Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å høre det, er fult av pool fans på gymmen min og en del på skolen.

Lurer på hva jeg skal si tilbake?

anyone?

Bare si: Ja, vi tapte. Vi har fått en dårlig start på sesongen, men vi alle husker hva som skjedde forrige sesong. Den gang hadde vi bare to poeng på de tre første kampene, men likevel vant vi serien. ^^

Halvparten av de som vet noe om fotball på skolen min liker Barca og AC Milan. Det jeg skal si tilbake er: Barcelona har bare et poeng på de to første seriekampene. Det er ikke så mye bedre enn Man Utd. Milan har tapt begge seriekampene så langt og ligger på 19. plass. Det er ikke bedre enn Man Utd. :p

Eller så er det bare å gratulere Liverpool-fansen med seieren. :p

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/14/546821.html

Fy faen, for en smakløs person.. :sick:

Noen glemmer fort, begynner han å viste at han vil spille for klubben og målene begynner å renne inn igjen så tar det ikke lang tid får "Viva Ronaldo" høres på Old Trafford igjen.

Personlig så vil det ta lengre tid, mye kommer til å avhenge på hvordan han opptrer når overgangsvinduene starter igjen, spessielt neste sommer.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/14/546821.html

Fy faen, for en smakløs person.. :sick:

Noen glemmer fort, begynner han å viste at han vil spille for klubben og målene begynner å renne inn igjen så tar det ikke lang tid får "Viva Ronaldo" høres på Old Trafford igjen.

Personlig så vil det ta lengre tid, mye kommer til å avhenge på hvordan han opptrer når overgangsvinduene starter igjen, spessielt neste sommer.

Den har blitt sunget i hver kamp til nå, og jeg gleder meg til han er på banen igjen. Dette Ronaldo hatet er noe fullstendig tull synes jeg. Hva er mindre arrogant enn å kreve at han skal ha Manchester United som favouritt klubb.

*Ronaldo er totalt uspiselig, godt dere også har innsett det... Glad vi ikke har slike spillere i Liverpool tongue.gif

Har scousere sagt om hver eneste gode spiller vi har hatt.

Dessuten virker det som om mange har glemt at Evans er tilbake. Han spiller midtstopper mot Chelsea.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Ikke i mine øyne, og jeg synest det er ekstremt dårlig gjort å bare sette en strek for hva han har gjort for klubben bare fordi han sier at han drar om Real blar opp de sinnsyke summene avisene opererte med.

DET er arroganse det.

Så skylden ligger hos Real? Ronaldo oppførte seg som en idiot, hadde det vært en annen spiller hadde det vært på hodet og ræva ut. Man kan tilgi, men det tar tid.

Lenke til kommentar
Ikke i mine øyne, og jeg synest det er ekstremt dårlig gjort å bare sette en strek for hva han har gjort for klubben bare fordi han sier at han drar om Real blar opp de sinnsyke summene avisene opererte med.

DET er arroganse det.

Så skylden ligger hos Real? Ronaldo oppførte seg som en idiot, hadde det vært en annen spiller hadde det vært på hodet og ræva ut. Man kan tilgi, men det tar tid.

Hvordan oppførte han seg som en idiot ? Såklart det ikke er Real sin skyld.

Lenke til kommentar
De synger "Viva John Terry" ikke "Viva Ronaldo".

Mange påstår det, men jeg synest ikke det. Er i såfall dumt av dem å ikke synge om Ronaldo

Hørte du i går på, når Red Army sang ut Anfield? "Viva John Terry, Viva John Terry, could have won the cup, but you fucked it up" e.l. Vet ikke helt åssen den sangen går. Klart å tydelig John Terry.

Vel. Jeg synest det er ekstremt dårlig gjort mot Ronaldo i så fall.

Det er vel som jeg har sagt før- Det er veldig mange her inne som har hatt godt av at Manchester United hadde rykket ned noen divisjoner. Det samme gjelder vel de på Old Trafford. De har ikke snev av bakkekontakt.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...