CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er også en universal sannhet at temmelig mye kan skje i en sesong mellom September og Mai. Igjen, hvis du prøver å lese posten min før du kommenterer hadde det vært mye enklere å diskutere. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så du på uniteds sesongstart i fjor montro..? Skal jeg starte å hoste om gerrard forresten? Jeg tror ikke det. Hva skal du hoste om Gerrard? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva Liverpool hadde vært uten han muligens? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva Liverpool hadde vært uten han muligens? Vel, vi så ikke det i United kampen. Uansett, det var ikke en del av diskusjonen, tror jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Jeg håper det var en spøk. Jeg lo iallefall =) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Jeg håper det var en spøk. Jeg lo iallefall =) Jupp, da kan du le helee veien til den andre tråden Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Hehe, for dere er jo aldri i vår tråd? Siste eksempel: Andre kamp mot Standard Liege. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva Liverpool hadde vært uten han muligens? Vel, vi så ikke det i United kampen. Uansett, det var ikke en del av diskusjonen, tror jeg. Hva er det med disse scouserene. Tålte de ikke å slå oss? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva Liverpool hadde vært uten han muligens? Vel, vi så ikke det i United kampen. Uansett, det var ikke en del av diskusjonen, tror jeg. Hva er det med disse scouserene. Tålte de ikke å slå oss? Hæ? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Noen som er Brann? Helt sykt! De kunne jo ledet 3-0! Huseklepp er jo helt vill! EDIT: Oi, var visst feil tråd Sorry... Endret 18. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Noen som "Er" brann, faktisk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Da er jo du like ille. Det er en god stund siden noen har sagt det av oss Liverpool supportere. Dere er like velkommen i LFC-tråden som alle andre, det er et offentlig forum og da sier det seg selv at vi kan være her så mye vi vil og dere kan være i Liverpool-tråden så mye dere vil. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva Liverpool hadde vært uten han muligens? Haha ok. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da får eg si som dere sier. Kan dere KOMME dere UT av United tråden og heller prate L'pool møkk i deres egen tråd? Da er jo du like ille. Det er en god stund siden noen har sagt det av oss Liverpool supportere. Dere er like velkommen i LFC-tråden som alle andre, det er et offentlig forum og da sier det seg selv at vi kan være her så mye vi vil og dere kan være i Liverpool-tråden så mye dere vil. Blir litt for dårlig argument å si "du gjorde det Åsså" Uansett, du har riktig at dere har lov til å være her, dere er hjertelig velkomne. Men jeg synes halvsypdige kommentarer over en lengre periode er kjedelig å lese om. Men dette er OT. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Japp. Nå rusler vi videre, eller hva? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Noen som "Er" brann, faktisk. Dvs? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Voldsomt så vi skulle henge oss opp i feilposten da... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Noen som "Er" brann, faktisk. Dvs? Hehe, du må forklare deg selv, det var ikke jeg som formulerte det dårlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Var på Brann Stadion, villt av Brann i dag. VILLT! Så deilig Men nok off topic (skriver ikke OT fordi som Limbeck så tenker jeg alltid Old Trafford ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå