Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Listen to Olaf Thon, vi har ikke nok til alle uansett, og da blir det urettferdig. Få heller inn litt penger og bruk det på lavere billettpriser. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hva er det for noe Barca-rip off dere gnåler om? Blir jo bare patetisk hvis United dilter etter Barcelona og klistrer Unicef på draktene. Det er bare patetisk å gi penger til Redd Barna bare fordi Petter Stordalen gjør det. Ikke å gi penger. Men hvis Petter Stordalen hadde gitt penger til Unicef og begynt å gå med Unicef-t-skjorte, ville det vært patetisk hvis alle andre gjorde det samme for å være like kul som Stordalen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Angående Stordalen og Unicef. Jeg har trøyen han spilte med under kjendiskampen på Norway cup:P Den stinket når jeg fikk den i posten, men er en kul trøye. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hva er det for noe Barca-rip off dere gnåler om? Blir jo bare patetisk hvis United dilter etter Barcelona og klistrer Unicef på draktene. Det er bare patetisk å gi penger til Redd Barna bare fordi Petter Stordalen gjør det. Ikke å gi penger. Men hvis Petter Stordalen hadde gitt penger til Unicef og begynt å gå med Unicef-t-skjorte, ville det vært patetisk hvis alle andre gjorde det samme for å være like kul som Stordalen. Forstår ikke hvordan dere i det hele tatt kan sammenligne Unicef med en bleiefis som Petter Stordalen. Jeg ville vært stolt av at klubben min hadde latt penger være penger en sesong,og la en god organisasjon som Unicef pryde drakten!Jeg ser sammenhengen med Barcelona,men er det negativt å bli assosiert med dem?Det er altfor mye pengesnakk ellers i verden! Og BY THE WAY!Hadde Stordalen gjort det trendy at mennesker kjøpte Unicef t-skjorter,hvor penger gikk til et godt formål,så ser jeg absolutt ingenting i veien med det heller!!!!!Selv om han er en stor liten kladd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Unicef på drakta hadde vert flott det, men en ny sponsor hadde vel vert det beste. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 False Alarm: AIG allowed to access $20 billion NEW YORK, Sept. 15 (UPI) -- New York regulators decided Monday that American International Group (NYSE:AFF) can access $20 billion of its own money in the face of a financial crisis. http://www.upi.com/Business_News/2008/09/1...57501221479339/ Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Er ikke Neville kampklar eller har dere helt glemt han? Neville er skadefri og kampklar, men han er ikke god nok for førstelaget per dags dato. Brown, Hargreaves og O'Shea bør alle starte fremfor han, i hvert fall de to førstnevnte, synes jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Håper Limberbatov har rett og at vi starter med Evans inn for Vidic, og lar Brown være der han har briljert siden han tok over etter Neville ble skada hele veien tilbake i Mars 2007. Men blir vel at Brown kommer inn og at Hargo/Nev/O'Shea flytter ut til høyreback, noe som er synd syns jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg tror nok Brown blir flyttet inn jeg også Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Bytt plass på Hargreaves og Brown så er jeg enig Ja det er kanskje sant. men var det ikke en gang i fjor det var en lignende situasjon? Mener å huske at Hargreaves ble puttet inn som midtstopper og brown på høyre. Mener også å huske at det ikke funket så bra, så burde kanskje bytte om de to. Noen som husker hvilken kamp dette var? Tror det blir det her hvertfall i og med at Hargreaves har blitt puttet ned i forsvar før. Brown/Hargreaves - Ferdinand - Hargreaves/Brown - Evra Endret 16. september 2008 av downsattack Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hargreaves spiller ikke stopper når man har Brown, det er 100% sikkert. I tillegg til at man har Evans. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Terry har fått gjort om det røde kortet: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4154018,00.html Bombe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Og Carrick har brukket benet Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jepp. 4-6 uker ute. Lov å være pesimistisk nå? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jepp. 4-6 uker ute. Lov å være pesimistisk nå? OMG! Så lenge? Shiit, da må Hargy komme i form. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Vi har Fletcher, Hargreaves og Anderson på midten da. Vi har heldigvis en bred midtbane. Jeg tviler ikke noe serlig på Hargreaves, jeg er mere usikker på Anderson. Han virker sliten og det er heller ikke noe rart. Han har spilt og reist veldig mye i det siste. Håper vi sparer han i CL. Endret 16. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Fikk downs da jeg leste overskriften til dagbladet: Rooneys «røde» dager er over. Fy faen dagbladet suger... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Dagbladet er elendig. Old news. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Fikk downs da jeg leste overskriften til dagbladet: Rooneys «røde» dager er over. Fy faen dagbladet suger... Nei de er faktisk ganske dyktige, de fikk deg til å åpne artikkelen, right? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Haha, det er sant. Tenkte ikke på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå