Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke i mine øyne, og jeg synest det er ekstremt dårlig gjort å bare sette en strek for hva han har gjort for klubben bare fordi han sier at han drar om Real blar opp de sinnsyke summene avisene opererte med.

 

DET er arroganse det.

Så skylden ligger hos Real? Ronaldo oppførte seg som en idiot, hadde det vært en annen spiller hadde det vært på hodet og ræva ut. Man kan tilgi, men det tar tid.

 

Hvordan oppførte han seg som en idiot ? Såklart det ikke er Real sin skyld.

Hvordan, vel skape en enorm sky av rykter og faenskap. Kan godt skylde på media her, men Ronaldo har sin del av æren. En evig vingling, å t.o.m MEN skrev at han ikke tok telefonen når klubben ringte han. Særdeles lite proff oppførsel.

Lenke til kommentar
De synger "Viva John Terry" ikke "Viva Ronaldo".

 

Mange påstår det, men jeg synest ikke det. Er i såfall dumt av dem å ikke synge om Ronaldo

Hørte du i går på, når Red Army sang ut Anfield? "Viva John Terry, Viva John Terry, could have won the cup, but you fucked it up" e.l. Vet ikke helt åssen den sangen går. Klart å tydelig John Terry.

 

Vel. Jeg synest det er ekstremt dårlig gjort mot Ronaldo i så fall.

 

Det er vel som jeg har sagt før- Det er veldig mange her inne som har hatt godt av at Manchester United hadde rykket ned noen divisjoner. Det samme gjelder vel de på Old Trafford. De har ikke snev av bakkekontakt.

Du syns det er "ekstremt dårlig gjort" mot Ronaldo at folk ikke synger om han? Okey, så når en spiller lager et helvete i et overgangsvindu, vil vekk og pisser på klubben og dens supportere, så er det dårlig gjort å ikke synge sangen hans? You gotta be kiddin' me.

 

Og vi vet vel godt hvem som ikke har bakkekontakt. Siste uttalelsene i dag gjorde meg kvalm og ønsker denne arrogante portugiseren lengre vekk fra Old Trafford enn noen gang før.

Lenke til kommentar

At han ikke tok telefinen hvis noen ringer er veldig typisk media da. Kanskje han ikke var hjemme. Kanskje han ville konsentrere seg om EM. Kanksje det er ren løgn. Man kan ikke stole på sånne ting.

 

Han skapte vel rykter, men ser ikke hva som er så idiotisk. Han har selv sagt at det kanskje var litt naivt, men så galt var det ikke. Dessuten er vi vel vandt til sånt nå. Det er jo rykter hver sommer.

 

Jeg synest ihvertfall ikke det er noen grunn til å sette en strek over det han har gjort for klubben.

Lenke til kommentar
De synger "Viva John Terry" ikke "Viva Ronaldo".

 

Mange påstår det, men jeg synest ikke det. Er i såfall dumt av dem å ikke synge om Ronaldo

Hørte du i går på, når Red Army sang ut Anfield? "Viva John Terry, Viva John Terry, could have won the cup, but you fucked it up" e.l. Vet ikke helt åssen den sangen går. Klart å tydelig John Terry.

 

Vel. Jeg synest det er ekstremt dårlig gjort mot Ronaldo i så fall.

 

Det er vel som jeg har sagt før- Det er veldig mange her inne som har hatt godt av at Manchester United hadde rykket ned noen divisjoner. Det samme gjelder vel de på Old Trafford. De har ikke snev av bakkekontakt.

Du syns det er "ekstremt dårlig gjort" mot Ronaldo at folk ikke synger om han? Okey, så når en spiller lager et helvete i et overgangsvindu, vil vekk og pisser på klubben og dens supportere, så er det dårlig gjort å ikke synge sangen hans? You gotta be kiddin' me.

 

Og vi vet vel godt hvem som ikke har bakkekontakt. Siste uttalelsene i dag gjorde meg kvalm og ønsker denne arrogante portugiseren lengre vekk fra Old Trafford enn noen gang før.

 

Et helvete i et overgangsvindu har vi hatt hver sommer. Jeg ser ikke at han har pisset på noen og jeg har aldri hørt han si at han vil vekk.

 

Hvis dette er det som skal til for å legge en av våre egne spillere for hat så skammer jeg meg over å ha samme favourittklubb som deg. Du fortjener ikke Manchester United.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
De synger "Viva John Terry" ikke "Viva Ronaldo".

 

Mange påstår det, men jeg synest ikke det. Er i såfall dumt av dem å ikke synge om Ronaldo

Hørte du i går på, når Red Army sang ut Anfield? "Viva John Terry, Viva John Terry, could have won the cup, but you fucked it up" e.l. Vet ikke helt åssen den sangen går. Klart å tydelig John Terry.

