Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Alltid kos å bli snytt for straffer... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fletcher viser at det var feil å sette han ut mot Liverpool. Han er i skikkelig form for tiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Tja, jeg synes første omgang egnetlig var et stort gjesp, ingen store sjanser. Angående straffesparket, selvsagt var det det, men når Park er så klønete å detter som han gjør så fortjener han det nesten ikke - kom ned til Italia n' We will show you Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Alltid kos å bli snytt for straffer... Ja for da har man noe å klage på. Bare jeg som synst Park filmet? Men fra synsing til fact, United har vært best og Villareal skaper ingenting. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Park blir tatt, men tryner selv også. Den første er klar straffe, den siste der er 50/50, men om han ikke blåser så må han da gi gult kort ELLER corner....! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Er redd dette ender med 0-0 eller 1-1, dette er en typsik uavgjort kamp, med mindre vi får innpå en skikkelig matchvinner (til). Endret 17. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Park blir tatt, men tryner selv også. Den første er klar straffe, den siste der er 50/50, men om han ikke blåser så må han da gi gult kort ELLER corner....! Omvendt? Den første er tvilsom, den andre er klar? Jeg synes nå uansett at Park overspiller på situasjon nummer én, og blir felt på nummer to. Selv om jeg ikke er 100% sikker på at det er straffe. Det er opp til dommeren, og han blåste ikke i dag. Men tenk, en 50/50-situasjon i andre omgang og vips - straffespark til Manchester United. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 På den første situasjonen blir han TRÅKKET på. Du kan ikke overspille når beinet ditt sitter fast... Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 På den første situasjonen blir han TRÅKKET på. Du kan ikke overspille når beinet ditt sitter fast... Jo. Det kan man da? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) På den første situasjonen blir han TRÅKKET på. Du kan ikke overspille når beinet ditt sitter fast... Jo. Det kan man da? Ja, selvsagt kan man det. Men det var straffe. Edit: Hoho, Rutinert av Ferdinand i den situasjonen med Guille Franco Endret 17. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Herregud for en gjeng kommentatorer...! Hvor mye patetisk har de klart å lire av seg denne omgangen? Dagens quote: "Jeg synes ikke Park har vært imponerende"... edit: "Ikke vært Park sin kveld"... Endret 17. september 2008 av arehei Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 For en sopp av en dommer... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jepp. Men se på kampen nå folkens, vi snakker om straffen hvis vi ikke vinner etter kampen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 For en sopp av en dommer... Herregud, nå synes jeg vi snart må begynne å slutte å klage på dommerene hele tiden, har blitt vell mye i det siste. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 For en sopp av en dommer... Herregud, nå synes jeg vi snart må begynne å slutte å klage på dommerene hele tiden, har blitt vell mye i det siste. Stiller seg i veien for pasningene våre og greier... Nei, han er og blir en sopp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fy faen OT reiser seg og klapper for Ronaldo. Jeg blir kvalm. STRETFORD END MAKE SOME FUCKING NOISE! Og da mener jeg IKKE jubel og klapping. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hehe, er enig i at han har hatt enkelte feildømminger, men sånn er fotballen. Du/Dere får komme ned til Italia og sjekke dommerne der, evneveike jævler. (PS: ikke kommenter noe kjøpt og betalt Shit nå ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hater ikke Ronaldo så veldig mye, men er ganske sur at de viste så mye respekt og sto opp og klappet og sånn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fy faen OT reiser seg og klapper for Ronaldo. Jeg blir kvalm. STRETFORD END MAKE SOME FUCKING NOISE! Og da mener jeg IKKE jubel og klapping. Hva i alle dager er poenget med å pipe for Ronaldo? Selv hater jeg personligheten til fyren, men beundrer hans fotballegenskaper. Det er trist, men verdens beste fotballspiller er en tulling. Hadde jeg vært på stadion nå hadde jeg, for Man Utd sin skyld, klappet og ropt positive ord som bare faen, men inni meg vært klar over hvor mye jeg misliker personen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hør på Viva Ronaldo nå da, er jo villt mye klappin og alt for han. Litt drøyt, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå