Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Terry er riktignok kaptein - og lederegenskapene hans vil naturlig nok bli savnet - men til gjengjeld synes jeg at Carvalho er en bedre stopper. Terry er kanskje sjefen i Chelseas forsvar, men Carvalho er - slik jeg ser det - den beste av dem.

Dessuten er det hevet over enhver tvil at Alex på papiret er en bedre stopper enn Brown. Og da drister jeg meg videre til å dra følgende konklusjon:

Alex/Carvalho > Brown/Ferdinand.

Hva synes dere? Jeg antar at en del av dere er uenige. Det faktum at Alex mangler kamptrening, og at Brown har en tendens til å spille godt som stopper når det trengs, taler naturlig nok i Uniteds favør. Men likevel føler jeg at Chelsea kommer litt bedre ut av situasjonen enn United, alt i alt.

Synspunkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat nå er jeg litt glad for at jeg ikke har kjøpt min kvote med drakter i år.Hadde vært fælt å blåst vekk 2500 kr på drakter som vi ikke skal bruke :ph34r:

Hæ? Ser ingen grunn til at draktene skal byttes ut fordi AIG går konkurs. Neste sesong er noe annet, men draktene som ble lansert for denne sesongen er jeg 100% sikker på vi skal bruke, uansett om AIG går konkurs eller ikke.

Lenke til kommentar
Akkurat nå er jeg litt glad for at jeg ikke har kjøpt min kvote med drakter i år.Hadde vært fælt å blåst vekk 2500 kr på drakter som vi ikke skal bruke :ph34r:

Hæ? Ser ingen grunn til at draktene skal byttes ut fordi AIG går konkurs. Neste sesong er noe annet, men draktene som ble lansert for denne sesongen er jeg 100% sikker på vi skal bruke, uansett om AIG går konkurs eller ikke.

Hvordan kan du være 100% sikker på det?går AIG konkurs,har ikke merkevaren noen verdi eller har mer midler,ergo logoen blir fjernet slik som med West Ham nå i helgen.Da vil vi få inn en ny sponsor.

Fotnote: men så det er sagt,jeg DIGGER AIG som sponsor.Syns den passer dritbra til drakten vår :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes noen United drakta er direkte fin, hvis vi skal se bort ifra å være en supporter?

Chelsea. Kaptein og sjef i midtforsvaret ute.

Carvalho er faktisk en bedre stopper.

Det kommer litt an på, men Terry er kaptein, forsvarssjef, og har en høy stjerne innad i laget og mye respekt fra motstanderne. Han er viktigere for Chelsea.

Tja, er enig i at Terry er viktigere enn Carvalho for Chelsea - men hvem som faktisk er best er vanskelig å sammenligne.

Lenke til kommentar
Dette er en mulighet til kampen. Tviler på at det blir slik, men jeg håper i det minste at den bakre fireren starter på denne måten:

Sar

Hargreaves - Rio - Brown - Evra

Rooney - Scholes - Fletch - Nani

Tevez - Berba

Du skal få en is om Scholes starter denne kampen. Brown tar sikkert Vidic sin plass, også blir det O'Shea eller Hargreaves på høyreback. Jeg tenkte mest på Hargreaves og Anderson sentralt, men Anderson og Fletcher går også an. Så håper jeg Ronaldo starter på høyrekant og Nani på venstre, pluss Rooney og Berbatov på topp.

Er ikke Neville kampklar eller har dere helt glemt han?

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være 100% sikker på det?går AIG konkurs,har ikke merkevaren noen verdi eller har mer midler,ergo logoen blir fjernet slik som med West Ham nå i helgen.Da vil vi få inn en ny sponsor.

100 % var kanskje litt overdrevent, men hvis ett eventuelt sponsorskifte kommmer til å skje i løpet av nærmeste framtid, kommer draktene for 08/09 sesongen med AIG-logo på til å være verdiløse omtrent. Noe som garantert vil skape voldsomme reaksjoner.

Fotnote: men så det er sagt,jeg DIGGER AIG som sponsor.Syns den passer dritbra til drakten vår :thumbup:

Agree, men jeg tror faktisk Unicef kan passe ganske bra de også ;)

Lenke til kommentar
Synes noen United drakta er direkte fin, hvis vi skal se bort ifra å være en supporter?

Absolutt!!

Draktene vi bruker nå om dagen(bortsett fra kanskje den hvite,skulle heller hatt den svarte fra ifjor)synes jeg er di beste på lenge!

Hehe, deg (og dere) om det, generelt sett synes jeg Engelske drakter stort sett er et stort gjesp. Old school Nike og Adidas passer ikke meg ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...