 

Vel. Jeg synest det er ekstremt dårlig gjort mot Ronaldo i så fall.

 

Det er vel som jeg har sagt før- Det er veldig mange her inne som har hatt godt av at Manchester United hadde rykket ned noen divisjoner. Det samme gjelder vel de på Old Trafford. De har ikke snev av bakkekontakt.

Du syns det er "ekstremt dårlig gjort" mot Ronaldo at folk ikke synger om han? Okey, så når en spiller lager et helvete i et overgangsvindu, vil vekk og pisser på klubben og dens supportere, så er det dårlig gjort å ikke synge sangen hans? You gotta be kiddin' me.

 

Og vi vet vel godt hvem som ikke har bakkekontakt. Siste uttalelsene i dag gjorde meg kvalm og ønsker denne arrogante portugiseren lengre vekk fra Old Trafford enn noen gang før.

 

Et helvete i et overgangsvindu har vi hatt hver sommer. Jeg ser ikke at han har pisset på noen og jeg har aldri hørt han si at han vil vekk.

 

Hvis dette er det som skal til for å legge en av våre egne spillere for hat så skammer jeg meg over å ha samme favourittklubb som deg. Du fortjener ikke Manchester United.

Nei blir fint når Ronaldo drar. Da blir det vel klubbskifte for dere Ronaldo-fanboys også?

Lenke til kommentar
De synger "Viva John Terry" ikke "Viva Ronaldo".

 

Mange påstår det, men jeg synest ikke det. Er i såfall dumt av dem å ikke synge om Ronaldo

Hørte du i går på, når Red Army sang ut Anfield? "Viva John Terry, Viva John Terry, could have won the cup, but you fucked it up" e.l. Vet ikke helt åssen den sangen går. Klart å tydelig John Terry.

 

Vel. Jeg synest det er ekstremt dårlig gjort mot Ronaldo i så fall.

 

Det er vel som jeg har sagt før- Det er veldig mange her inne som har hatt godt av at Manchester United hadde rykket ned noen divisjoner. Det samme gjelder vel de på Old Trafford. De har ikke snev av bakkekontakt.

Du syns det er "ekstremt dårlig gjort" mot Ronaldo at folk ikke synger om han? Okey, så når en spiller lager et helvete i et overgangsvindu, vil vekk og pisser på klubben og dens supportere, så er det dårlig gjort å ikke synge sangen hans? You gotta be kiddin' me.

 

Og vi vet vel godt hvem som ikke har bakkekontakt. Siste uttalelsene i dag gjorde meg kvalm og ønsker denne arrogante portugiseren lengre vekk fra Old Trafford enn noen gang før.

 

Et helvete i et overgangsvindu har vi hatt hver sommer. Jeg ser ikke at han har pisset på noen og jeg har aldri hørt han si at han vil vekk.

 

Hvis dette er det som skal til for å legge en av våre egne spillere for hat så skammer jeg meg over å ha samme favourittklubb som deg. Du fortjener ikke Manchester United.

Nei blir fint når Ronaldo drar. Da blir det vel klubbskifte for dere Ronaldo-fanboys også?

 

Jeg har sagt hva jeg mener. Fortsetter jeg nå blir jeg utestengt. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig med noen av dere. Ronaldo er ikke å HATE, han har ikke gjort noe å få oss til å faktisk hate han. Han har bare vært DUM som faen som sier hele tiden "I DONT KNOW WHAT THE FUTURE HOLDS; ANYTHING COULD HAPPEN" !! Det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt, fordi han VISSTE at akkurat det skulle føre til mediagalskap.

 

Også. det jeg sier er, at jeg er glad at verdens beste spilleren er fortsatt med i klubben vår, som Limberbatov, men også enig at vi ikke trenger å synge navnet hans før han beviser at han virkelig bryr seg om Manchester United, og ikke minst, Red Army.

Lenke til kommentar
Er ikke det at eg hater han..men eg syns godt han kunne gjort mer for å slukke alle spekulasjonene og ryktene som florerte en stund

Ronaldo utelukket jo ikke en overgang til Madrid ettersom at han har vunnet det som er å vinne med United. Derfor slukket han ikke spekulasjonene. Men han var jo ikke fast bestemt på å forlate United.. Vi alle vet jo alle at hans største drømm er å spille for Real Madrid, og det må vi nesten bare akseptere. Ronaldo ble jo ikke tvunget til å bli i klubben, han forstod at klubben fortsatt trenger han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...