stwa Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Vet ikke om det er skrevet før men. TERRY spiller mot United i helgen.FA har sagt ja. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4154018,00.html Typisk FA.. Lukter råttent lang vei!! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Chelsea spilleren var vel ikke mellom Terry og målet da. Han var en meter foran ca, og mildt sagt endel meter til siden. Faen ta altså. Eneste lyspunktet fra helgens kamper var at Terry var ute. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 AIG... hva tror dere? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 AIG... hva tror dere? Det ble diskutert for noen sider tilbake Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 AIG... hva tror dere? Det er ikke lett å si mtp finanssituasjonen i statene nå. Håper virkelig det ordner seg. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^ Om AIG går konk, så merker ingen visst vi skifter til AEG? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^ Håper inderlig ikke det blir fly emirates, har fått et eller annet hat mot dem. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^ Håper inderlig ikke det blir fly emirates, har fått et eller annet hat mot dem. Chelski, Arse... Ikke Emirates. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Vi får jo en dårlig start da, som kan være vanskelig å ta igjen. ' Det er sant. Selvfølgelig kan det virke dumt å snakke om gullet allerede nå, men hvis dere taper på brua, så får dere en tøff jobb foran dere. Chelski er så sterke i år at jeg tror ikke de gir i fra seg altfor mange poeng. Hadde vert skikkelig morro å blitt avskrevet i September Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^ Om AIG går konk, så merker ingen visst vi skifter til AEG? Hahaha, den lo jeg faktisk ganske bra av Men synd visst vi mister AIG, mange penger, og det ser jævla bra ut, enkel og minimalistisk logo Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Får litt frysninger med tanke på hva Berbatov og Ronaldo kan utrette ilag! Gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Gleder meg til kampen i morgen ja.. håper de begge starter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Får litt frysninger med tanke på hva Berbatov og Ronaldo kan utrette ilag! Jeg også Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Får litt frysninger med tanke på hva Berbatov og Ronaldo kan utrette ilag! Gleder meg til i morgen! http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...eak_for_carrick Dimitar Berbatov was another absentee from Tuesday's training session ahead of the Champions League clash with Villarreal. The Bulgarian striker took a knock at Anfield but did complete the full 90 minutes and was expected to be part of Ferguson's squad for their first Champions League game since beating Chelsea in a penalty shoot-out to lift the trophy in Moscow last May. There has been no word on whether the 27-year-old has a chance of being fit, although Ferguson will no doubt hope he is. Håper han spiller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 U scared, Danielzu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Redd og redd, kan bli en skummel duo. Om de samarbeider da, Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Ja men ingen av de starter i morgen. Ronaldo er nesten garantert på benken, og akk. nå håper jeg faktisk bare at Berba er med i det hele tatt, fordi det ser ut som han kan stå over i morgen. Kjipt men mulig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 HELVETE for en fullstendig MASSIVT irriterende stemme det var på han som driver og maser om at det er JUNAITED-KAMP I MÅÅRN PÅ TEVETRE... Med trykk på hver jævla stavelse og "jeg er liksom-tøff"-stemme...HUFF! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 MænsjEster JuNaiTid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå