Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Grattis med seiern alle Man U fans! Håper dere er glade og fortsetter og vinner med go balanse på flaksen og ikke minst.. ufortjent Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Grattis med seiern alle Man U fans! Håper dere er glade og fortsetter og vinner med go balanse på flaksen og ikke minst.. ufortjent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer med seieren, selv om det var jævlig ufortjent.. Gratulerer med seriegullet også, tror dere tar dette nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer med seieren, selv om det var jævlig ufortjent.. Gratulerer med seriegullet også, tror dere tar dette nå. 8068771[/snapback] Endelig en Pool supporter det ikke lyser bitterhet av. Kunne ikke forestilt meg hvor bitter jeg hadde vært. Neste trøya som skal kjøpes inn er .... *trommevirvel* OSHEA Jezuz han begynner å bli favoritten på OT nå. Jeg bare elsker han, ikke på en seksuell måte altså. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer alle United fans her Mange kan kanskje sei at seieren var ufortjent men alt i alt så hadde dei spel omtrent likt og United tok bedre vare på sjangsane sine enn liverpool, angåande den scholes situasjonen vil eg personlig sei at etter som eg har opplevd scholes prøvde han ikkje å treffe med slaget, men det var rett og slett eitt frustrasjonsslag i lufta. Dommaren tolka detta som eit slag mot hode til liverpool spiller og dermed rødt. Men er det ein ting liverpool ikje kan sei er det den situasjonen fordi i forkant skada carragher Rooney med ein stygg takling i knehøgde med knottene først... Vil tørre å påstå at ligagullet ender på OT no! <3 Beste spillere på banen i dag var: - John O'Shea og Edwin Van Der Sar <3 <3 <3 Mvh Ein glad United Supporter Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Deilig seier, herlig å se Liverpoolsvina blekne på pubben og vende hjem med en tåre i øyekroken. Det var virkelig Chelseatendenser over dette, rett før slutt og herlig ufortjent, United spilte klart dårligst bortsett fra i mål Man of the match, Edwin Van Der Sar Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. Han har fått tre kamper allerede. Kampene han må stå over er BBurn og Bolton hjemme i serien og Boro borte i cupen. Ligagullet er fortsatt ikke i boks... Endret 3. mars 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] Det er i såfall om mulig enda værre. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] samme her..han var rett og slett irritert på dommeren etter avgjørelsen og dermed "slo" han i lause lufta etter dommeren..tror ikke det var meningen å vere så nermt alonso som slaget vart... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] Det er i såfall om mulig enda værre. 8068913[/snapback] Alle spillere "slår" etter dommere. Du vet godt hva jeg snakker om. Sin måte å reagere på etter en dommeravgjørelse, Rooney gjør jo dette omtrent i hver kamp. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] Det er i såfall om mulig enda værre. 8068913[/snapback] at han slår i luft av frustrasjon? det scholes gjorde der var en annen måte å få ut frustrasjonen av kroppen enn den versjonen der en spiller slenger ballen hardt ned i bakken..han var ikke ute etter verken dommer eller motspiller Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hadde det ikke vært for at jeg er Unitedsupporter hadde jeg vært enig med deg Rakkerunge Synes ikke det så ut som han var ute etter å treffe han, mer som et oppgitt slag i lufta etter å ha blitt dryhumped av Alonso... Endret 3. mars 2007 av Sneakerholic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] Det er i såfall om mulig enda værre. 8068913[/snapback] HAHAHA! Det må være dagens dumme. Da tror jeg sikkert 10 stk hadde fått direkte rødt i løpet av en kamp! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Får håpe alt er bra med Rooney. Kjenner jeg FA rett får vel Scholes 4 kampers karantene. Latterlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Får håpe alt er bra med Rooney. Kjenner jeg FA rett får vel Scholes 4 kampers karantene. Latterlig. 8068940[/snapback] Han har fått tre kamper allerede. Følg med Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan kan folk si at Scholes ikke skulle hatt rødt kort? Han slo med knyttet neve og det var kun flaks at han ikke traff. Soleklart rødt kort, minimun 3 kampers karantene. Fra en United-supporter. 8068892[/snapback] Fra min del så oppfattet jeg det som han "slo" etter dommern, mens dommern trodde han slo etter Alonso. 8068906[/snapback] Det er i såfall om mulig enda værre. 8068913[/snapback] HAHAHA! Det må være dagens dumme. Da tror jeg sikkert 10 stk hadde fått direkte rødt i løpet av en kamp! 8068933[/snapback] Ditto. Jeg tviler på at 10 forskjellige spill pr kamp retter ut et slag mot dommeren som tilfeldigvis sneier hodet til nærmeste motspiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Altså. Var nok tilfeldig at pool spilleren stod der han gjorde... Er vel vanligvis ikke sånn at man flytter seg 2 meter vekk fra spillere før reaksjonen kommer. Den kommer alltid med en gang! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Smakte godt med 3 poeng etter den kampen der. Ufortjent, men så godt så godt! Litt vaklende display av oss, enkelte spillere presterte ikkje godt nok, vanskelig kamp. Synes VDS og Rio var best idag. Godt valg av SAF å bytte ut Evra med Silvestre. Flott frispark av Ron, og O'Shea var på pletten, good one! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Må bare få lov til å hylle Ryan Giggs med kamp nr. 700 for United idag, helt rått. The Welsh Wizard, fuckin legend! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå