Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ufortjent seier i dag, men fy søren hvor deilig den smakte!

 

Gode lag har ofte flyt og flyt må man ha dersom man skal vinne trofeér, så enkelt er det :)

 

Liverpool ga United som ventet meget hard kamp, og jeg synes det var en smule ufortjent at Liverpool ikke fikk med seg noen poeng.

Lenke til kommentar

Grusom kamp av Midtbanen til United med unntak av Giggs. Forsvaret fungerte som det skulle, men Liverpool styrte midtbaneleddet totalt så det måtte bli mange halvsjanser og noen store.

 

Forøvrig, hvor var Evra når Vidic ble fintet på ræva av Bellamy? Nei jeg ser heller at Heinze starter neste storkamp. Å en annen som absolutt ikke imponerte idag, var Larson. For treg, møter aldri ballen og blir for lett i alle dueller. Så med en gang at hvis Saha hadde startet så hadde nok kampbildet vært litt annerledes siden United da hadde fått et oppspillspunkt som kunne holdt på ballen. For min del bryr det meg ikke noe at Larson drar hjem nå.

 

 

Uansett, FY FAEN så deilig med noen ufortjente poeng! Endelig får United noen slike!

Lenke til kommentar
Er det berre meg som tar feil her, eller har O'Shea scoret ganske viktige mål når han har puttet?

Nytbar seier. Satt åleine med 3 L'pool-supportere og såg kampen..

8069626[/snapback]

Eneste jeg kan komme på er mot Arsenal. Det var ikke akkurat matchvinnern, men det punkterte kampen.

Lenke til kommentar
Grattis med seiern alle Man U fans! :)

Håper dere er glade og fortsetter og vinner med go balanse på flaksen og ikke minst.. ufortjente seiere :)

8069269[/snapback]

 

Vi ha jo at mange ufortjente seiere i år, jeg kommer på de to siste. Det er en grunn for at vi har scoret flest mål og sluppet inn minst mål i år, det er alle de ufortjente seierne våre...

Lenke til kommentar
Er det berre meg som tar feil her, eller har O'Shea scoret ganske viktige mål når han har puttet?

Nytbar seier. Satt åleine med 3 L'pool-supportere og såg kampen..

8069626[/snapback]

Eneste jeg kan komme på er mot Arsenal. Det var ikke akkurat matchvinnern, men det punkterte kampen.

8069643[/snapback]

han har avgjort en del kamper framme på corner..hukser ikke helt men var det i fjor han scoret mot liverpool så vi vant 1-0`? mener det var det

Lenke til kommentar
Er det berre meg som tar feil her, eller har O'Shea scoret ganske viktige mål når han har puttet?

Nytbar seier. Satt åleine med 3 L'pool-supportere og såg kampen..

8069626[/snapback]

Eneste jeg kan komme på er mot Arsenal. Det var ikke akkurat matchvinnern, men det punkterte kampen.

8069643[/snapback]

han har avgjort en del kamper framme på corner..hukser ikke helt men var det i fjor han scoret mot liverpool så vi vant 1-0`? mener det var det

8069724[/snapback]

 

Var Rio dèt.

Lenke til kommentar
Håper neste gang at SAF bruker Heinze istedenfor Evra og Saha for Larsson.

Larsson er for svak,treg, dårlig i dueller og mister ballen ofte.

8069953[/snapback]

Nå kan ikke Fergie bruke Larson noe mer i Ligaen, heldigvis sier nå jeg. Selv om Ole og Rooney er ute så vil jeg heller ha Saha alene og Fletcher/Park som indreløper enn en stillestående Larson.

Lenke til kommentar
Håper neste gang at SAF bruker Heinze istedenfor Evra og Saha for Larsson.

Larsson er for svak,treg, dårlig i dueller og mister ballen ofte.

8069953[/snapback]

Hvorfor vil du ha Heinze i steden for Evra? Det skjønner jeg ikke :ermm:

8070309[/snapback]

MYE bedre defensivt, og takler som en gud.

Lenke til kommentar
Må bare si at Scholes var knall idag, selvom han ble utvist. Makan til ro og pasningsevne han besitter er det bare å ta av seg hatten for.

 

 

Hyrlen sier at Sissoko var god idag, jeg er uenig. Mannen klarte pokker meg ikke å slå støttepasninger engang...

8070386[/snapback]

Han var et konstant uro moment for Carrick. Brøt opp spillet og ødela rytmen. Ja han hadde sine feilpasninger og han mangler forståelse for spillet, men idag var han til stor hjelp på LFC.

 

Scholes var god idag ja, synd han manglet bevegelse rundt seg.

Lenke til kommentar
Må bare si at Scholes var knall idag, selvom han ble utvist. Makan til ro og pasningsevne han besitter er det bare å ta av seg hatten for.

 

8070386[/snapback]

 

Scholes har vært fantastisk hele sesongen, er vel Uniteds beste spiller etter Ronaldo i år. Det er som du sier roen, evnen til ALLTID å være spillbar og skjelden bommer på en passning.

 

Begynne å påstå at Sissoko var bra i dag er bare noe tull, det var jo ikke en passning som fant riktig adress, det hjalp jo ikke om passningen var på 3 eller 50 meter bommet gjorde han. Han hadde passet veldig bra inn i ligacup finalen det så jo ut om NM i feilpassninger og Arsenal ledet 93-90 til pause :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...