tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hun var forresten digg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Var ikke så ille nei. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hvordan kunne du overse fjortissjenta som klappet alt hun hadde for Ronaldo? Hun fikk alle våte drømmer oppfylt. Btw, gutta som sier hun var digg: Dere må matche Ronaldo for å i det hele tatt ha sjans. Endret 17. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) At jeg fikk gåsehud laaaaaaaaaaangt oppover ryggen da Ronaldo fikk Jubebrøl fra samtlige United supportere er ikke noe å legge skjul på Det var rett å slett et helt nytt United lag som presterte både før å etter pause i forhold til Looooooserp. kampen Ja dere hørte Riktig: Viva Ronaldo, å det fortjener han fullt ut ! selv om det ble sunget Viva john terry før Ron kom på banen. Endret 17. september 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Før ronaldo kom på banen ble det sunget viva ronaldo (Fra og med han starta å varme opp). Før det sang de viva john terry. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeje, slikk kan det gå... Greit det ble 0-0 mellom Aalborg og Celtic og da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 1 innlegg + 3 kommentarer forsvant fra tråden. Hold dere til sak og ikke person. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Da ble det øl på meg da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 I natt skal jeg ha våte drømmer om Carlos. Ingen tvil om hvem som sto bak vår suksess de siste årene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Da ble det øl på meg da. Gå og godt deg et annet sted Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 At jeg fikk gåsehud laaaaaaaaaaangt oppover ryggen da Ronaldo fikk Jubebrøl fra samtlige United supportere er ikke noe å legge skjul på Det var rett å slett et helt nytt United lag som presterte både før å etter pause i forhold til Looooooserp. kampen Ja dere hørte Riktig: Viva Ronaldo, å det fortjener han fullt ut ! selv om det ble sunget Viva john terry før Ron kom på banen. Jeg er veldig glad for at han er velkommen. Han fortjener bedre enn å bli forhatt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hadde dere klart dere bra uten Ronaldo, hadde han neppe fått en slik hyllest. Men siden dere suger sånn om dagen, er han deres eneste håp og derfor skriker "alle" nå etter ham... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hadde dere klart dere bra uten Ronaldo, hadde han neppe fått en slik hyllest. Men siden dere suger sånn om dagen, er han deres eneste håp og derfor skriker "alle" nå etter ham... Så du på uniteds sesongstart i fjor montro..? Skal jeg starte å hoste om gerrard forresten? Jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 I natt skal jeg ha våte drømmer om Carlos. Ingen tvil om hvem som sto bak vår suksess de siste årene. For noe tull da, er spilt knappe 4 kamper i Premier League, vi møtte idag det beste defensive laget i Primera. Dommedagsprofetier var det mange av ifjor på denne tiden også, ting snur seg. Å er det en tid det er tilgitt å ikke være på topp så er det i starten. I tillegg har vi hatt nok av skader. Jeg ser ingen andre som kan matche Chelsea i år, så dette snur seg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hadde dere klart dere bra uten Ronaldo, hadde han neppe fått en slik hyllest. Men siden dere suger sånn om dagen, er han deres eneste håp og derfor skriker "alle" nå etter ham... Det irriterer deg at han ikke dro gjør det ikke? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 I natt skal jeg ha våte drømmer om Carlos. Ingen tvil om hvem som sto bak vår suksess de siste årene. For noe tull da, er spilt knappe 4 kamper i Premier League, vi møtte idag det beste defensive laget i Primera. Dommedagsprofetier var det mange av ifjor på denne tiden også, ting snur seg. Å er det en tid det er tilgitt å ikke være på topp så er det i starten. I tillegg har vi hatt nok av skader. Jeg ser ingen andre som kan matche Chelsea i år, så dette snur seg. Helt enig her, men iforhold til i fjor, da hadde også Chelsea en dårlig start - hadde de fått en brukbar start hadde sesongen sett helt annerledes ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Sitter vi å synser om seriegull i September? Vi får se hva tingenes tilstand er i vinter. Nå er det neste kamp som teller. Glem det. Jeg har hatt den diskusjonen før. Endret 17. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Siter meg på dette gutter. Vi vinner på Stamford Bridge, tidevannet SNUR DER! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Må ihvertfall satse på det. Må bare le av Dette Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ronaldo-situasjonen handler om det beste for klubben. Vi bør ta han i mot på en god måte, han er fortsatt United-spiller og han er per dags dato utrolig viktig for klubben. Hvis vi buer og bråker og bare lager kaos har det ingen annen virkning enn at det skaper en utrolig dårlig stemning rundt klubben. Dette medfører at fokuset blir på alt annet enn banen, noe som aldri er positivt. Jeg sier ikke at jeg eller noen andre har eller bør tilgi Ronaldo, men vi må tenke litt rasjonelt. Om det beste for klubben er at han er der eller ikke er ene og alene Fergusons valg, vi kan ikke annet enn å stole på at sjefen selv har kontroll. Er so einig, so einig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå