sin beste spiller i sesongen de rykket ned, og fikk faktisk sin landslagsdebut mot Spania i februar ifjor. Men så fikk han selvfølgelig den skaden som satte han ut av spill i nesten et år. Han reddet oss mot Derby på Pride Park ifjor, i den eneste kampen han fikk spille. Ben Foster er mange ganger bedre enn Kuszack eller hvordan navnet hans nå staves. Kusczcak er da knallgod. Har da stått bra mange ganger han. Jeg ser på han som en bedre keeper. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Feltarbeidet til polakken er hårreisende. Jeg er et nervevrak hver gang den mannen står i mål for oss. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret. Why not? Dette er mest sannsynlig den siste sesongen til Edwin. Og da er det bare å satse på Foster. Kan virkelig ikke se for meg Kuszack som førstekeeper i United, ikke i det hele tatt. Han er ikke god nok, og kommer aldri til å bli det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret. Why not? Dette er mest sannsynlig den siste sesongen til Edwin. Og da er det bare å satse på Foster. Kan virkelig ikke se for meg Kuszack som førstekeeper i United, ikke i det hele tatt. Han er ikke god nok, og kommer aldri til å bli det. Helt enig, tror så fort Edwin forsvinner så burde vi kaste inn Foster å se om han holder mål. Ellers burde vi gå til innkjøp av en ny keeper Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Vel, hadde vi satset på han, ville fergie gitt han mye mer spilletid enn det han har gjort. Enig at Foster er en god keeper, men det gjenstår og se om han blir en klassekeeper, for mange engelske "store" keepere har falt ifra, Richard Wright, Paul Robinson (eldre gen.). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jupp må si meg enig med deg NightKeeper. Foster er en sikker og god keeper. Men tror neppe han blir satset skikkelig på i United-buret. Why not? Dette er mest sannsynlig den siste sesongen til Edwin. Og da er det bare å satse på Foster. Kan virkelig ikke se for meg Kuszack som førstekeeper i United, ikke i det hele tatt. Han er ikke god nok, og kommer aldri til å bli det. Jeg tror han får det jeg. Og av de to så håper jeg han får det også. Jeg forstår ikke helt denne troen på Foster. Årets spiller i Watford betyr lite når man skal være med de andre i toppen. Jeg har tro på Foster som andrekeeper da, men tviler på at han selv er fornøyd med det. Han er britisk da og sånn sett hadde det vert fint om det blir satset på han. Endret 19. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Vel, hadde vi satset på han, ville fergie gitt han mye mer spilletid enn det han har gjort. (...) Det er jo ikke så lett å gi ham spilletid når han er skadet, og med formen til Edwin på slutten av sesongen + mange viktige kamper, ville det ikke vært spesielt lurt og gitt ham spilletid da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Vel, hadde vi satset på han, ville fergie gitt han mye mer spilletid enn det han har gjort. (...) Det er jo ikke så lett å gi ham spilletid når han er skadet, og med formen til Edwin på slutten av sesongen + mange viktige kamper, ville det ikke vært spesielt lurt og gitt ham spilletid da. Du må nok følge med i diskusjonen, jeg sier at vi har hatt en rekke muligheter ved å sette han innpå, noe vi ikke har gjort, og de evt. gangene vi har hatt VDS skadet så har Polakken kommet inn. Sry, men Foster blir ikke prioritert. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Er de mulighetene du tenker på før den forrige skaden? Han var jo skadet i ca 1 år, før han ble kastet rett ut i ilden mot Derby (mener å huske han ikke var helt 100% da). Etter Derby kampen har vel Edwin vært så og si skadefri, uten noen suspensjoner. (Som jeg kan huske i hvertfall). Endret 19. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Enig med Nightkeeper. Kuzawhatever er en tidvis fryktelig keeper. Gir stort sett retur på alt, å mangler MYE i feltet. Han har rotet i mer eller mindre alle kamper han har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå