Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med seieren, selv om det var jævlig ufortjent.. :p Gratulerer med seriegullet også, tror dere tar dette nå.

8068771[/snapback]

Endelig en Pool supporter det ikke lyser bitterhet av. Kunne ikke forestilt meg hvor bitter jeg hadde vært.

 

Neste trøya som skal kjøpes inn er .... *trommevirvel*

 

OSHEA

 

Jezuz han begynner å bli favoritten på OT nå. Jeg bare elsker han, ikke på en seksuell måte altså.

Lenke til kommentar

Gratulerer alle United fans her :)

 

Mange kan kanskje sei at seieren var ufortjent men alt i alt så hadde dei spel omtrent likt og United tok bedre vare på sjangsane sine enn liverpool, angåande den scholes situasjonen vil eg personlig sei at etter som eg har opplevd scholes prøvde han ikkje å treffe med slaget, men det var rett og slett eitt frustrasjonsslag i lufta. Dommaren tolka detta som eit slag mot hode til liverpool spiller og dermed rødt. Men er det ein ting liverpool ikje kan sei er det den situasjonen fordi i forkant skada carragher Rooney med ein stygg takling i knehøgde med knottene først...

 

Vil tørre å påstå at ligagullet ender på OT no! <3

Beste spillere på banen i dag var:

 

- John O'Shea og Edwin Van Der Sar <3 <3 <3

 

 

Mvh

Ein glad United Supporter :love:

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

 

Han har fått tre kamper allerede. Kampene han må stå over er BBurn og Bolton hjemme i serien og Boro borte i cupen.

 

Ligagullet er fortsatt ikke i boks...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

 

Det er i såfall om mulig enda værre.

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

samme her..han var rett og slett irritert på dommeren etter avgjørelsen og dermed "slo" han i lause lufta etter dommeren..tror ikke det var meningen å vere så nermt alonso som slaget vart...

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

 

Det er i såfall om mulig enda værre.

8068913[/snapback]

 

Alle spillere "slår" etter dommere. Du vet godt hva jeg snakker om. Sin måte å reagere på etter en dommeravgjørelse, Rooney gjør jo dette omtrent i hver kamp.

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

 

Det er i såfall om mulig enda værre.

8068913[/snapback]

at han slår i luft av frustrasjon?

det scholes gjorde der var en annen måte å få ut frustrasjonen av kroppen enn den versjonen der en spiller slenger ballen hardt ned i bakken..han var ikke ute etter verken dommer eller motspiller

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

 

Det er i såfall om mulig enda værre.

8068913[/snapback]

 

HAHAHA! Det må være dagens dumme. Da tror jeg sikkert 10 stk hadde fått direkte rødt i løpet av en kamp!

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter.

8068892[/snapback]

 

Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso.

8068906[/snapback]

 

Det er i såfall om mulig enda værre.

8068913[/snapback]

 

HAHAHA! Det må være dagens dumme. Da tror jeg sikkert 10 stk hadde fått direkte rødt i løpet av en kamp!

8068933[/snapback]

 

Ditto.

 

Jeg tviler på at 10 forskjellige spill pr kamp retter ut et slag mot dommeren som tilfeldigvis sneier hodet til nærmeste motspiller.

Lenke til kommentar

Smakte godt med 3 poeng etter den kampen der. Ufortjent, men så godt så godt!

Litt vaklende display av oss, enkelte spillere presterte ikkje godt nok, vanskelig kamp.

Synes VDS og Rio var best idag. Godt valg av SAF å bytte ut Evra med Silvestre. Flott frispark av Ron, og O'Shea var på pletten, good one!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...