Blax Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Evra, Rooney og Rio ! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Forresten,hvilke favorittspillere har denne trådens debattanter? Egentlig de fleste, utenom Nani. Jeg hater riktignok ikke Nani, men jeg kan ikke si jeg liker fyren, og det røde kortet mot West Ham og innsatsen mot Zenit var vel toppen av isfjellet. Ronaldo derimot hater jeg. Kan jo forsåvidt svare for Raste og Limberbatov også, slik at vi slipper å bruke poster på det: Det er Ronaldoboy<3 som er favoritten. Ronaldo er nok ikke favouritten min. Men det er riktig som points sier, at jeg ikke deler dette hatet. Neville er vel den som kommer nermest en favouritt. *Samme jobb i ti år? Damn. Jeg har også vert i samme jobb i ti år. Endret 17. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Må jo vere Tevez/Rooney(ligger temmelig likt) og Evra! Elsker måten tevez og rooney jobber på, samtidig har du jo allmighty Evra som er en jævel på kant =) EDIT: Glemte jo Vidic! Kan ikke annet enn å elske fysikken til den karen, helt Endret 17. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fletcher, Park, Scholes Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg liker Evra godt. Og Vidic og Rio. Egentlig alle Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Lang liste. Vidic, Ferdinand, Scholes, Rooney, VDS, Evra, Neville Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Carrick! Fyr som gjør en kjempejobb som ikke så mange legger merke til, helt til han går av (som mot pool). Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Liker Vidic veldig godt. Fyren flesker til i alle dueller, og du ser hvordan kroppen og lemmene hans og de stakkarne som prøver seg på han flyge av sted, som en slags rag-doll effekt vi ser i spill. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Favorittspilleren min har alltid vært Giggs. Og jeg har også veldig sansen for Ferdinand. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Anderson, Rio, Carrick, Tevez, Rooney ++ Listen er lang selvfølgelig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Liker Scholes, herlig fyr. Down to earth og daller ikke rundt på banen. Synd at han er blitt så gammel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Akkurat nå so liker jeg Van der Sar og Brown. Men fra spøk til alvor så har jeg sansen for Giggs. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Først og fremst Rio. Anderson, Evra, Vidic, Scholes og Rooney er også høyt oppe på listen. Edit: Pluss Carrick selvfølgelig. Endret 17. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Forresten,hvilke favorittspillere har denne trådens debattanter? Scholes, Carrick, Rooney, Ferdinand, Neville, Fletcher, O'Shea, Hargreaves. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har alltid likt Wes Brown godt. Samtidig har jeg sansen for Owen Hargreaves EDIT: Er det noen som har noen skikkelige gode garderobehistorier på lur? Mens vi er inne på spillere altså Endret 17. september 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Min favoritt er uten tvil Wayne Rooney. Folk fra klassen sier at jeg hadde gifta meg med han hvis jeg fikk sjansen Liker Hargreaves litt ekstra også, veit ikke helt grunnen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Vet ikke helt om det er positivt - men jeg får tolke det slikt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Haha, tolk det dit du Men merk: dems ord, ikke mine Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Scholes. Alltid vært min favoritt . Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Scholes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå