Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. :)

Sesongen er tre kamper gammel. Jeg sier alltid at man ikke kan se nøye på tabeller før minst Oktober.

Lenke til kommentar
Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. :)

Sesongen er tre kamper gammel. Jeg sier alltid at man ikke kan se nøye på tabeller før minst Oktober.

Hvis du faktisk prøver å lese poster istendenfor å gjette hva som står der, og TENKE litt (du vet det?), såeh.

Uansett om det er 1 kamp eller 15 kamper, så er det jo en universal sannhet?

Lenke til kommentar

Hvis du faktisk prøver å lese poster istendenfor å gjette hva som står der, og TENKE litt (du vet det?), såeh.

Uansett om det er 1 kamp eller 15 kamper, så er det jo en universal sannhet?

Det er også en universal sannhet at temmelig mye kan skje i en sesong mellom September og Mai.

Lenke til kommentar

Ronaldo-situasjonen handler om det beste for klubben. Vi bør ta han i mot på en god måte, han er fortsatt United-spiller og han er per dags dato utrolig viktig for klubben. Hvis vi buer og bråker og bare lager kaos har det ingen annen virkning enn at det skaper en utrolig dårlig stemning rundt klubben. Dette medfører at fokuset blir på alt annet enn banen, noe som aldri er positivt. Jeg sier ikke at jeg eller noen andre har eller bør tilgi Ronaldo, men vi må tenke litt rasjonelt. Om det beste for klubben er at han er der eller ikke er ene og alene Fergusons valg, vi kan ikke annet enn å stole på at sjefen selv har kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...