salomo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Faen den skal i mål.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Now you´re even. Ah, Shut up. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Nei, det er det jeg sa, det kommer til å ende 0-0, detta er en typisk slik kamp. Så skårte Arsenal også, Tho's' Bastards. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Han har jeg ikke hørt om.. Hvor spiller han? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Han har jeg ikke hørt om.. Hvor spiller han? Huff virus.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Han har jeg ikke hørt om.. Hvor spiller han? Dumt det der å gidde å pirke Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Han har jeg ikke hørt om.. Hvor spiller han? Dumt det der å gidde å pirke Hihi, pirke pirke, jeg kjeder meg. Noe underholdning i kampen var det iallfall ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ikke at det er noe underholdning i å lese poster av deg heller da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 jeje, quit kjeklinga nå . Nei. Dette var kjedelige greier... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Nei, dette var labre greier, men dårlig sesongstart har funket for oss før. Tevez og Evans kom så nært som det går an å komme. Ballen ville bare ikke inn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fy faen OT reiser seg og klapper for Ronaldo. Jeg blir kvalm. STRETFORD END MAKE SOME FUCKING NOISE! Og da mener jeg IKKE jubel og klapping. Hva er det du prater om, var plenty med lyd derfra idag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Frustrerende, men en posetiv kamp vil jeg si. Herlig å få gullgutten på banen igjen. Og han ga oss mere fart. Flott at det var CL. Det blir liksom litt mindre viktig mener jeg. Og jeg er veldig glad for at fansen har tilgitt Ronaldo. Endret 17. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ikke at det er noe underholdning i å lese poster av deg heller da Men likevel kommenterer du.. Nok OT. Positive med kampen var at Ronaldo er tilbake i form, og Fletcher! Ooog, Evans spilte bra. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Celtic klarte heldigvis ikke å slå Aalborg. Takk for det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Herlig å se Rolnaldo tibake... Han har jeg ikke hørt om.. Hvor spiller han? Dumt det der å gidde å pirke Hihi, pirke pirke, jeg kjeder meg. Noe underholdning i kampen var det iallfall ikke. Har du sett kampen? For en ikke-united fan må dette vært en kanon kamp... Vedder på at du leser VG Live og henger her på diskusjon... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok Akkurat det du skriver det blir MAX 11 poeng, det spørs om akkurat det blir nok. ^^ Men tror nok dere går lett videre fra gruppa. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Voldsomt så Stokke skulle hype Ronaldo. Han snakket ikke om annet 10 minutter før og 10 minutter etter han kom inn. Banen deres er farlig. Du er redd, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå