Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Banen deres er farlig. Du er redd, ja? Det er ikke kødd engang, har sett flere som har skadet seg på den kanten. Har noen blitt skadd? Har sett noen som har fått seg noen blåflekker, men kan ikke huske noen skade. Man skal kjenne at man har spilt på Old Traff. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ok, må spørre bare: HVORFOR bruker vi anderson????? Makan til dårlige prestasjoner nå... Litt må vi kunne kreve Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kjedelig kamp i dag. Vet noen om et sted jeg kan bestille et skjerf, fra Norge?? FotballShop har vell dette. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. Sesongen er tre kamper gammel. Jeg sier alltid at man ikke kan se nøye på tabeller før minst Oktober. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Tror ikke det er banen man først og fremst skal frykte når man kommer til Old Trafford Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Leggetid er vel etter barne TV? Noe sånt .. Evans var generelt positiv kampen i gjennom, og Ronaldo så ut til å være i god nok fysisk form. Når han får inn touchen 100 % blir han like farlig som i fjor. Edit: WTF? Var sikker på at det hadde klikke for Shade22, men bare en med samme avatar .. Endret 17. september 2008 av sagberg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. Sesongen er tre kamper gammel. Jeg sier alltid at man ikke kan se nøye på tabeller før minst Oktober. Hvis du faktisk prøver å lese poster istendenfor å gjette hva som står der, og TENKE litt (du vet det?), såeh. Uansett om det er 1 kamp eller 15 kamper, så er det jo en universal sannhet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ok, må spørre bare: HVORFOR bruker vi anderson????? Makan til dårlige prestasjoner nå... Litt må vi kunne kreve Hadde noen raid da. Og det er litt driv i raidene hans. Men det er helt tydelig at han er sliten. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Tror ikke det er banen man først og fremst skal frykte når man kommer til Old Trafford Fulle engelskmenn? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. Sesongen er tre kamper gammel. Jeg sier alltid at man ikke kan se nøye på tabeller før minst Oktober. Hvis du faktisk prøver å lese poster istendenfor å gjette hva som står der, og TENKE litt (du vet det?), såeh. Uansett om det er 1 kamp eller 15 kamper, så er det jo en universal sannhet? Det er også en universal sannhet at temmelig mye kan skje i en sesong mellom September og Mai. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fletch og Evans var gode idag, og såklart Evra. Nå legger jeg meg, natta.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har alltid lurt på hvorfor banen går opp på OT. Guiden på OT forklarte det en gang, men jeg husker ikke forklaringen. Noen som kan friske opp minnet mitt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har alltid lurt på hvorfor banen går opp på OT. Guiden på OT forklarte det en gang, men jeg husker ikke forklaringen. Noen som kan friske opp minnet mitt? Hehe, det kan være farlig, se på Gattuso (og Lippi) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Tror ikke det er banen man først og fremst skal frykte når man kommer til Old Trafford Fulle engelskmenn? Close Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har alltid lurt på hvorfor banen går opp på OT. Guiden på OT forklarte det en gang, men jeg husker ikke forklaringen. Noen som kan friske opp minnet mitt? Var vel når de la varmerør o.l. De kunne ikke grave i grunnen, dermed ble det vel slik? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Snytt for straffe og brenner kjempesjansen. Det vanlige med andre ord. Dessuten var det mange som bare satt nede da Ronaldo kom innpå, ikke alle klappet som noen skal ha det til... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Snytt for straffe og brenner kjempesjansen. Det vanlige med andre ord. Dessuten var det mange som bare satt nede da Ronaldo kom innpå, ikke alle klappet som noen skal ha det til... Nei, synes jeg ikke "hørte" eller ihvertfall så mye klapping jeg heller. Uansett, det forjtener han ikke heller, isteden for å fortjene må han bevise (igjen). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 For å si det sånn: jeg respekterer de som ikke har noe i mot Ronaldo osv. Men å reise seg å klappe? Oppmuntre drittungen til enda mer faenskap? Er det mulig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan kunne du overse fjortissjenta som klappet alt hun hadde for Ronaldo? Det var jo en del som klappet, men som Hyrlen sa ikke alle. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ronaldo-situasjonen handler om det beste for klubben. Vi bør ta han i mot på en god måte, han er fortsatt United-spiller og han er per dags dato utrolig viktig for klubben. Hvis vi buer og bråker og bare lager kaos har det ingen annen virkning enn at det skaper en utrolig dårlig stemning rundt klubben. Dette medfører at fokuset blir på alt annet enn banen, noe som aldri er positivt. Jeg sier ikke at jeg eller noen andre har eller bør tilgi Ronaldo, men vi må tenke litt rasjonelt. Om det beste for klubben er at han er der eller ikke er ene og alene Fergusons valg, vi kan ikke annet enn å stole på at sjefen selv har kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå