CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Har du sett kampen? For en ikke-united fan må dette vært en kanon kamp... Vedder på at du leser VG Live og henger her på diskusjon... Nope, satt å så på en nokså grei stream. Helt ok kamp, skulle bare "fyre under" litt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok Hvordan i all verden skal vi tape mot dette laget? United har stålkontroll sentralt uten Carrick og Scholes. Defensivt får de sjanser kun grunnet ubalanse og en feilpasning. Ellers er det eneste de kunne godt forsvar mot et rustent United lag, i tillegg til en evinnelig klagen til dommer. Ellers visste United gode takter idag, håper det bedrer seg enda mer på Brua. Slik at vi kan få oss et raid der, selv om jeg har liten tro på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Lurte jeg og på, han var plutselig glad for at Ronaldo var tilbake. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 jeje, quit kjeklinga nå . Nei. Dette var kjedelige greier... Ja enig, frustrerende å være United Supporter om dagen. Man må bare hinte om hva som skjedde forje sesong (Og starten på den) - men engang er det argumentet brukt opp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ikke at det er noe underholdning i å lese poster av deg heller da Men likevel kommenterer du.. Nok OT. Positive med kampen var at Ronaldo er tilbake i form, og Fletcher! Ooog, Evans spilte bra. Hver gang jeg ser "OT" tenker jeg Old Trafford Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok Hvordan i all verden skal vi tape mot dette laget? United har stålkontroll sentralt uten Carrick og Scholes. Defensivt får de sjanser kun grunnet ubalanse og en feilpasning. Ellers er det eneste de kunne godt forsvar mot et rustent United lag, i tillegg til en evinnelig klagen til dommer. Ellers visste United gode takter idag, håper det bedrer seg enda mer på Brua. Slik at vi kan få oss et raid der, selv om jeg har liten tro på det. Stålkontroll hadde vi vel ikke, men vi hadde definitivt fortjent 3 poeng i dag føler jeg. Villarreal er på ingen måte et drittlag. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Vel, vi brukte CL-trofèet vårt i 2 år ^^ Edit: Svar til Giallorossi Endret 17. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Har du sett kampen? For en ikke-united fan må dette vært en kanon kamp... Vedder på at du leser VG Live og henger her på diskusjon... En kanon-kamp er vel å ta i? Jeg sovna nemlig .. Kanskje fordi jeg er ganske trøtt da, ikke bare pga av kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kunne ikke Tevez bare smelt ballen høyt i mål på storsjangsen hans? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ja forrige sesong var nesten samme, MEN vi klarte å grinde 1-0 mot Roma selvom vi hadde litt flaks på slutten mot de og alt. Her fikk vi bare ett poeng og har TAPT mot Pool, litt forskjellig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Nå er jo dere kjent for å være spesielle da. Edit: Svar ti CCola. Endret 17. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Har du sett kampen? For en ikke-united fan må dette vært en kanon kamp... Vedder på at du leser VG Live og henger her på diskusjon... En kanon-kamp er vel å ta i? Jeg sovna nemlig .. Kanskje fordi jeg er ganske trøtt da, ikke bare pga av kampen! Leggetid er vel etter barne TV? Endret 17. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Uavgjort Uavgjort Seier Tap Tap Uavgjort Og vi kan vel forvente uavgjort som det beste alternativet til helgen også. Hva skal man si? CARLOS PELL DEG FOR HELVETE TILBAKE TIL MANCHESTER! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Banen deres er farlig. Du er redd, ja? Det er ikke kødd engang, har sett flere som har skadet seg på den kanten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ja forrige sesong var nesten samme, MEN vi klarte å grinde 1-0 mot Roma selvom vi hadde litt flaks på slutten mot de og alt. Her fikk vi bare ett poeng og har TAPT mot Pool, litt forskjellig. Vi har dobbelt så mange poeng etter de første 3 kampene denne sesongen. Anfield er alltid vanskelig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det var vel akkurat dette som har vært forskjellen på Liverpool og Man Utd de siste årene, nemlig at United klarer å ta poeng på dårlige dager, mens Liverpool ikke. Til NÅ iår er det motsatt, men om det holder seg er blit noe annet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ja, jeg vet men er bare noe som feiler i år. Holdt på å si at forsvaret ikke ser så bra ut, men ja, nei, kanskje jeg er bare litt dum i kveld. Frustrert er jeg ihvertfall. Spesielt pga. Park situasjonene, veldig synd for han og personlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Banen deres er farlig. Du er redd, ja? Det er ikke kødd engang, har sett flere som har skadet seg på den kanten. Har noen blitt skadd? Har sett noen som har fått seg noen blåflekker, men kan ikke huske noen skade. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ja forrige sesong var nesten samme, MEN vi klarte å grinde 1-0 mot Roma selvom vi hadde litt flaks på slutten mot de og alt. Her fikk vi bare ett poeng og har TAPT mot Pool, litt forskjellig. Vi har dobbelt så mange poeng etter de første 3 kampene denne sesongen. Anfield er alltid vanskelig Det kan godt være sant, men det er samme "problem" som i fjor - vi sliter med å komme igang. Og det laget som fulgte oss til døra i fjor, hadde "like" dårlig form som oss i starten men kom etterhvert. Tror neppe Chelsea får en slik periode i år, desverre. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kjedelig kamp i dag. Vet noen om et sted jeg kan bestille et skjerf, fra Norge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå