CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hmm. Er ikke Berbatov registrert for CL-spill? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hvis de buer på Ronaldo når han kommer inn skal jeg sprette champagnen. Det hadde vært herlig. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hvis de buer på Ronaldo når han kommer inn skal jeg sprette champagnen. Det hadde vært herlig. Nisse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Berbatov er skadet i kneet, skrev det i går. Skrev forsåvidt også at Brown kommer sikkert å sitte på benken og at Berba står over helt (tippet og bruke litt av nyhetene) og jeg tok rett. I am good! Btw, favorittspilleren min, bare se på avatar. Har alltid vært, er, og skal alltid være Ginger Man, Paul Scholes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det der er vel egentlig straffe? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hvis de buer på Ronaldo når han kommer inn skal jeg sprette champagnen. Det hadde vært herlig. Nesten bedre enn at Arsenal vinner noe det Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det der er vel egentlig straffe? Fellingen var innfor 16-meteren. Ja. Møkka-dommer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 HVA er det dommeren gjør? Det var faen KLAR straffe, jeg blir så sur. Synd at Rio bommet på sjansen og btw, veldig synd. Han fortjener et hard earned mål. Men faen da dommeren, du må BLÅSE! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Snytt for straffe der ja. Nani åpner bra, tullete gjennomspill helt i starten, men har hatt noen gode innlegg og et godt skudd. Tror slike kamper er fantastisk for Nani å briljere i, da vi stiller med litt flere reserver. CLpatchen er forresten fantastisk fin. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det der er vel egentlig straffe? Fellingen var innfor 16-meteren. Ja. Møkka-dommer. En sånn Liverpool straffe det der. Man kan dømme straffe, men det er veldig skjelden de gjør det. Hadde vert frispark utenfor 16 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ser ut som Neville sliter veldig nå. Trist å se. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det er straffe, men en "Liverpool-straffe"? Det var jo klar straffe! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ser ut som Neville sliter veldig nå. Trist å se. Neville har da vert god Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ser ut som Neville sliter veldig nå. Trist å se. Neville har da vert god Jeg lurer litt på.. Ser du kampen? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ser ut som Neville sliter veldig nå. Trist å se. Neville har da vert god Elendige innlegg da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Følg med Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hva er det med Stokke? Han kan ikke forskjellen mellom Evra og Nani. :/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Det var jo klar straffe! Enig, united fortjente ett mål pga den situasjonen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Stokke kan null og niks om fotball. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Haha, snytt for straffe nr.2. Begynner å bli pinlig for dommern det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå